Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-05-03@23:37:18 GMT

تمرین قوچان‌نژاد و یارانش با اسپانسرها + عکس

تاریخ انتشار: ۲۲ دی ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۶۵۵۷۹۹۲

تمرین قوچان‌نژاد و یارانش با اسپانسرها + عکس

تیمی متشکل از اسپانسرهای تیم هیرنوین هلند با بازیکنان اصلی این تیم در اسپانیا تمرین کردند. ۲۲ دی ۱۳۹۶ - ۱۸:۲۴ ورزشی فوتبال ایران ورزش جهان نظرات

به گزارش خبرگزاری تسنیم، باشگاه هیرنوین هلند در اقدامی جالب تعدادی از اسپانسرهای خود را که بالغ بر 30 نفر می‌شدند را به اردوی هلند فراخواند. اسپانسرها پس از شرکت در جلسه ویژه شب گذشته (پنجشنبه) با اعضای کادر فنی و بازیکنان هیرنوین در جلسه تمرینی صبح امروز با بازیکنان اصلی شرکت کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تیم هیرنوین با در اختیار داشتن رضا قوچان‌نژاد، ملی‌پوش ایرانی اردوی زمستانی خود را در اسپانیا برپا کرده است و روز گذشته نیز در 2 بازی تدارکاتی برابر اندرلشت بلژیک به یک شکست و یک تساوی دست یافته بود. هیرنوین مهیای نیم‌فصل دوم اردویژه هلند می‌شود  که از چهار روز دیگر آغاز خواهد شد.

انتهای پیام/

R7858/P1435/S3,27,28/CT10

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۵۵۷۹۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نکونام بازار کری استقلالی‌ها را داغ‌تر کرد (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، تمرین امروز استقلال با حضور نمایندگان رسانه‌ها و هواداران برگزار شد و همین موضوع باعث شد تا بخش‌های مختلف تمرین زیر ذره‌بین حاضران قرار داشته باشد.

در یکی از آیتم‌های تمرینی بازیکنان استقلال به انجام بازی آقا وسط پرداختند که جواد نکونام هم در یکی از گروه ها حضور داشت و ضمن بازی کردن با شوخی‌های خود سعی داشت روحیه بازیکنانش را بالاتر ببرد.

بازار کری‌خوانی در این بخش از تمرین حسابی داغ بود و بازیکنان بر سر تصاحب توپ با یکدیگر و رفتن به وسط دایره مربوط به آقا وسط بسیار کل کل می‌کردند. سرمربی استقلال هم در این آیتم‌ها بازیکنانش همراهی می‌کرد و البته که سعی داشت با میانجی‌گری در برخی صحنه‌ها مسیر اتفاقات را عوض کند.

در یکی از بخش‌ها ابوالفضل جلالی نسبت به پاسی که هم تیمی‌هاش به او داده بود و باعث لو رفتن توپ شده بود، اعتراض داشت که نکونام به سمت او رفت و این بازیکن که روی زمین افتاده بود را بلند کرد، اتفاقی که تصاویر جالبی را به ثبت رساند.

استقلالی‌ها با انگیزه زیاد آماده مسابقه با ذوب‌آهن می‌شوند و امیدوارند با پیروزی در این دیدار صدر نشینی خود را تثبیت کنند.

دیگر خبرها

  • تحمیل ایده یا مشکلات شخصیتی؛ چرا سرمربیان هلندی در فوتبال انگلیس ناکام می‌مانند؟
  • نکونام بازار کری استقلالی‌ها را داغ‌تر کرد (عکس)
  • سرخپوشان با توپ فوتبال گلف بازی کردند
  • در تمرین امروز؛ پرسپولیسی‌ها گلف بازی کردند+عکس
  • تمرین شاداب سرخپوشان در ورزشگاه کاظمی
  • تمرین پرسپولیس بدون مصدوم برای بازی نساجی
  • ببینید | اتفاق عجیب در تمرین استقلال؛ هجوم هواداران به سمت بازیکنان!
  • 26 بازیکن به اردوی تیم ملی فوتبال زنان دعوت شدند
  • پیگیری تمرین تیم ملی فوتبال زیر ۲۰ سال در اردوی کرج
  • آغاز اردوی تیم ملی فوتبال هفت نفره بعد از یکسال