Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «صراط نیوز»
2024-04-25@13:41:18 GMT

برای رکورد روز زمین نخوابیدم

تاریخ انتشار: ۲۲ دی ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۶۵۵۹۸۶۵

صراط: سیدحسین حسینی پس از تساوی تیم‌های استقلال و سایپا اظهار داشت: متأسفانه بازی برای ما سخت شد و شرمنده هواداران‌مان شدیم. ما تلاش‌مان را کردیم، اما توپ‌های‌مان تبدیل به گل نشد. متأسفانه هواداران‌مان ناراحت بودند، چون بازی برده را مساوی کردیم. همه بازیکنان از این نتیجه ناراضی هستند.

به گزارش میزان، وی درباره اینکه رکورد بسته نگه داشتن دروازه در تاریخ فوتبال ایران را شکسته است، گفت: از این بابت خوشحالم، اما از طرف دیگر به دلیل اینکه دیدارمان مقابل سایپا مساوی شد، ناراحت هستم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دروازه‌بان تیم فوتبال استقلال در پاسخ به این پرسش که آیا به دلیل شکستن رکورد، خود را در دقیقه 50 روی زمین انداخته است، گفت: نه، بینی من کاملاً انحراف پیدا کرده و مشخص است که برای اتلاف وقت روی زمین نخوابیده بودم.

حسینی در مورد شعارهایی که هواداران استقلال علیه علی قربانی، مهاجم این تیم سر دادند، یادآور شد: قربانی سعی و تلاش خودش را می‌کند، اما متأسفانه توپ‌ها تبدیل به گل نمی‌شوند.

منبع: صراط نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.seratnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «صراط نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۵۵۹۸۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کاش کاظم صدیقی را هم مثل حسینی، دروازه بان استقلال یک جلسه محروم می کردید!

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، مصطفی داننده، روزنامه‌نگار، در شبکه اجتماعی ایکس نوشت: حسینی را به خاطر بغل کردن یک دختر هوادار از بازی بعدی استقلال محروم کردید، کاش حداقل صدیقی را هم یک بار از خطبه نماز جمعه محروم می‌کردید!

۲۷۲۱۵

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1898861

دیگر خبرها

  • شوک به هواداران آرژانتین و چلسی
  • نرفتن بیرانوند از پرسپولیس به سود استقلال شد!
  • لطف بزرگ مربی پرسپولیسی به دروازه‌بان استقلال
  • سرپرست استقلال خوزستان:فقط تمرکز و دیگر هیچ!
  • نمک سیاوش یزدانی بر زخم هواداران الهلال!
  • کاش کاظم صدیقی را هم مثل حسینی، دروازه بان استقلال یک جلسه محروم می کردید!
  • گلایه هواداران تنیس از ندیدن توپ زرد!
  • گل امشب سردار به بولونیا؛ پیام مهم به دروسی
  • سردار ستاره اصلی رم: فرصت بدهید گل می‌زنم!‏
  • دوربین مداربسته یونایتدها را سوژه کرد! (عکس)‏