Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از بی بی سی، بانکهای انگلیس بنا به درخواست دولت این کشور حسابهای بانکی مهاجران غیر قانونی را مسدود می کنند.

بر این اساس، در حال حاضر هفتاد میلیون حساب بانکی در انگلیس به ثبت رسیده و وزارت کشور از بانکهای این کشور خواست با مراجعه به فهرست این افراد که در اختیارشان قرار می گیرد ضمن مسدود کردن حساب، نشانی انان را نیز به این وزارتخانه اعلام کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

لوسی مورتون، نماینده مجلس عوام انگلیس چندی پیش گفته بود صدها هزار مهاجر به علت نبود توانایی های لازم برای رصد انان احتمال می رود در این کشور حضور داشته باشند.

انتهای پیام/

انگلیس حساب بانکی مهاجران غیرقانونی را مسدود می کند

منبع: باشگاه خبرنگاران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۵۵۷۹۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری کلاهبردار اینترنتی در الیگودرز

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان لرستان؛فرمانده انتظامی شهرستان الیگودرز گفت: در پی مراجعه یکی از شهروندان به پلیس فتا مبنی بر اینکه مبلغی از حساب بانکی وی بدون اطلاع برداشت شده است بلافاصله پیگیری موضوع در دستور کار کارشناسان پلیس فتا قرار گرفت. 
سرهنگ علی اسدالهی افزود:کارشناسان پلیس فتا با اقدام سریع و به موقع و با رصد‌های اطلاعاتی، دو متهم برداشت‌های غیرمجاز را شناسایی و با دستور مقام قضایی، متهم برداشت غیر مجاز ۳۰۰ میلیون ریالی از حساب بانکی چهار شهروند  دستگیر و وجوه مذکور به حساب آنان استرداد شد.
فرمانده انتظامی گفت:شهروندان هرگز اطلاعات بانکی خود را در اختیار دیگران قرار نداده و امور بانکی خود را به دیگران محول نکرده و ضمن حفاظت از رمز بانکی از نوشتن آن بر روی کارت اجتناب و تراکنش‌های مالی خود را با فعال کردن سیستم پیامک حساب بانکی کنترل کنند.

دیگر خبرها

  • مخالفان جنگ غزه پل گلدن گیت سانفرانسیسکو را بستند
  • مخالفان جنگ غزه پل گلدن گیت سانفرانسیکو را بستند
  • ۲ هزار و ۳۰۰ حساب بانکی مسدود شد
  • انسداد ۳۶۰۰ حساب بانکی و سیم کارت در سال گذشته
  • ۳ هزار حساب بانکی، سیم کارت و سریال گوشی تلفن همراه مسدود شد
  • دستگیری کلاهبردار اینترنتی در شهرستان الیگودرز
  • دستگیری کلاهبردار اینترنتی در الیگودرز
  • انسداد بیش از ۳ هزار حساب بانکی و سیم کارت در سال گذشته
  • فروردین سود سهام عدالت واریز می‌شود؟
  • «حساب کاربری شما در شاد تا ۲۴ ساعت آینده مسدود خواهد شد» جعلی است