Web Analytics Made Easy - Statcounter

کارشناس داوری فوتبال کشورمان معتقد است در جریان دیدار پرسپولیس - مشکی‌پوشان باید دروازه‌بان تیم مشکی‌پوشان اخراج می‌شد.

به گزارش مشرق، حیدر سلیمانی درباره قضاوت بیژن حیدری در دیدار مشکی‌پوشان - پرسپولیس اظهار داشت: در روزی که بازی پرسپولیس و سیاه‌جامگان به دلیل اعتراضات اخیر برانکو به داوران و کمیته انضباطی بیشتر از قبل حساس بود، قضاوت این دیدار بر عهده پیام حیدری گذاشته شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این داور همدانی با خونسردی و مهارت ارتباطی خوب همراه با خنده‌های احساسی توانست در یک بازی پُر برخورد، تصمیمات ریز و درشت بگیرد که با دو آوانتاژ همراه بود.

وی در ادامه افزود: در دقیقه سه جدال ماهینی و مهاجم مشکی‌پوشان در محوطه جریمه پرسپولیس بر سر توپ بود که در ادامه مهاجم مشکی‌پوشان سرنگون شد و داور به درستی ادامه بازی داد و اعتراض مهاجم مشهدی مبنی بر پنالتی بی‌مورد بود.

کارشناس داوری کشورمان در ادامه تصریح کرد: در دقیقه 29 علیپور در موقعیت تک به تک با دروازه‌بان مشکی‌پوشان قرار داشت که دروازه‌بان این تیم در این صحنه توپ را با دست لمس کرد، اما داور و کمک داور دوم مسابقه متوجه برخورد توپ به دست دروازه‌بان نشدند. در آن صحنه داور باید خطا اعلام می‌کرد و دروازه‌بان حریف هم به دلیل سلب موقعیت آشکار گل باید اخراج می‌شد. به طور کلی قضاوت تیم داوری در این بازی حساس و پر برخورد راضی‌کننده بود.

سلیمانی همچنین در ادامه درباره قضاوت موعود بنیادی‌فر در دیدار استقلال - سایپا تصریح کرد: در روزی که دو تیم استقلال و سایپا بازی زیبایی را به نمایش گذاشتند، قضاوت عالی موعود بنیادی‌فر هم به زیبایی بازی افزود. در دقیقه 23 این دیدار گل استقلال با کار خوب کمک داور اول به ثمر رسید و اعتراض مدافعان سایپا بی‌مورد بود.

وی ادامه داد: در دقیقه 50 خطای مدافع استقلال پشت خط محوطه جریمه روی مهاجم سایپا اتفاق افتاد و داور هم به درستی مکان خطا را داخل قوس محوطه جریمه تعیین کرد. داور سعی کرد در 15 دقیقه ابتدای بازی اخطار ندهد و مدیریت کند که به درستی انجام شد. تنها نقطه تاریک قضاوت بنیادی‌فر وقت اضافه کمی بود که در نیمه دوم اعلام کرد. فکر می‌کنم داور باید هشت دقیقه وقت اضافه اعلام می‌کرد.

منبع: تسنیم ارسال به تلگرام

منبع: مشرق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۵۶۰۳۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تساوی پرسپولیس و سپاهان در نیمه «خواب‌آور»/ ستاره‌های پوشالی

به گزارش خبرنگار مهر، تیم‌های فوتبال پرسپولیس و سپاهان در هفته بیست و پنجم رقابت‌های لیگ برتر از ساعت ۱۹:۳۰ و با قضاوت بیژن حیدری در ورزشگاه آزادی رو در روی هم قرار گرفتند که این بازی در نیمه اول با نتیجه تساوی بدون گل به پایان رسید.

ترکیب پرسپولیس:

علیرضا بیرانوند، گئورگی گولسیانی، محمدحسین کنعانی زادگان، عبدالکریم حسن، وحدت هنانوف، مسعود ریگی، سروش رفیعی، اوستون ارونوف، مهدی ترابی، امید عالیشاه، عیسی آل‌کثیر.

ترکیب سپاهان:

پیام نیازمند، هادی محمدی، برایان دابو، محمد کریمی، رامین رضائیان، فرشاد احمدزاده، میلاد زکی پور، امید نورافکن، شهریار مغانلو، رضا شکاری و سیاوش یزدانی.

شروع متعادل دو تیم

بازیکنان دو تیم نیمه اول را آرام آغاز کردند و در ۲۰ دقیقه ابتدایی بازی موقعیت خطرناکی روی دروازه‌ها به وجود نیامد. در دقیقه ۱۷ و به دلیل خطای امید نورافکن روی محمدحسین کنعانی زادگان، بازیکن سپاهان از داور بازی کارت زرد دریافت کرد.

در دقیقه ۲۷ ضربه آزاد برای پرسپولیس شکل گرفت که با سانتر امید عالیشاه همراه شد و پس از آن بازیکنان سپاهان توپ را دور کردند که در ادامه توپ در اختیار «عبدالکریم حسن» قرار گرفت و او توپ را مجدداً روی دروازه سپاهان سانتر کرد که با ضربه سر «گئورگی گولسیانی» همراه شد و توپ به شکل خطرناکی از بالای دروازه سپاهان به بیرون رفت.

در دقیقه ۳۰ و در حالی که می‌رفت تا موقعیت خطرناک برای پرسپولیس شکل گیرد، «عبدالکریم حسن» از سمت چپ صاحب توپ شد و در حالی که می‌توانست «اوستون ارونوف» را صاحب توپ کند، اقدام به شوت زنی کرد و توپ او با اختلاف زیاد از کنار دروازه نیازمند به بیرون رفت.

در دقیقه ۴۲ و روی حرکت زیبای مهدی ترابی این بازیکن در موقعیت خوبی برای گلزنی قرار گرفت اما ضربه او دقت کافی را نداشت و توپ از بالای دروازه با اختلاف زیادی به بیرون رفت.

در ادامه موقعیت مهمی روی دروازه‌ها خلق نشد تا بازی با نتیجه تساوی بدون گل در نیمه اول به پایان برسد.

کد خبر 6094650

دیگر خبرها

  • قضاوت «کولینایی» داور بازی پرسپولیس و سپاهان | او مثل کولینا فریاد می‌زد و تذکر سفت و سخت می‌داد | اخراج عالیهشاه درست بود اما...
  • چند فریم از جنجالی‌ترین تصمیم داور بازی پرسپولیس و سپاهان
  • کارشناسی سه صحنه جنجالی پرسپولیس - سپاهان
  • کارشناس داوری: حیدری قضاوت کولینایی کرد/ اخراج عالیشاه سختگیرانه، اما درست بود
  • اخراج عالیشاه اشتباه بود؛ پنالتی برای پرسپولیس گرفته نشد
  • کارشناس داوری فوتبال: قضاوت ضعیف حیدری، بازی پرسپولیس و سپاهان را بی‌کیفیت کرد!
  • تأثیر تیم داوری در بی‌کیفیت شدن دیدار پرسپولیس و سپاهان
  • تساوی پرسپولیس و سپاهان در نیمه «خواب‌آور»/ ستاره‌های پوشالی
  • سپاهان با کلین‌شیت 450 دقیقه‌ای در آزادی!
  • حیدری داور دیدار سپاهان و پرسپولیس شد