Web Analytics Made Easy - Statcounter

نماز جمعه این هفته ، با شرکت احاد مردم استان هرمزگان در مصلاهای سراسر استان برگزار گردید که ائمه جمعه استان در خطبه های نماز عبادی و سیاسی به مهمترین مسائل روز کشور ،منطقه ای و جهانی اشاره کردند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از هرمز؛نماز جمعه این هفته با شرکت آحاد مردم استان هرمزگان در مصلاهای سراسر استان برگزار گردید که ائمه جمعه استان در خطبه های نماز عبادی و سیاسی به مهمترین مسائل روز  کشور ،منطقه ای و جهانی اشاره کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بندرعباس:۲۶ دی ماه یکی از ماندگارترین روزها در تاریخ ایران/شاه دیکتاتور بود

آیت الله غلامعلی نعیم آبادی،امام جمعه بندرعباس در خطبه های عبادی سیاسی نماز جمعه این هفته با اشاره به اینکه رعایت قانون یکی از اصلی ترین مواردی است که در استحکام پایه های یک کشور موثر خواهد بود، اظهار کرد: اجرای قانون و عمل به آن جزء وظایف همه ی مردم به خصوص مسئولان است.

امام جمعه بندرعباس با بیان اینکه دادن رشوه و دریافت آن یکی از مانع اجرای صحیح قانون در جامعه می شود، تصریح کرد: رشوه زمینه ساز فساد مالی در اداره ها می شود.

نعیم آبادی افزود: به راحتی می توان مسئولان آمریکایی را با دادن رشوه به هرکاری وادار کرد، زیرا پول برای آن ها شادی آور است به طوری که رئیس جمهوری آمریکا با دریافت آن ازعربستان سعودی را وادار به رقاصی کرد.

وی گفت: دستگاه قضایی کشور باید با کسانی که رشوه می دهند و یا دریافت می کنند برخورد قانونی کند.

امام جمعه بندرعباس با اشاره به فرار شاه از ایران، بیان کرد: شاه در واقع دیکتاتوری بود که توسط بیگانگان به عنوان یک مقام تشریفاتی در کشور حضور داشت.

نعیم آبادی افزود: تفاوت مشروطه و قاجار هر دو دیکتاتور بودند اما قاجار علی رغم ستم هایی که داشت به دشمنان وبیگانگان وابسته نبود.

وی ادامه داد: روز فرار شاه یکی از ماندگارترین روزها در تاریخ ایران بود که باعث شادی همه مردم شد به طوری که همه در این روز جشن گرفتند.

امام جمعه بندرعباس با اشاره به اینکه فتنه آمریکایی ها قطعا همیشه با شکست روبرو می شود، بیان کرد: حضور مقام معظم رهبری(مدظله العالی) بسیج، سپاه، نیروی انتظامی ،ارتش و مردم قطعا توطئه های آن را ازبین خواهد برد.

نعیم آبادی در ادامه گفت: تنها دستاورد این فتنه ها یاس ونامیدی آمریکا از برنامه ریزی برای شکست اسلام و ازبین بردن اصل نظام بوده است.

وی با اشاره به اینکه آمریکایی ها با وجود اینکه سلاح های پیشرفته دارند از نیروهای نظامی ایران می ترسند، خاطر نشان کرد: افسران نظامی آمریکا که به خودشان اجازه ورود به حریم دریایی ایران را داده بودند با مشاهده نیروهای نظامی ایران تسلیم شدند و اشک می ریختند.

پارسیان: سیاستمداران آمریکا دست از درنده خویی بر نمی دارند/ ملت ایران با وجود مشکلات اقتصادی عاشقانه پای انقلاب هستند

حجت الاسلام میرزایی امام جمعه پارسیان در خطبه های این هفته نماز جمعه شهرستان با اشاره به سخنان مهم مقام معظم رهبری در دیدار 19 دی با مردم قم که همچون همیشه از جهات مختلف حائز اهمیت و قابل توجه بود آن هم در شرایطی که برخی تصور می کردند حوادث روزهای اخیر کشور را در وضعیت بدی قرار داده است اما نگاه معظم له مالامال از امید به آینده بود و در عین تذکر درباره مشکلات اقتصادی مردم فلش ماجرا را دقیقا سوی کانون اصلی فتنه یعنی دشمنان دیرینه انقلاب بردند.

میرزایی ادامه داد: مقام معظم رهبری در واکنش به رفتار احمقانه آمریکایی ها در حوادث اخیر ریشه تمام دشمنی ها و توطئه‌های ضد ملت ایران را انقلاب اسلامی دانستند و فرمودند: تمام حرکات ناکام دشمن در این چهل سال در واقع پاتک به انقلاب است زیرا انقلاب حضور سیاسی دشمن را ریشه کن کرد.

وی گفت: موضعی که مقام معظم رهبری برای آمریکا ترسیم می کند یک موضع تدافعی و انفعالی است لذا در سایه همین اقتدار است که وعده تلافی رفتار احمقانه ترامپ را می دهد و البته آمریکایی ها بهتر می دانند که این وعده صادق است.

امام جمعه پارسیان با هشدار به دشمنان قسم خورده انقلاب و برخی خود فروخته ها ی این نظام، اظهار کرد: دشمنان انقلاب بدانند مردم با وجود گلایه های فراوان و گله مند بودن از مشکلات اقتصادی عاشقانه پای انقلاب هستند و از انقلاب دفاع می کنند.

خطیب نماز جمعه پارسیان، با اشاره به تذکرات پیاپی مقام معظم رهبری در خصوص توجه به معضلات اقتصادی مخصوصا توجه به اقتصاد مقاومتی و فاصله گرفتن از خام فروشی عنوان کرد:
در صورت عمل به فرامین معظم له قطعا در جایگاه بالاتر و میزان رضایتمندی مردم هم رشد شگفت انگیزی پیدا کرده بود.

میرزایی به کلام مقام معظم رهبری که از این نارضایتی مردم به زخم تعبیر کردند، تصریح کرد: برای درمان این زخم باید کمر همت ببندند و اجازه ندهند آرزوی آمریکا در ناامیدی مردم از حل مشکلات اقتصادی تحقق پیدا کند.

وی به شکست های آمریکا در برابر ملت ایران اشاره کرد و افزود: آمریکا در برابر مردم ما تحقیر شده و این درس بزرگی به ملل عالم است و تحمل این وضع برای آنها بسیار دشوار است و می کوشند به هر نحو ممکن ما را از راهی که آمده ایم بازگردانند اما با همت مسئولان در جبران مشکلات زندگی مردم آمریکا این آرزو را به گور خواهد برد.

امام جمعه پارسیان گفت: تجربه نشان داده است که سیاستمداران سلطه طلب آمریکا هرگز دست از خصلت فرعونی و درنده خویی بر نخواهند داشت و الا باید از شکست های پیاپی بعد از روی کار آمدن ترامپ عبرت می گرفتند، از شکست توطئه‌ تجزیه عراق تا نا امیدی از اغتشاشات در ایران که با بصیرت و مقاومت مردم ایران تیرشان به سنگ خورد.

خطیب نماز جمعه پارسیان با اشاره به 26 دی ماه سالروز فرار شاه خائن، آن را یکی از روزهای به یادماندنی مردم ایران در مبارزه با دیکتاتوری پهلوی غاصب دانست و ان را اولین مرحله در پیروزی ملت بزرگ ایران خواند و این فرار اولین فرار شاه خائن نبود که با کودتای سیاه آمریکایی در سال32 مجدد بازگردد چون با موج خروشان انقلاب مردم که خواستار نظام سیاسی بر مبنای احکام و قوانین اسلامی بودند برخود و به سیاه چال تاریخ پیوست شدند.

میرزایی با اشاره به سالروز اسارت تفنگداران آمریکایی توسط دریا دلان سپاه دریایی در جزیره فارسی، اظهار کرد: به اسارت درآوردن نظامیان آمریکایی پیروزی آشکار در حساس ترین مقاطع انقلاب اسلامی بود که به لطف خدا انجام گردید.

کیش:باید بین مطالبات به حق مردم و حرکات تخریبگرانه تفکیک قائل شد/حذف سرفصل های بودجه 97 که موجب فشار مضاعف بر مردم می شود

حجت الاسلام احمد حسن زاده امام جمعه کیش در خطبه های عبادی سیاسی این هفته نمازجمعه کیش با توصیه به رعایت تقوی الهی در تمامی شئون زندگی توجه به تحلیل های واقع بینانه مقام معظم رهبری در خصوص حوادث اخیر دردیدار با مردم قم اشاره واظهار کرد: تحلیل های بسیار مهم رهبر معظم انقلاب که مبتنی بر اطلاعات کامل، جامع و نگاه دقیق به حوادث اخیر ایشان به حوادث اخیر دارد واقع بینانه بوده و با بررسی کامل جوانب صورتت گرفته و یک جانهب بیان نشده است.

وی افزود: به فرموده رهبر انقلاب در اطراف حوادث اخیر جناح ها، روزنامه ها وشبکه های اینترنتی مختلف تحلیل هایی انجام داده اند که نقطه مشترک صحیح در تمامی آن ها تفکیک میان مطالبات صادقانه و به حق مردم و حرکات وحشیانه و تخریب گرانه عده ای معاند و پیگیری درخواست های مردم است.

امام جمعه کیش ادامه داد: اعتراض ها و درخواست های معیشتی مردم همچنان که رهبر انقلاب فرمودند همواره وجود داشته و در یکسال اخیر نیز شاده تجمع برخی از مردم در شهرها یا مجلس، به دلیل مشکلات موسسات مالی بوده ایم و نظام با بیان اعتراض ها مخالفتی ندارد و باید مسولان به این حرفه ها گوش داده و رسیدگی شود.

وی با بیان اینکه اعتراضات و مطالبات مردمی متفاوت است با حرکاتی که به قرآن، اسلام و پرچم جمهوری اسلامی اهانت می کنند و منبر و مسجد و نخل امام حسین(ع) را به آتش می کشند اضافه کرد: اعتراض حق مردم است اما این حرکات شنیع در مقابل اسلام و نظام است.

خطیب جمعه کیش با تاکید بر اینکه دولتمردان باید به بهبود وضعیت بودجه و اقتصاد مقاومتی توجه کنند ادامه داد: در مقابل اعتراضات مردم، مسئولان نیز موظف هستند به درخواست های مردم رسیدگی کنند و نظام بودجه ریزی را اصلاح کنند زیرا نظام بودجه در اقتصاد کشور مهم است و اگر لازم شد و در بودجه 97 سرفصلی بود که فشار مضاعفی بر مردم وارد می کند باید حذف شود.

وی با تصریح بر توجه به اقتصاد مقاومتی و گسترش تعاونی ها به عنوان یکی از راهکارهای خروج از رکود در کشور تاکید کرد: باید به اقتصاد تعاونی ها ( تعاونی تولید، توزیع و تلفیقی) به عنوان راهکاری که اقتصاد جامعه را بهبود می بخشد توجه کرد.

حجت الاسلام حسن زاده با تاکید بر اهمیت گسترش تعاونی ها در جزیره کیش خطاب به مسئولان و مدیران جزیره افزود: گسترش تعاونی ها در رفع فقر تاثیرگذار است و باید به گسترش این تعاونی به اقشار کم درآمد کمک کنیم زیرا محرومین هم حق دارند هفته ای یکبار میوه و گوشت بخورند. تعاونی های توزیع به ویژه در جزیره کیش به خوبی جواب می دهد.

وی توجه به ضعف های داخلی را دومین نکته رهبر معظم انقلاب در دیدار با مردم قم خطاب به مسئولان کشور و عناصر و فعالان سیاسی عنوان کرد و گفت: همانگونه که رهبری فرمودند؛ دشمن خارجی وجود دارد و مشکل ایجاد می کند و این یک واقعیت است و رد پای دشمن در حوادث اخیر به وضوح دیده می شود اما نباید ضعفهای خود را فراموش کنیم.

امام جمعه کیش تاکیدکرد: باید ضعفها را برطرف کنیم زیرا اگر در داخل مشکلی نداشته باشیم شبکه های معاند نمی توانند هیچگونه اثر بر انقلاب بگذرانند.

وی با بیان اینکه اگر مشکل داخل نداشته باشیم استکبار جهانی و در راس آن آمریکا هیچ غلطی نمی توانند بکنند افزود: باید مشکلات خودمان را حل کنیم و از حقوق مظلومان دفاع کنیم.

وی با تبریک سالروز 26 دی و فرار شاه خائن سه عامل شخصیت متزلزل شاه، نقش بی بدیل و رهبری حکیمانه امام(ره) و نقش مهم مردم دانست و با تسلیت شهادت سید مهدی حکیم به دست رژیم عراق و شهادت نواب صفوی و یارانش را به دست رژیم ستم شاهی تسلیت گفت.

بستک:26 دی، یادآور دومین فرار شاه خائن از ایران اسلامی است

حجت الاسلام و المسلمین یونس قائدی، امام جمعه شهرستان بستک در خطبه های این هفته نماز جمعه ضمن توصیه به تقوای الهی و دوری از گناه، با انتقاد از تلاش برخی از جوانان، که برای یک شبه پولدار شدن دست به هر کار خلافی می زنند، قشر جوان جامعه را بر کار و تلاش و کسب روزی حلال تشویق کرد و اشتغال را علاوه بر کسب درآمد، عامل ایجاد آرامش روحی و روانی دانست.

وی با اشاره به بیانات رهبری بیان کرد: اقتصاد مقاومتی حصار کشیدن به دور خود نیست بلکه به ملت این امکان را می دهد تا حتی در شرایط تحریم نیز شکوفایی خود را حفظ کنند زیرا همواره هدف دشمن بعد از پیروزی انقلاب اسلامی، نابودی انقلاب با فشار به مردم از طریق وضع انواع تحریم ها بوده است.

قائدی با اشاره به سالروز فرار شاه از کشور و پایان ظلم و دیکتاتوری اظهار کرد: انقلاب اسلامی در طول عمر خود روزهای تلخ و شیرین زیادی داشته است که 26 دی ماه 57 از روزهای شیرین آن است و امام (ره) آن را اولین مرحله در پیروزی ملت دانست.

وی افزود: این اولین فرار شاه نبوده است بلکه در جریان کودتای سال 32 نیز شاه از کشور فرار کرد اما با کمک آمریکا و انگلیس به کشور بازگشت ولی در سال 57 نه جامعه پذیرای سلطنت بود و نه شاه توان مقابله با سیل خروشان مردمی را داشت.

امام جمعه شهرستان بستک با اشاره به سالروز شهادت شهدای فداییان اسلام عنوان کرد: رهبری مبارزه خود را برگرفته از روحیه شهید نواب صفوی می داند که این عالم در شکل گیری انقلاب اسلامی نقشی اساسی ایفا کرد.

قائدی با اشاره به ناآرامی های اخیر تاکید کرد: مردم در برابر عده ای که بخواهند با اهداف شوم، امنیت را بر هم بزنند می ایستند و مجددا از مردم شهرستان بستک به علت برگزاری تجمع پرشور خود در حمایت از انقلاب، رهبری و آرمانهای نظام تشکر کرد.

حاجی آباد:وظیفه مسئولان جلوگیری از راههای نفوذ و سوء استفاده دشمن است

حجت الاسلام صادقی، امام جمعه موقت حاجی آباد در خطبه های نماز جمعه این هفته با اشاره به اختشاشات اخیر و دشمنی آشکار امریکا و استکبار جهانی علیه جمهوری اسلامی ایران اظهار کرد: هدف دشمنان از آشوب های اخیر ولایت ستیزی می باشد و همان طور که زمان حضرت علی(ع) مولا فرمود قرآن ناطق من هستم و این عمر عاص است ولی کسی گوش نکرد امروز هم بعضی ها مثل آن زمان چشم و گوش بسته به دنبال خواسته های دشمنان نظام هستند.

امام جمعه موقت حاجی آباد افزود: فتنه گران امروز جامعه ما همین منتقدین به مولا علی (ع) و حضرت امام حسین(ع) هستند، منتقدین مسلمان نما بودند.

صادقی بیان داشت:دومین حربه دشمنان جهان اسلام دین ستیزی می باشد و همان طور که معاویه دستور داد کسی حق ندارد قرآن را تفسیر کند و حقیقت قرآن را درک کند و امروز هم شرایط جامعه به سمتی پیش می رود که مردم خیلی کم به دنبال حقیقت قرآن هستند.

وی تصریح کرد:دشمنان ما از طریق فضای مجازی و تبلیغات مسموم در ماهواره به دنبال دین ستیزی در ایران هستند.

امام جمعه موقت حاجی آباد، تقدس زدایی و کمرنگ جلوه دادن ارزش مقدسات و ارزش ها را ضد ارزش جلو دادن یکی دیگر از اهداف دشمنان دانست و افزود:دشمنان می خواهند هشت سال دفاع مقدس و عملکرد  شهدای مدافع حرم ، را کمرنگ جلوه بدهند.

صادقی تصریح کرد: عدالت یکی از اهداف انبیا الهی می باشد قران می فرماید اگر تمایل پیدا کنید به سمت عدالت گریزان بدانید که بی عدالت ها در راس حکومت قرار می گیرند و شما را مورد ظلم قرار می دهند، عدالت ستیزی یکی دیگر از اهداف دشمنان می باشد.

وی بیان کرد:ما باید مردم و جامعه کنونی را نسبت به ولایت آگاه کنیم که دشمنان از بحث ولایت ستیزی استفاده نکنند.

خطیب نماز جمعه حاجی آباد در ادامه با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری در جمع مردم قم که فرمودند باید بین فتنه گران و فتنه زده ها تفاوت قائل شد اظهار کرد:دولت مردان باید به فکر معیشت مردم باشند و ضعف ها و نقص ها را مشخص و در صدد بر طرف کردن آنها برآیند.

صادقی افزود: با توجه به وظیفه و مسئولیت در قبال نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران مسئولین باید با تدابیر لازم تمام راههای نفوذ و سوء استفاده دشمن را ببندند.

جاسک:انتقال آب جگین به میناب خیانتی است در حق مردم جاسک

حجه الاسلام و المسلمین محمد کاظم مناقبیان امام جمعه شهرستان جاسک گفت: خداوند متعال نعماتی در اختیار ما قرار داده  و گاهی اوقات در مسیر نقمت از ان استفاده می کنیم که در روایت داریم اول صبح اعضا و جوارح انسان باهم سخن می گویند. و تمام اعضا به زبان خطاب میک نند اگر از تو شری به ما نرسد روز خوبی خواهیم داشت و زبان انسان عضوی است که بیشترین عذاب را خواهد داشت و کلید صندوقچه ورود به گناهان زبان است لذا با زبان می شود محبت ها را زیاد کرد و می شود تخم تفرقه و کینه را کاشت و جنایت هایی که در دنیا صادر می شود بواسطه زبان است  و اعضا و جوارح امانت الهی هستند و برما حق دارند و در قیامت ما را مورد مواخذه قرار می دهند.
امام جمعه شهرستان جاسک با اشاره به دیدار مردم فهیم و ولایتمدار قم در ۱۹ دی با رهبری انقلاب  گفت: رهبر انقلاب اسلامی از مردم رشید و با بصیرت ایران تشکر کردند.

حجه الاسلام و المسلمین مناقبیان گفت: البته در کشور مشکلاتی نیز هست که دشمن بر روی مطالبات قانونی مردم موج سواری کرد و می طلبد که مسولین ما با همت جهادی مشکلات را برطرف کنند و کسانی که دل در گرو غرب قرار داده اند رهبری فرمودند انان باید بدانند نظام ما محکم ایستاده است.
وی گفت: بنده خدمت مردم شریف شهرستان جاسک این عهد را بسته ام که نمی گذارم حقی از مردم ضایع بشود گزارشی را یکی دو ماه اخیر به بنده داده اند که افرادی را مامور کرده ام که صحت و سقم این گزارش را به من برسانند که دیروز به من خبر دادند که دست هایی پشت پرده در شهرستان جاسک و خارج از شهرستان و مرکز استان دنبال این هستند که چراغ خاموش آب سد جگین را به شهرستان میناب انتقال بدهند بنده همین جا از وزیر محترم نیرو می خواهم که این طرح را امضا نکند وبه بنده گزارش رسیده است که این طرح روی میز وزیر نیرو قرار دارداز استاندار محترم می خواهم که نسبت به این مساله ورود جدی داشته باشند با این بهانه که ما آب سد جگین را انتقال می دهیم به میناب و به مردم جاسک وعده ی سرخرمن می دهیم که ما در گابریک سدی را خواهیم ساخت انتقال آب سد از جگین به میناب خیانتی در حق مردم جاسک است و مردم جاسک این جفا را برنمی تابند که از نماینده ی محترم انتظار رسیدگی در این مساله داریم و همه ی ما نسبت به مردم مسئول هستیم .

امام جمعه جاسک اظهار داشت : طرح توسعه سواحل مکران را در پیش داریم و براساس این طرح 400 هزار نفر در سال های آینده در این شهرستان بیایند و زندگی کنند و آب این مردم قرار است از این سد تامین بشود که نیرو های نظامی در منطقه مستقر هستند و در سال های آتی جمعیت شان بیش تر می شود و آب سد جگین متعلق به این مردم است که اداره کل آب منطقه ای هرمزگان می خواهد میناب را از بحران نجات دهد و مردم جاسک را غرق در بحران کند و این بی انصافی است و هزینه این طرح 500 تا 600 میلیارد تومان است که این طرح  هیچ توجیه اقتصادی نیز ندارد که آب منطقه ای که می خواهد آب میناب را تامین کند برود از دریا شیرین سازی انجام دهد  و این سزاوار نیست که آب مردم جاسک را به میناب ببریم که الان در روستا ها ی جاسک بحران آب داریم .و اگر مسئولی این را امضا کند و پیگیر بشود و ما می دانیم چه کسانی پیگیر این مساله هستند پس آنهایی که پیگیر هستند بدانند که در حق مردم جاسک خیانت می کنند . و مطالبه ی ما و مردم این هست که نماینده و استاندار محترم به این مساله ورود کنند.

انتهای پیام/

 

 

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۵۵۸۲۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اکران مردمی آپاراتچی در اصفهان با حضور عوامل فیلم

به گزارش خبرنگار مهر، اکران مردمی فیلم سینمایی آپاراتچی با حضور عوامل فیلم، قربانعلی طاهر فر (کارگردان) تورج الوند و علی استادی عصر دیروز در سینما ساحل اصفهان برگزار شد.

طاهرفر با قدردانی از استقبال مردم هنرپرور و هنر دوست اصفهان اظهار کرد: همه جای ایران سرای من است یک شعار نیست و مردمی که دغدغه دریاچه ارومیه را دارند قطعاً برای خشکی زاینده رود هم ناراحت هستند و دغدغه دارند.

وی ادامه داد: دو تیم سپاهان و تراکتور جنگنده هستند و این وجه اشتراک مردم اصفهان و مردم ارومیه است.

کارگردان فیلم آپاراتچی در مورد فیلم گفت: این فیلم در مورد آدم‌های عاشق است و از اینکه آن را برای تماشا انتخاب کردید قدردانی می‌کنیم.

شایان ذکر است که دو اتفاق بزرگ در حاشیه اکران مردمی فیلم آپاراتچی در اصفهان رخ داد.

حجت الاسلام ایرانپور امام جمعه شهر هرند اصفهان به دلیل بازتاب سکانس‌های از نماز جمعه برای اولین در سینمای ایران از آقای طاهرفر کارگردان فیلم آپاراتچی و آقای استادی به دلیل ایفای نقش امام جمعه با اهدای لوح تقدیر تجلیل کردند.

همچنین اجرای گروه سرود در سالن با سرود «بابا خون داد» لحظاتی از فیلم را تداعی کردند و امام جمعه شهر هرند با اهدای لوح نیز از عوامل به خاطر بازتاب گروه سرود و فعالیت‌های جانبی و مردمی تجلیل کردند.

کد خبر 6089676

دیگر خبرها

  • شهید مطهری پهلوان جهاد تبین بود
  • دستور برای جلوگیری کسر امتیاز از نفت!
  • «طرح نور» نیروی انتظامی مورد حمایت است
  • دفاع از مردم حق و وظیفه شوراها است
  • کارآفرین و کارگر ۲ بال حرکت اقتصاد و تولید هستند
  • چند حقیقت شگفت انگیز درباره کشور هند و فرهنگ مردم آن
  • مدیریت بحران شهرستان خوروبیابانک ار امکانات کافی برخوردار نیست
  • تهدیدهای فرهنگی دشمن به فرصت تبدیل شود
  • اکران مردمی آپاراتچی در اصفهان با حضور عوامل فیلم
  • باید از غول‌های رسانه جلوتر باشیم