Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری بسیج از لرستان ، حجت‌الاسلام محمد جواد گراوند در خطبه‌های این هفته نماز جمعه شهرستان عنوان کرد: شخصی که حجاب دارد می‌داند که آرام بوده و  باعث گناه خود و دیگران نمی‌شود.

وی افزود: خانواد‌ه‌ای مستحکم است که افرادش دنبال بی‌حجابی و فحشا نباشند، زیرا خانواده سالم موجب دوام جامعه در برابر بلایا خواهد بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امام جمعه موقت کوهدشت گفت: مردم ولایتمدار شهرستان کوهدشت جهت محکوم کردن اغتشاشات اخیر همزمان با سراسر کشور به میدان آمدند و نشان دادند که از نظام و انقلاب جدا نخواهند شد.

وی ادامه داد: باید از مسئولان شهرستان و نهادهای نظامی و امنیتی که در خط مقدم بودند و برای رضای خدا و آرامش مردم به صحنه آمدند تقدیر کرد، چرا که باتدابیر خود امنیت را برقرار نمودند.

حجت الاسلام گراوند با بیان تاکید مقام معظم رهبری بر لزوم اجرای اقتصاد مقاوتی در جامعه، اظهار داشت: واردات بی رویه با اقتصاد مقاومتی نمی‌سازد، باید این واردات را به حداقل رساند و اقلام ضروری فقط وارد شود.

وی افزود: مقام معظم رهبری در مورد اتفاقات اخیر فرمودند، این نبرد، نبرد ملت با ضد ملت و نبرِد ایران با ضد ایران بود و هجوم به مراکز دینی، حوزه‌های علمیه و مساجد نشانه ضدیت آنان با اسلاماست

امام جمعه موقت کوهدشت تاکید کرد: طبق فرمایش مقام معظم رهبری این مثلث شوم توسط آمریکا طرح ریزی شده و با هزینه عربستان لعین، حرکتی به وسیله منافقین بر ضد ایران ایجاد شد که به سرانجام نرسید.

گراوند با اشاره بر اینکه دشمن همیشه در حال حمله است عنوان داشت: ما باید همیشه آماده باشیم و زخمی ایجاد نکنیم که دشمنان از آن سو استفاده بکنند، اگر زخم اقتصادی نبود آمریکا نمی‌توانست در آن نفوذ کند.

وی گفت: هر وقت این انقلاب به افتخاری دست پیدا کرد دشمن در صدد ایجاد فتنه‌ای برمی‌آید.

امام جمعه کوهدشت در پایان افزود: در سال ۸۸ به دلیل حضور ۴۰ میلیونی ملت عزیز ایران در انتخابات، دشمنان فتنه ۸۸ را پایه‌ریزی کردند و در سال ۹۶ نیز به دلیل حرکت‌های پیروزمندانه ایران در برابر تکفیری‌ها، دشمنان اینبار فتنه‌ای جدید در این سال به پا کردند ،که بحمدالله راه به جایی نبرد.

انتهای خبر/

 

منبع: بسیج نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۵۵۸۵۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قدردانی از تلاش جامعه مامایی در اجرای سیاست‌های جوان سازی جمعیت

وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در پیامی روز ماما را تبریک گفت و از تلاش‌های جامعه مامایی در اجرای سیاست‌های جوان سازی جمعیت قدردانی کرد.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، متن پیام دکتر بهرام عین اللهی به شرح زیر است:

بسمه تعالی

روز جهانی ماما، فرصت مناسبی برای یادآوری اهمیت جایگاه مامایی در نظام سلامت و پاسداشت حرفه‌ای مقدس و موثر در تحقق اهداف و برنامه‌های نظام بهداشتی و درمانی کشور است.


قشری سختکوش و صبور که خدمات آنان، ایران اسلامی را به پرچمدار ترویج فرهنگ خانواده محور در دنیا تبدیل کرده است.


اینجانب با تبریک این روز ارزشمند و با شعار
"هر ماما یک سفیر جوانی جمعیت"؛ ضمن اهتمام مجدانه در راستای ارتقاءکرامت این عزیزان، جایگاه والای جامعه‌ی پرتلاش مامایی در اجرای موفق برنامه جوانی جمعیت به عنوان یکی از سیاست‌های کلان حکمرانی سلامت، که ضامن حیات و توسعه نهاد اصیل خانواده بوده است، را ارج می‌نهم.

دیگر خبرها

  • رهبر معظم انقلاب: حج امسال باید برائت از دشمن جنایتکار صهیونیستی و حامیانش باشد/ حجاج باید بتوانند منطق قرآنی برائت ابراهیمی را برجسته‌تر از همیشه نشان دهند/ برای دفاع از فلسطین منتظر دیگران نمی‌مانیم
  • قدردانی ائمه جمعه استان از پلیس برای اجرای موفق طرح نور
  • دیدار کارگزاران حج با رهبر معظم انقلاب
  • جامعه ما با شبیخون فرهنگی دشمن روبروست/پاسدار و نگهبان مساجد، علما و طلاب هستند
  • اجرای بیش از ۴۰ طرح محرومیت‌زدایی و عمرانی در هفته جهاد سازندگی
  • قدردانی از تلاش جامعه مامایی در اجرای سیاست‌های جوان سازی جمعیت
  • اجرای بیش از ۴۰ طرح محرمیت زدایی و عمرانی در سروستان
  • برای حفظ اسلام روحانیون در میدان باشند و با جان خود دفاع کنند
  • پیام تسلیت امام جمعه و استاندار کرمانشاه در پی شهادت سرباز مرزبانی
  • امام جمعه اهواز: طرح «نور» محله به محله اجرا شود