Web Analytics Made Easy - Statcounter

ورزشکاران و مسئولان برخوار در پانزدهمین هفته از سه شنبه های ورزشی به دیدار پیشکسوت ورزش دولت آباد رفتند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از چشم برخوار؛ سه شنبه ورزشی پانزدهم، روایتی از سی سال لایه پنهان ورزش، ورزش یار منحصر به فرد «حاج قدمعلی کمالی» صاحب مدیریت و کلام نافذ، جدی و در عین حال مهربان، عمو قدمعلی سه دهه ورزش برخوار  و پدر معلم شایسته «مجید کمالی» داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پدر لاغر اندام و کارمند ۳۰ سال تربیت بدنی سابق دولت آباد، برخوار متولد ۱۳۱۵ بازنشسته سال ۱۳۸۱ تربیت بدنی، حرف های بسیاری از لحظات خاص مترتب بر ورزشکاران در سینه دارد، آنچه قهرمانان از روز های آغازین ورزش حرفی ای خود به یاد ندارند، تمرینات و شرایط سخت قبل از مسابقات، لحظات خاص ناشی از برد و باخت ها و اشک ها و لبخند های ۳۰ سال ورزش برخوار در ۳۰ بهار و ۳۰ خزان به معنای روز های پیروزی و شکست در ورزش. ورزش و ورزشکاران  متاثر از هدایت، قدم ها و تلاش های  طولانی این فرد در ورزش دولت آباد هستند؛ مرد ریش سفید و پیشکسوت مورد احترام  جامعه و خانواده بزرگ ورزش. در صفحه پانزدهم سه شنبه های ورزشی هر فرد سطری از این صفحه را با خاطرات و یا ویژگی های قدمعلی کمالی تقریر کرد و خود او نیز با بیان شیوا و رسای خود بر این صفحه تقریظی نگاشت تا  قاب سه شنبه های ورزشی مبارک به سیمای زیبا و جذاب او شود. قلم سه شنبه های ورزشی میزبان حاج قدمعلی و مجید کمالی راوی  پدر و پسر بزرگواری بود که جلوه متانت، جدیت، وجدان کاری، حراست و حفاظت از ورزش و امکانات ورزشی، تلاش در ورزش بدون عنایت به منصب و  تظاهر و حاشیه های انتفاعی در ورزش، عاشق ورزش و اثر گذار در راه پیشرفت روز افزون ورزش و رشته های مختلف ورزشی با نگاه علمی، منضبط و تعالی بخش هستند.

 

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۵۵۸۸۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عکس/ تیتر روزنامه‌های ورزشی سه‌شنبه ۲۸ فروردین

روزنامه‌های ورزشی سه‌شنبه ۲۸ فروردین

روزنامه روزنامه روزنامه روزنامه روزنامه روزنامه روزنامه روزنامه روزنامه

دیگر خبرها

  • معرفی ظرفیت‌های کردستان با استفاده از حوزه ورزش
  • معرفی ظرفیت‌های کردستان بهره گیری از ظرفیت حوزه ورزش برای
  • میراث ورزشی خراسان چگونه به نام یک نفر سند خورد؟
  • دیدار با ۲ تن از پیشکسوتان هنر انقلاب اسلامی در خوزستان
  • بازگشت پویش دوشنبه‌های ورزشی کارگران به کارخانه‌ها
  • راه‌اندازی ۲ بخش بیمارستانی به ظرفیت ۲۱ تخت در صورت وجود بحران
  • اجرای طرح ورزش و مردم در خوزستان
  • دیدار فرامرز ظلی با وزیر ورزش پس از ترخیص از بیمارستان
  • طرح آمایش سرزمینی ورزش در کرمانشاه در حال انجام است
  • عکس/ تیتر روزنامه‌های ورزشی سه‌شنبه ۲۸ فروردین