Web Analytics Made Easy - Statcounter


اتحادیه آفریقا اظهارات رئیس‌جمهور آمریکا درباره ملت‌های آفریقایی را محکوم کرد.

به گزارش گروه بین‌الملل امتداد نیوز به نقل از رسانه‌های خبری، اتحادیه آفریقا امروز اظهارات دونالد ترامپ رئیس‌جمهور آمریکا درباره کشورهای آفریقایی را محکوم کرد.

وی با بیان اینکه این اظهارات ترامپ رفتاری غیر قابل قبول و ناراحت کننده است، گفت: اظهارات ترامپ فقط آن‌هایی که اصالتا آفریقایی هستند را ناراحت نکرد، بلکه همه شهروندان آفریقا را ناراحت کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ترامپ پنجشنبه در جلسه ای با حضور نمایندگان جمهوری‏خواه و دموکرات کنگره در اشاره به مهاجرانی که از هائیتی، السالوادور و بعضی از کشورهای آفریقایی به آمریکا مهاجرت کرده اند، گفت: ” چرا این مردم از کشورهایی که چاه توالت هستند را به اینجا راه می دهیم؟”

ساعاتی پیش روپرت کلویل سخنگوی دفتر حقوق بشر سازمان ملل در جمع خبرنگاران در ژنو تاکید کرد: اگر اظهارات ترامپ تایید شود، اینها سخنان تکان دهنده و شرم آوری از رئیس جمهور آمریکا است. متاسفم ولی دیگر کلمه ای غیر از نژاد پرستانه بودن این اظهارات وجود ندارد که استفاده کنم.

انتهای پیام/

true برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true

منبع: امتداد نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.emtedadnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «امتداد نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۵۵۹۳۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تعامل با کشورهای آفریقایی اقتصاد استان یزد را تقویت می کند

به گزارش خبرگزاری مهر محمد علی شاه حسینی در کارگروه توسعه صادرات استان با موضوع بررسی فرصت‌ها، موانع و راهکارهای توسعه روابط اقتصادی با آفریقا با تبیین اهمیت و جایگاه آفریقا در سیاست خارجی ایران، این قاره را سرزمین فرصت‌ها برای شرکت‌های ایرانی و به‌ویژه یزدی توصیف کرد.

دیگر خبرها

  • هشدار رئیس جمهور فرانسه به اروپا: نباید دست نشانده آمریکا باشیم
  • سندرز خطاب به نتانیاهو: به شعور مردم آمریکا توهین نکنید!
  • جو بایدن به زودی می‌میرد | دلیل پیروزی احتمالی ترامپ مشخص شد
  • سناریوی زندانی شدن ترامپ روی میز سرویس مخفی آمریکا
  • سناریو زندانی شدن ترامپ روی میز سرویس مخفی آمریکا
  • ترامپ: پلیس باید دانشجویان مخالف اسرائیل را به شدت سرکوب کند
  • ترامپ: پلیس باید دانشجویانی که مخالف (نسل‌کشی) اسرائیل در غزه هستند را به شدت سرکوب کند
  • بایدن حین کنایه به ترامپ گاف داد!
  • «روس‌ها آمدند و ما رفتیم»؛ گزارش پالتیکو از شکست آمریکا در آفریقا
  • تعامل با کشورهای آفریقایی اقتصاد استان یزد را تقویت می کند