Web Analytics Made Easy - Statcounter

وزارت دفاع روسیه از به هلاکت رسیدن تروریست‌هایی که ماه دسامبر گذشته پایگاه حمیمیم در سوریه را هدف حملات خمپاره‌ای خود قرار داده بودند، خبر داد. ۲۲ دی ۱۳۹۶ - ۲۲:۰۷ بین الملل اروپا آسیای غربی نظرات

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم به نقل از اسپوتنیک، وزارت دفاع روسیه در بیانیه‌ای اعلام کرد که نیروهای ویژه این کشور موفق شدند تروریست‌هایی که روز سی و یکم دسامبر گذشته، پایگاه حمیمیم در سوریه را هدف قرار دادند، به هلاکت برسانند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این بیانیه آمده است: مقر تروریست‌ها در غرب مرزهای استان ادلب شناسایی شد و هنگام ورود تروریست‌ها به این مقر در حالی که برای سوار بر مینی‌بوس‌ها خود را آماده می‌کردند، با خمپاره‌های هدایت شونده‌ی با دقت بالای Krasnopol (کراسنوپول) هدف قرار گرفته و همه آن‌ها به هلاکت رسیدند.

وزارت دفاع روسیه اعلام کرد که همه نیروها و تجهیزات متعلق به شناسایی نظامی در سوریه در این عملیات شرکت کردند.

وزارت دفاع روسیه همچنین اعلام کرد که سازمان اطلاعات نظامی روسیه، محل نگهداری پهپادهای تروریست‌ها را شناسایی و این انبار نیز با استفاده از خمپاره کراسنوپول منهدم شد.

انتهای پیام/

R36348/P36447/S8,89,90/CT10

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۵۵۹۹۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قربانی همزمان با سپاهان بازی می‌کند

به گزارش "ورزش سه"، در یکی از دیدارهای مرحله یک چهارم نهایی روسیه کاپ، تیم فوتبال اورنبورگ که محمد قربانی در آن عضویت دارد، از ساعت 17:30 امروز (به وقت ایران) در ورزشگاه گازوویک به مصاف تیم دینامو مسکو خواهد رفت.

محمد قربانی که پس از پیوستن به اورنبورگ در چهار مسابقه لیگ برتری حضور تعویضی داشته و در یک دیدار جام حذفی و یک بازی روسیه کاپ در ترکیب قرار گرفته، امروز هم جزو 11 نفر اصلی در جدال با دینامو مسکو است.

هافبک سابق سپاهان که در حضور ثابت مقابل اسپارتاک مسکو در جام حذفی روسیه موفق به گلزنی شده بود، امیدوار است امروز هم در رقابت‌های روسیه کاپ برابر دینامو مسکو عملکرد خوبی ارائه کند تا راهی مرحله نیمه نهایی شوند.

قربانی در شرایطی دوباره به ترکیب اورنبورگ برگشته و برای سومین بار این اتفاق را تجربه می‌کند که سپاهان، تیم سابق او نیز هم‌اکنون در حال انجام بازی معوقه لیگ برتر برابر ذوب‌آهن است.

تیم فوتبال اورنبورگ در دیدار هفته پانزدهم لیگ برتر روسیه در همین فصل با دو گل مقابل دینامو مسکو شکست خورد که امیدوار است امروز در بازی روسیه کاپ جبران کند و به برتری برسد.

دیگر خبرها

  • شکست اورنبورگ در جام حذفی روسیه با وجود درخشش قربانی
  • روسیه : اوکراین بیش از ۸۰۰ نظامی دیگر را از دست داد
  • قربانی همزمان با سپاهان بازی می‌کند
  • رونمایی وزارت دفاع روسیه از بیش از ۳۰ نوع سلاح
  • رونمایی وزارت دفاع روسیه از بیش از ۳۰ نوع سلاح در حضور شویگو
  • روسیه: اوکراین بیش از هزار نظامی دیگر از دست داد
  • سفر معاون وزیر خارجه ایران به مسکو
  • روسیه: ۲۷۰ پهپاد ارتش اوکراین منهدم شد
  • «پیچ تاریخی» در راه جشنواره بین‌المللی فیلم مسکو
  • «پیچ تاریخی» در راه جشنواره بین المللی فیلم مسکو