Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرمربی ایتالیایی آبی های لندن در نشست مطبوعاتی پیش از دیدار با روباه ها به نکات مهمی اشاره کرده است.

طرفداری- چلسی فرداعصر از ساعت 18:30 به وقت ایران، در استمفوردبریج به مصاف لسترسیتی خواهد رفت. این دیدار، تقابل قهرمان دو دوره اخیر لیگ برتر است. آنتونیو کونته در کنفرانس مطبوعاتی پیش از این بازی شرکت کرد و به گفتگو با خبرنگاران پرداخت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به نقل از وبسایت رسمی چلسی، کونته در مورد دیدار تیمش با لسترسیتی گفت:

فکر می کنم لسترسیتی تیم خوب است. آنها در فرم خوبی به سر می برند و قطعا دیدار دشواری پیش روی ماست. شاید در شرایط فعلی، لسترسیتی سخت ترین تیمی است که امکان داشت با آنها بازی داشته باشیم.

از راه و روشی که تیم دنبال می کند؛ راضی هستم. بازیکنان کاملا از من پیروی می کنند. باشگاه کاملا به من اعتماد دارد و مطمئنم تیمی قدرتمند خواهیم ساخت. در چنین باشگاه هایی، قرار گرفتن مربی در چنین شرایطی، کاملا طبیعی است. این بخشی از تاریخ چلسی است. برخی چیزها عجیب است؛ پس از متحمل شدن اولین شکست مقابل برنلی، فشار زیادی روی من ایجاد شد تا اخراج شوم و مربی بعدی بیاید!

راس بارکلی؟ او به سختی در حال تمرین کردن است؛ به نظرم در بازی آینده مقابل نوریچ در دسترس خواهد بود. امیدوارم آماده شود چون در شرایط 100% آمادگی نیست. او می تواند برای ادامه فصل، کمک زیادی به ما بکند.

انتقال بابا به شالکه؟ عبدالرحمان بابا در حال ریکاوری از مصدومیت است. به غیر از یک یا دو مرتبه، هنوز او را در تمرین ندیده ام. وی هنوز نمی تواند به صورت کامل در تمرینات در کنار ما باشد. به نظرم شالکه، گزینه جذابی برای هر بازیکنی است؛ می تواند آنجا در کنار آنها برای آماده شدن و ریکاوری تلاش کند.

الکسیس سانچز؟ فقط می توانم او را تحسین کنم؛ به او احترام می گذارم؛ وی به خوبی می داند وقتی در یوونتوس بودم، برای انتقالش از اودینزه تلاش زیادی کردم اما ترجیح داد راهی بارسلونا شود.

تیم بعدی اش کجاست؟ از کجا باید بدانم؟ از خودش باید پرسید. تصمیم با اوست. تنها چیزی که می دانم این است که آرسنال می خواهد در تابستان در موردش تصمیم گیری کند. فصل آینده قطعا در تیم بزرگی بازی خواهد کرد.

آینده ام؟ چیزی مشخص نیست؛ هر اتفاقی ممکن است؛ یک سال دیگر از قراردادم باقی مانده اما همان طور که می دانید هر اتفاقی در فوتبال ممکن است، پیش بیاید. دقیقا در لحظه ای که فکر می کنید در جایی می مانید؛ مکان دارد شخص دیگری از راه برسد و جایگزین شما شود.

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۵۶۰۱۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اوزونیدیس: به بازیکنانم گفته بودم صبر داشته باشند

به گزارش "ورزش سه"، مارینوس اوزونیدیس، سرمربی گل گهر بعد از برتری تیمش برابر فجرسپاسی در کنفرانس خبری گفت: می‌خواهم از هواداران‌مان که از سیرجان آمدند تشکر کنم و از سیرجان آمدند. نتایج اخیرمان خوب نبود و حمایت‌شان برای‌مان مهم بود.

ویدئو: 331110

او در مورد بازی گفت: من خیلی سبک تیم حریف را دوست دارم و انتظار بازی سختی را داشتم و چیزی که کار را برای ما سخت‌تر کرده بود جو استادیوم بود. یک سری صحنه‌ها بود که باید از آن جلوگیری شود ولی خیلی جو خوبی حاکم بود. مقابل تیمی بازی کردیم که سازماندهی خوبی داشتند. من به بازیکنانم گفتم صبر داشته باشند تا آن لحظه‌ای که بتوانند گل بزنیم.

او در پایان گفت: من رضایت دارم از تمرکزی که بچه‌ها داشتند. به خاطر اینکه ما تیم باتجربه‌تری بودیم و بازیکنان با کیفیتی داشتیم توانستیم نتیجه را بگیریم. واقعا گلزنی در دقایق پایانی راحت نبود.

دیگر خبرها

  • بلیط فروشی بازی پرسپولیس و سپاهان آغاز شد + لینک سایت خرید بلیط footballeticket.ir
  • بلیط فروشی بازی استقلال و تراکتور آغاز شد + لینک سایت خرید بلیط ticket.tractor-club.com
  • واکنش کاربران شبکه های اجتماعی به ابراز ندامت اشکان خطیبی | کاش شرایطی فراهم شود تا ...
  • یوونتوس ۰ - ۰ میلان/ روسونری نایب قهرمانی را حفظ کرد
  • آلگری: اهداف یوونتوس مهم‌تر از آینده من است
  • الگری: به تمام اهداف خود نزدیک شده‌ایم و این یعنی فصل خوبی داشتیم
  • لسترسیتی به لیگ برتر انگلیس بازگشت
  • آنچلوتی: گولر فصل آینده در رئال مادرید خواهد ماند
  • اوزونیدیس: به بازیکنانم گفته بودم صبر داشته باشند
  • استفانو پیولی: اینتر قوی‌ترین تیم 4 سال اخیر سری آ بوده است؛ مقابل یوونتوس می‌جنگیم