Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-05-05@02:06:25 GMT

پارس جنوبی جم در نیمه نخست بازی پیروز شد

تاریخ انتشار: ۲۲ دی ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۶۵۵۷۸۴۵

پارس جنوبی جم در نیمه نخست بازی پیروز شد

تیم پارس جنوبی جم با تک گل روح‌الله سیف‌الهی برابر تیم صنعت نفت آبادان پیروز شد. ۲۲ دی ۱۳۹۶ - ۱۸:۰۷ استانها خوزستان نظرات

به گزارش خبرگزاری تسنیم از آبادان، تیم صنعت نفت آبادان در نوزدهمین هفته از هفدهمین دوره رقابت‌های لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور امروز جمعه 22 دی ماه میهمان به مصاف پارس جنوبی جم رفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این بازی که از ساعت 17 در ورزشگاه تختی آبادان اغاز شد بیژن حیدری با کمک علی میرزابیگی و محمدرسول ذورقی قضاوت آن را بر عهده دارد.

در این بازی سوشا مکانی، حسین ساکی، حسین بغلانی، مرتضی اسدی، مسعود ابراهیم‌زاده، مگنوباتیستا، آگوستو سزار، طالب ریکانی، میلاد جهانی، محمدامین درویشی و لوسیانو پریرا برای تیم صنعت نفت آبادان به میدان رفتند.

از سوی مهدی تارتار سرمربی پارس جنوبی جم، محسن فروزان، فرشاد محمدی‌مهر، حامد نورمحمدی، ایمان سلیمی، سعید محمدی‌فرد، میثم نقی‌زاده، حسین پورامینی، علی دشتی، روح‌الله سیف‌اللهی، احسان تأییدی و ابراهیم صالحی به میدان رفتند و مقابل تیم صنعت نفت آبادان صف‌آرایی کردند.

در دقیقه 15 بازی ارسال علی دشتی به محوطه جریمه صنعت نفت آبادان در چند رفت و برگشت به حسین پورامینی رسید.

پورامینی با تمرکز خود روی توپ روح‌الله سیف‌الهی را  در موقعیت خوبی قرار داد که این بازیکن با یک بغل پای ساده توپ را به سمت دروازه صنعت نفت آبادان ارسال کرد که سوشا مکانی نتوانست آن را کنترل کند و نخستین گل دیدار به ثمر رسید.

تلاش بازیکنان تیم صنعت نفت آبادان در ادامه بازی نتیجه‌ای نداشت و نیمه نخست این دیدار با برتری یک بر صفر به سود پارس جنوبی جم پایان یافت.

انتهای پیام/

R41468/P1377/S6,57/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۵۵۷۸۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مصدومیت شدید برای پدیده لیگ 20

به گزارش "ورزش سه"، صنعت نفت آبادان در شرایطی خود را آماده پنج بازی حساس باقی مانده در لیگ برتر می‌کند و در تلاش برای بقا در سطح اول فوتبال ایران است که بدشانسی بزرگی در هفته گذشته برای این تیم اتفاق افتاد و ساسان حسینی، مهاجم این تیم با آسیب دیدگی جدی مواجه شد.

ساسان حسینی که در نقل و انتقالات زمستانی به صنعت نفت آبادان اضافه شد و در دور برگشت برای این تیم به میدان می‌رفت، در تمرینات طلایی پوشان با مصدومیت شدید مواجه شد که پس از معاینات پزشکی، پارگی آشیل پای او به تایید رسید.

این مهاجم که در لیگ بیستم و سن 22 سالگی دوران درخشانی زیر نظر مجتبی حسینی در نفت مسجدسلیمان داشت و با زدن هشت گل در لیگ برتر و یک گل در جام حذفی، پدیده فصل لقب گرفته بود، حالا با مصدومیت شدیدی مواجه شده که مدت‌ها از میادین دور خواهد بود.

ساسان حسینی که پای خود را تحت عمل جراحی قرار داده، پیش‌بینی می‌شود تا پایان دور رفت فصل آینده لیگ برتر نتواند برای تیمش به میدان برود و از میادین دور خواهد بود.

دیگر خبرها

  • نخست‌وزیر سابق رژیم صهیونیستی: اسرائیل از جنگ غزه پیروز بیرون نخواهد آمد
  • جنجال پنالتی آرسنال در بازی بورنموث
  • اولمرت، نخست وزیر اسبق رژیم صهیونیستی: اسرائیل از جنگ غزه پیروز بیرون نخواهد آمد/ تهاجم به رفح تظاهرات در دانشگاه‌های آمریکا و سراسر جهان را تشدید می‌کند
  • درخشش قایقران بوشهری در مرحله دوم لیگ آب‌های آرام
  • یک دروازه‌بان شماره 80 پوشید (عکس)
  • ما از جنگ غزه پیروز خارج نخواهیم شد
  • آینده سازان، پیروز فینال نخست لیگ دسته یک حرفه‌ای بسکتبال
  • مصدومیت شدید برای پدیده لیگ 20
  • آغاز تعمیرات اساسی سکوهای تولید گاز پارس جنوبی
  • شکست پانزدهم، کشتی صنعت نفت غرق شد