Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرعامل سایپا می‌گوید تیمش مستحق پیروزی برابر استقلال بوده است.

به گزارش ایسنا، رضا درویش بعد از تساوی یک بر یک استقلال و سایپا اظهار کرد: با توجه به سعی و تلاش بازیکنان، حداقل نتیجه برای ما مساوی بود. چند بار به دیرک دروازه زدیم و از موقعیت ها استفاده نکردیم. راضی هستیم که حداقل نتیجه را گرفتیم. همه تلاش بازیکنان و دایی پیروزی در بازی بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تلاش کردیم اما نتوانستیم به برد برسیم.

مدیرعامل باشگاه سایپا درباره مشکلات مالی این تیم و ناراحتی علی دایی بابت تاخیر در پرداخت مطالبات گفت: مشکل اقتصادی در جامعه وجود دارد و به همه جا تسری می کند. ما هم یک تیم اقتصادی هستیم. امیدوارم ظرف چند روز آینده مشکلات را حل کنیم. کما اینکه امروز مدیرعامل گروه سایپا در جمع بازیکنان حضور دشت و با آقای دایی و بازیکنان صحبت کرد. امیدواریم با حل مشکلات روند رو به رشد تیم ادامه داشته باشد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۵۵۸۵۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

درویش تا پایان فصل در پرسپولیس می ماند

به گزارش خبرنگار مهر،، مهدی احمدی مدیرعامل عامل بانک شهر پس از عقد قرارداد امروز کنسرسیوم بانکی برای تحویل باشگاه پرسپولیس اظهار داشت: ۳ عضو هیأت مدیره و مدیرعامل را طبق توافق صورت گرفته ما اعلام می‌کنیم.

او افزود: تا پایان فصل که پنج هفته باقی مانده است درویش را تغییر نمی‌دهیم.

کد خبر 6087523 مهدی مرتضویان

دیگر خبرها

  • درویش: هنوز درباره ادامه همکاری با من صحبت نکردند/ بعد از بازی با سپاهان به قرارداد اوسمار می پردازیم+ فیلم
  • دلخوری درویش: پرسپولیس خانه علی دایی است اما...
  • درویش در پرسپولیس ماندنی شد
  • واکنش درویش به شایعه حضور علی دایی در پرسپولیس
  • درویش: دایی؟ اوسمار گزینه اول ماست
  • رضا درویش: کار غیرممکن، ممکن شد/ علی دایی؟ اوسمار گزینه اول ماست
  • رضا درویش: پرسپولیس خانه علی دایی است
  • درویش: کار غیرممکن، ممکن شد/ دایی؟ اوسمار گزینه اول ماست
  • درویش:پرسپولیس خانه علی دایی است اما اوسمار اولویت است/هنوز درباره ادامه همکاری با من صحبت نکردند+فیلم
  • درویش تا پایان فصل در پرسپولیس می ماند