Web Analytics Made Easy - Statcounter

بوشهر-ایرنا- امام جمعه خومورج مرکز شهرستان دشتی بوشهرگفت:باتوجه به نرخ بالای بیکاری این شهرستان فرماندار جدید دشتی باید مسئله اشتغال جوانان را در اولویت برنامه های خود قرار دهد.

به گزارش ایرنا،حجت‌الاسلام عبدالحسین مصلح درخطبه‌های نمازجمعه این هفته شهر خورموج افزود: مردم مومن و متعهد و ولایت مدار شهرستان دشتی از فرماندارجدید این شهرستان انتظار دارند در جهت حل مشکلات اساسی مردم در زمینه های اقنصادی و اجتماعی گام بردارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی یادآورشد:شهرستان دشتی ظرفیت‌های خوبی برای توسعه اقتصادی در زمنیه های کشاورزی، توسعه معادن و پرورش آبزیان دارد که با سرمایه گذاری و ارائه تسهیلات کم بهره می توان بخش زیادی از بیکاری جوانان را برطرف کرد.
مصلح افزود: یکبار دیگر با حضور گسترده وکم نظیر مردم ولایت مدار توطئه فتنه گران درکشور خنثی شد .
امام جمعه خورموج اظهاردشت:از مسئولان می‌خواهیم به مشکلات و کمبودهای مردم در زمینه اقتصادی توجه جدی داشته باشند و مردم نیز با همراهی مسئولان مشکلات را برطرف کنند .
7206/ 6045**خبرنگار: علی اشکو** انتشار دهنده: اکبر اقبال مجرد

منبع: ایرنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۵۵۷۲۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توسعه همکاری با پاکستان از اولویت‌های سیاست خارجی ایران است

رئیس جمهور توسعه همکاری با کشورهای همسایه و مسلمان بویژه کشور دوست و برادر پاکستان جزو اولویت‌های سیاست خارجی جمهوری اسلامی ایران عنوان کرد و افزود: امیدواریم توافقات حاصل شده در این سفر با پیگیری مقامات دو طرف هر چه سریع‌تر اجرایی و عملیاتی شود. - اخبار سیاسی -

به گزارش حوزه دولت خبرگزاری تسنیم، سید ابراهیم رئیسی در ادامه برنامه‌های دومین روز سفر خود به پاکستان بعد از ظهر امروز سه‌شنبه به وقت محلی از شهر لاهور مرکز ایالت پنجاب، به شهر کراچی مرکز ایالت سند و بزرگترین شهر و پایتخت اقتصادی پاکستان سفر کرد.

ادای احترام رئیسی به محمدعلی جناح «قائد اعظم»

«سید مراد علیشاه» سروزیر ایالت سند و «محمدکامران خان تسوری» استاندار با حضور در فرودگاه کراچی ضمن استقبال از رییس جمهور ایران با دکتر سید ابراهیم رئیسی دیدار و گفتگو کردند.

رئیسی در این دیدار با بیان اینکه توسعه همکاری با کشورهای همسایه و مسلمان بویژه کشور دوست و برادر پاکستان جزو اولویت‌های سیاست جمهوری اسلامی ایران است، به گفتگوهای خود با مقامات پاکستان در حوزه مختلفی اقتصادی، تجاری و انرژی اشاره کرد و افزود: امیدواریم توافقات حاصل شده در این سفر با پیگیری مقامات دو طرف هر چه سریع‌تر اجرایی و عملیاتی شود.

«سید مراد علیشاه» سروزیر ایالت سند و «محمدکامران خان تسوری» استاندار نیز در این دیدار ضمن ابراز خوشحالی از انتخاب کراچی به عنوان یکی از مقاصد سفر رئیس جمهور به پاکستان، روابط دو کشور را فراتر از روابط دیپلماتیک متعارف و متکی بر علائق قلبی و اشتراکات فرهنگی و تاریخی عمیق توصیف و تصریح کردند همه تلاش خود را برای تسهیل و تسریع در گسترش مبادلات تجاری و همکاری‌های اقتصادی با ایران به کار خواهند گرفت.

ایشان همچنین پاسخ مقتدرانه جمهوری اسلامی ایران برای تنبیه رژیم صهیونیستی را باعث خوشحالی و ارتقای عزت و عظمت جهان اسلام دانستند و تاکید کردند که این اقدام مایه افتخار همه مسلمانان جهان شد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • رتبه نخست استان همدان در تحقق اشتغال به رزن رسید
  • برداشت گندم از مزارع شهرستان دشتی
  • فعال کردن ۳۵۰ هزار میلیارد ریال صنایع راکد لرستان نگاه ویژه دولت را می طلبد
  • توسعه همکاری با پاکستان از اولویت‌های سیاست خارجی ایران است
  • توسعه همکاری با همسایگان جزو اولویت‌های سیاست خارجی ایران است
  • پرداخت تسهیلات به طرح‌های اشتغال‌زا در روستاهای دشتی
  • بانک‌های دشتی در تحقق شعار سال مشارکت و همکاری لازم داشته باشند
  • رکود در ساخت‌وساز موجب افزایش جرایم اجتماعی می‌شود
  • بررسی مشکلات صنایع شهرستان ساوه در سه سطح
  • توسعه پتروپالایشگاه‌ها بخشی از مشکلات حوزه انرژی را برطرف می‌کند