Web Analytics Made Easy - Statcounter

شهردار هرند گفت: انتظار می‌رود هر چه سریع‌تر در زمینه آسفالت ۱۰ کیلومتر باقی مانده از جاده هرند_کوهپایه اقدام شده تا شرایط مطلوب‌تری ایجاد شود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل ازاصفهان شرق؛ حمید شهبازی اظهار کرد: جاده هرند_ کوهپایه یکی از کارهایی که شهرداری هرند در حوزه مدیریت شهری پیگیر بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: از سال92 دو باند کردن جاده هرند_کوهپایه آغاز که به همت شهرداری، شورای شهر و اداره کل راه و شهرسازی پنج کیلومتر از ان به اتمام رسید و هم اکنون زیر بار ترافیک است.

شهردار هرند تصریح کرد: زمان برای اجرا و احداث ۱۰ کیلومتر باقی مانده از این جاده به دلیل نبود منابع مالی کافی طولانی شده است و اکنون پیمانکار نسبت به زیرسازی و ساخت پل‌ها اقدام کرده است.

وی خاطرنشان کرد: با اینکه حدود دو ماه از اتمام زیر سازی این جاده تمام شده است هنوز آسفالت این مسیر انجام نشده و متاسفانه تصادفات مرگ بار در این مسیر ادامه دارد.

شهبازی گفت: جاده هرند_کوهپایه محور عبوری نایین به سمت شیراز و شهرضا، مسیر پر تردد است که وضعیت کنونی مسیر ایمن را برای استفاده فراهم نیاورده است.

شهردار هرند با ببان تشکر از اقدامات انجام شده تا کنون، اذعان کرد: انتظار می‌رود هر چه سریع‌تر نسبت به اسفالت ۱۰ کیلومتر باقی مانده اقدام شده تا شرایط مطلوب‌تری ایجاد شود.

به گزارش اصفهان شرق جاده هرند کوهپایه اصفهان، تا کنون قربانی‌های زیادی گرفته و یکی از مسیره‌های حادثه خیز شرق اصفهان بود که به نام جاده مرگ شهرت پیدا کرد.

انتهای پیام/ 

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۵۵۷۳۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بهره برداری از مرکزمعاینه فنی خودرو‌های سبک در اسدآباد

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما استان همدان، حسینعلی شرکایی با اشاره به مشکلاتی که تأسیس معاینه فنی خودروهای سبک اسدآباد را به تاخیر انداخت گفت: با پیگیری مسولان مشکلات راه اندازی معاینه فنی این شهرستان برطرف و یکی از مطالبات مهم شهروندان اسدآبادی تحقق پیدا کرد.

او تصریح کرد: برنده مزایده راه اندازی خودرو‌های سبک اسدآباد به مراجع ذی صلاح معرفی شده است که پس از اخذ مجوز‌های مربوطه این مرکز در اسدآباد راه اندازی می‌شود.

 

دیگر خبرها

  • بهره مندی ۱۳۸ زندانی آذربایجان غربی از ارفاقات قانونی
  • ۴۶ کیلومتر از جاده های استان اصفهان روکش آسفالت شد
  • برگزاری ۴۷ دادگاه علنی برخط در دادگستری خراسان جنوبی
  • انجام روزانه ۴۰۰۰ متر مکعب ترانشه‌برداری در جاده جدید سرخس
  • بهره‌برداری از پروژه روشنایی ناژوان با ۱۵ میلیارد ریال اعتبار
  • بزودی: بهره برداری از مرکزمعاینه فنی خودرو‌های سبک در اسدآباد
  • بهره برداری از مرکزمعاینه فنی خودرو‌های سبک در اسدآباد
  • چرا خورشید‌گرفتگی پیش رو مهم است؟
  • اصلاح روشنایی و آسفالت مسیرهای پرتردد مسافران نوروزی در سمنان
  • ۲۰ دوربین ثابت عکس‌برداری در راه‌های استان قم نصب می‌شود