Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار حوزه افغانستان باشگاه خبرنگاران جوان، «اشرف غنی»، رئیس جمهور افغانستان امروز با حضور در بیمارستان سردار محمد داوود خان، به پیکر فرماندۀ شهید «توریالی عبدیانی» ادای احترام کرد.

«توریالی عبدیانی»، فرمانده پلیس پکتیا روز گذشته در حملات انتحاری طالبان جان خود را از دست داد. انفجارهای روز گذشته طالبان در ولایت پکتیا ده ها کشته و زخمی بر جا گذاشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!
قابل ذکر است که عبدالله عبدالله، رئیس اجرائی دولت افغانستان نیز صبح امروز برای ابراز همدردی با خانوده های قربانیان و بررسی اوضاع امنیتی این ولایت به پکتیا سفر کرد. در زیر، تصاویری از حضور اشرف غنی در تشییع جنازه فرمانده پلیس پکتیا را مشاهده می کنید: انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۵۵۹۵۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

طالبان خواهان حضور در نشست شانگهای

معاون سیاسی نخست‌وزیر طالبان در دیدار با سفیر چین خواستار حمایت این کشور برای حضور کابل در نشست آتی نشست سازمان همکاری شانگهای به عنوان عضو ناظر شد.

محمد عبدالکبیر، معاون سیاسی نخست‌وزیر طالبان در دیدار با ژائو شینگ، سفیر چین در کابل گفت هیأت حاکمه افغانستان خواستار روابط خوب با پکن است و از ابتکار «یک راه و یک کمربند» چین حمایت می‌کند.

وی افزود کابل خواستار تفاهم گسترده سیاسی و توسعه همکاری با کشورهای منطقه است و می‌خواهد در اجرای پروژه‌های بزرگ ایفای نقش کند.

عبدالکبیر با تأکید بر اینکه طالبان به هیچکس اجازه نخواهد داد تا از خاک افغانستان علیه دیگران استفاده کند، افزود: طالبان خواستار حضور در نشست آینده سازمان همکاری شانگهای به‌عنوان عضو ناظر است.

براساس اطلاعیه منتشر شده توسط «ارگ»، معاون سیاسی نخست‌وزیر طالبان در ادامه همچنین خواست تا چین از افغانستان حمایت کند و تجارب خود را به‌ منظور تقویت اقتصادی با افغانستان به اشتراک بگذارد.

سفیر چین نیز در این دیدار خاطرنشان کرد که طی شش ماه مأموریت خود در افغانستان تلاش کرده تا روابط افغانستان و چین تقویت شود.

وی همچنین تصریح کرد چین در امور داخلی افغانستان مداخله نمی‌کند و در نشست‌های بین‌المللی نیز تأکید کرده است که باید با حکومت کنونی افغانستان تعامل صورت گیرد.

باشگاه خبرنگاران جوان افغانستان افغانستان

دیگر خبرها

  • آماده پاسخ به هرگونه اقدام تجاوزکارانه هستیم
  • طالبان خواهان حضور در نشست شانگهای
  • (ویدیو) خبر کشته شدن فرمانده طالبان پاکستان تکذیب شد
  • طالبان خواستار حمایت چین برای حضور در نشست شانگهای شد
  • وقوع درگیری مرزی بین افغانستان و پاکستان
  • درگیری مرزی افغانستان و پاکستان
  • درخواست کرزی از طالبان
  • حمله هوایی پاکستان به ۲ ولایت شرقی افغانستان
  • گفتگوی مقامات طالبان و ازبکستان
  • برگزاری جشنواره غذاهای محلی افغانستانی در سمنان