Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون دریایی سازمان بنادر و دریانوردی با بیان اینکه عملیات اطفای حریق نفتکش سانچی امشب به دلیل بدی آب و هوا و امواج متوقف شد، گفت: انفجار امروز کار را سخت‌تر کرد اما کشور ژاپن از صبح فردا اطفای حریقبه گزارش بلاغ، هادی حق‌شناس درباره آخرین جزئیات اطفای حریق در نفتکش ایرانی سانچی توضیح داد: تیم تجسس و نجات در بندر شانگهای آماده ارائه خدمات است که به‌محض اطفای حریق به امور تجسس و نجات خدمه کشتی بپردازد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین کشتی‌های ژاپنی و چینی اطراف این نفتکش استقرار دارند.

وی ادامه داد: اطفای حریق به دلیل بدی آب و هوا و امواج سنگین امشب متوقف شد تا از صبح فردا و با کاهش امواج مجدداً انجام شود.

معاون دریایی سازمان بنادر و دریانوردی بیان کرد: کشتی از ۱۵۵ مایلی بندر شانگهای به ۱۸۰ مایلی این بندر و به سمت کشور ژاپن و ۱۳۵ مایلی اوکیناوای ژاپن حرکت کرده است. در همین راستا مقرر شد کشور ژاپن از صبح فردا با هلی‌کوپتر و هواپیماهای اطفای حریق، از طریق فوم‌پاشی به ادامه اطفای حریق بپردازند.

حق‌شناس ادامه داد: وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی و مدیرعامل سازمان بنادر و دریانوردی ساعت ۱۹ امشب عازم بندر شانگهای هستند تا از نزدیک جزئیات و ابعاد حادثه را بررسی و مدیریت کنند.

معاون دریایی سازمان بنادر و دریانوردی افزود: از سازمان جهانی دریانوردی خواسته‌ایم از کشورهای همجوار برای اطفای حریق کمک گرفته و از آنها تقاضای همکاری داشته باشد.

حق‌شناس ادامه داد: متأسفانه ساعت ۱۰ صبح امروز انفجار دیگری در این نفتکش رخ داد و عملیات اطفای حریق را با مشکل مواجه و کار را بیشتر کرد. درصورتی‌که اگر این انفجارها رخ ندهد در ۲۴ ساعت عملیات اطفای حریق با موفقیت به پایان می‌رسد.

وی بابیان اینکه کماکان سوخت زیادی (میعانات گازی) در کشتی مانده است، گفت: آب‌خور این نفتکش ۱۳.۵ متر است و با توجه به شواهد و قرائن هنوز بخش اعظم سوخت در این نفتکش مانده است.

معاون دریایی سازمان بنادر و دریانوردی بیان کرد: هنوز هیچ اطلاعی از سرنوشت این خدمه کشتی وجود ندارد و قطعاً به‌محض اطفای حریق و کاهش حرارت کشتی به‌سرعت تیم امداد و نجات وارد می‌شوند.

وی افزود: فعلاً غیر از همان یک جنازه که در سطح آبها یافته شد، اطلاع دیگری از سرنوشت خدمه وجود ندارد.

منبع: بلاغ مازندران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.bloghnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بلاغ مازندران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۵۶۰۴۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف ۳۲ هزار لیتر گازوئیل قاچاق در خاتم

 به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز یزد، سردار عباسعلی بهدانی فرد در تشریح این خبر گفت: پس از دریافت خبری مبنی بر تردد نفتکش حامل سوخت قاچاق در محور‌های مواصلاتی یزد بررسی موضوع در دستور کار ماموران انتظامی شهرستان خاتم قرار گرفت. 
 وی افزود: ماموران با کنترل خودرو‌های عبوری، یک دستگاه نفتکش اسکانیارا متوقف و پس از بازرسی از آن ۳۲ هزار لیتر گازوئیل که بدون مجوز قانونی به صورت قاچاق حمل می‌شد را کشف کردند. 
فرمانده انتظامی استان یزد با بیان اینکه محموله سوخت کشف شده از استان‌های مرکزی بارگیری و به مقصد جنوب شرق کشور حمل می‌شد خاطرنشان کرد: در این خصوص یک متهم دستگیر و به مراجع قانونی معرفی شد.

دیگر خبرها

  • نمایی بسیار زیبا و جذاب از امواج دریا (فیلم)
  • کوبا مشتری کشتی‌های ایرانی شد
  • ضرورت به‌روزسانی تجهیزات اطفای حریق در کرمانشاه
  • بهبود شاخص ایمنی عملیات بندری بنادر کشور/ افزایش ضریب ایمنی بندرانزلی
  • ◄ تعیین حق توقف کامیون ها وظیفه سازمان راهداری است/ محکومیت شورای عالی هماهنگی ترابری
  • تشدید دوباره حملات انصارالله یمن: پهپاد آمریکایی و نفتکش انگلیسی هدف قرار گرفتند
  • کشف ۳۲ هزار لیتر گازوئیل قاچاق در خاتم
  • امواج کوتاه در دریای خزر
  • مهار آتش سوزی فروشگاه دخانیات در شهرکرد
  • تاکید پاکستان بر توقف جنگ غزه و حل مساله فلسطین در اجلاس سازمان شانگهای