Web Analytics Made Easy - Statcounter

اهواز - ایرنا - اتومبیلران خوزستانی با یکه تازی خود عنوان قهرمانی رقابت های اتومبیلرانی دریفت کشور را به خود اختصاص داد.

به گزارش ایرنا چهارمین راند مسابقات فرمولا دریفت قهرمانی کشور روز جمعه با حضور 14 اتومبیلران برتر ایران در پیست ورزشگاه غدیر اهواز برگزار شد که در نهایت به قهرمانی شهاب پیشانی دار ورزشکار خوزستانی منجر شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


پیشانی دار اتومبیلران خوزستانی و عنوان دار دریفت ایران و آسیا که در مجموع سه راند قبل در صدر قرار داشت در پایان مرحله چهارم و پایانی این رقابت ها به نشان طلا دست یافت.
علیرضا جلالی از استان خراسان رضوی و هادی جعفرپور از استان مرکزی عنوان های دوم و سوم این پیکارها را به خود اختصاص دادند
ابراهیم جوانمردی رییس هیات اتومبیلرانی و موتورسواری خوزستان در حاشیه این رقابت ها در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: این مسابقات با حضور 50 اتومبیلران و تیم امداد فنی هر استان در بالاترین سطح ممکن برگزار شد که شاهد عملکرد بسیار خوبی از دریفت کاران کل کشور به ویژه خوزستانی ها بودیم.
وی با بیان این که سعی کردیم این رقابت ها را در بهترین سطح فنی و ایمنی برگزار کردیم افزود: خوزستان از پتانسیل بالایی در رشته اتومبیلرانی برخوردار است لذا باید در بخش زیرساخت ها اقدامات بیشتری انجام شود.
جوانمردی به حضور گسترده تماشاگران خوزستانی در این رقابت ها اشاره کرد و افزود: شور و اشتیاق امروز علاقه مندان به اتومبیلرانی به ما انگیزه داد تا در ادامه بهتر کار کنیم و بتوانیم این رشته را در کل استان گسترش دهیم.
وی در پایان به برگزاری رقابت های اسلالوم قهرمانی کشور در اهواز اشاره کرد و گفت: این رقابت ها روز 29 دی ماه با حضور ورزشکاران سراسر کشور در پیست غدیر اهواز برگزار می شود.
9879/6068
خبرنگار: محمد شاکری**انتشار:فریدپناه

منبع: ایرنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۵۵۷۲۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قهرمانی کشتی‌گیر گلستانی در رقابت‌های کشتی فرنگی نونهالان کشور 

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز گلستان در این رقابتها محمد مهدی دروگر از استان گلستان در وزن یکصد کیلوگرم بر سکوی قهرمانی جای گرفت.

رقابت های کشتی فرنگی نونهالان قهرمانی کشور در سالن شهدای هفتم تیر تهران برگزار شد .

دیگر خبرها

  • خوزستانی‌ها در انتهای جدول؛ اتفاقی که برای اولین بار در تاریخ لیگ برتر ایران افتاد
  • قهرمانی تنیسور آذربایجان غربی در تور جهانی تنیس J ۳۰
  • جشن بزرگ در برنابئو: قهرمانیم، قهرمانیم! (عکس)
  • رقابت ۲ هزار و ۱۵۰ دانش‌آموز برای تکنولوژی‌های آینده
  • رونالدو به دنبال عقب انداختن جشن قهرمانی الهلال!
  • بازگشت حجاج خوزستانی از بیت الحرام به فرودگاه بین‌المللی اهواز
  • قهرمانی کشتی‌گیر گلستانی در رقابت‌های کشتی فرنگی نونهالان کشور 
  • شیراز قهرمان رقابت های کشتی آلیش بانوان
  • فریدونکنار قهرمانی مسابقات پرس سینه مازندران
  • تشییع پیکر دو شهید خوزستانی شناسایی‌شده پس از ۴۰ سال