Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-23@08:54:38 GMT

بارش زیبای برف در «باغبهادران» + فیلم

تاریخ انتشار: ۱۷ دی ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۶۵۵۷۸۹۵

بارش زیبای برف در «باغبهادران» + فیلم

‍‍‍‍‍‍

به گزارش گروه شهروند خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان؛ فیلمی از بارش زیبای برف در شهر باغبهادران استان اصفهان را مشاهده می‌نمایید که یکی از شهروندان ارسال کرده است.


منبع: محسن نجفی - اصفهان 



کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

 

برای آموزش اصول تصویربرداری خبری برای شهروندخبرنگاران اینجا کلیک کنید

انتهای پیام/  فیلمی از بارش برف در اصفهان.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: باشگاه خبرنگاران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۵۵۷۸۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تدوام سامانه بارشی در استان تا فردا + فیلم

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما ، مرکز اصفهان ؛ کارشناس مرکز پیش‌بینی اداره کل هواشناسی استان اصفهان گفت:در شبانه روز گذشته بیشترین بارش در فریدونشهر ۱۰.۸، نطنز ۸، خور و بیابانک ۳.۸، اسلام آباد موگویی ۳.۷، دهاقان و بویین میاندشت ۳.۴، چوپانان ۳.۱، خوانسار ۳، گلپایگان ۲.۵، زواره ۲.۳، انارک ۲.۲، شهرضا ۱.۸، داران ۱.۷، نجف آبادو بادرود با ۱.۳ میلیمتر ثبت شده است.


مینا معتمدی با بیان اینکه امروز بیشینه دما بین سه تا پنج درجه در بیشتر مناطق استان کاهش می‌یابد افزود:سامانه بارشی تا بعد از ظهر فردا در استان فعال است و در این مدت افزایش ابر، وزش باد شدید، رگبار و رعد و برق و تگرگ پیش بینی می‌شود.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی


به گفته وی انتظار می‌رود شدت بارش‌ها در نیمه غربی و شمالی استان بیشتر باشد.

کارشناس مرکز پیش‌بینی اداره کل هواشناسی استان اصفهان ادامه داد: جاری شدن روان آب و اختلال در تردد، لغزندگی در گردنه‌های کوهستانی و جاده‌ها، آب‌گرفتگی معابر، سیلابی شدن مسیل‌ها، طغیان رودخانه‌های فصلی، تنش دمایی در سالن دامداری، مرغداری و گلخانه‌ها، باغات و مزارع، احتمال سقوط از ارتفاع، اشیا و سقوط درختان کهن از مخاطرات این سامانه است.


وی گفت: تحکیم انواع سازه‌ها، نداشتن صعود به ارتفاعات، کوهنوردی و گردشگری، نداشتن توقف در بستر مسیل‌ها و حاشیه رودخانه‌ها، محافظت از محصولات کشاورزی، هر نوع اقدام احتیاطی دیگر با توجه به فصل بارش، اقدامات لازم توسط مسئولان جهت لایروبی و پاکسازی کانال‌ها و مدیریت راه‌ها، مدیریت کوچ عشایر و صنعت کشاورزی توصیه می‌شود.

 

دیگر خبرها

  • تدوام سامانه بارشی در استان تا فردا + فیلم
  • پوران درخشنده: «عشق» را باید خارج از ایران ساخت
  • آماده‌باش مدیریت بحران اصفهان در پی صدور هشدار هواشناسی
  • پوران درخشنده «عشق» می‌سازد
  • سفر پریناز ایزدیار با رضا عطاران به کاخ صدام حسین!
  • آماده باش تیم‌های امدادی اصفهان تا روز چهارشنبه
  • فیلم سینمایی آپاراتچی ،روایتی از سینما برای سینما
  • سفر پریناز ایزدیار با رضا عطاران به کاخ صدام حسین !
  • درباره «بی بدن» و «قوی‌دل»/ پرونده‌های واقعی، اشک‌ها و لبخندها
  • افزایش شدت و گستره بارش‌های بهاری از دوشنبه در اصفهان