Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، محمداسماعیل سعیدی با اشاره به اینکه اگر در حال حاضر از نظر دفاعی و امنیتی حرفی برای گفتن داریم به برکت تبعیت از ولایت فقیه بوده است، گفت: خیلی‌ ها مدعی انقلاب ‌دوستی هستند و بودند ولی بعدها ادعاهایشان پوچ از آب درآمد.

وی با تاکید بر اینکه باید مردم بابصیرت عمل کنند، اظهارداشت: باید در این اوضاع کشور هوشیار باشیم، در این شرایط و اوضاع برخی رسانه‌ها و جریانات معاند داخلی و خارجی خواستند رژیم طاغوت را تطهیر کنند و القا می‌کردند نظام دینی توان اداره جامعه را ندارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سعیدی ادامه داد: هیچ گرهی وجود ندارد که در انقلاب نتوان باز کرد، آمریکا اعلام کرده که آشوبگران ایران را مسلح کنند ولی به این فکر نکرده‌اند که مردم ایران به انقلاب اعتماد کردند.

وی در همین خصوص گفت: این اعتماد بود که رهبری فرمودند نه یکبار بلکه هزار بار از مردم تشکر می‌ کنیم، دشمن نمی خواهد ایران در منطقه نفوذ کند چراکه آن ها از نفوذ ایران در منطقه هراس دارند.

منبع: بسیج نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۵۶۰۶۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دهه کرامت فرصتی برای مقابله با توطئه دشمنان است

به گزارش خبرنگار مهر، آیت الله سیدمحمد سعیدی تولیت آستان مقدس حضرت معصومه (س) ظهر دوشنبه در نشست دهه کرامت اظهار کرد: اصلاح خانواده یکی از رویکردهای مهم در دهه کرامت می‌باشد و اقدامات مبلغان دینی، فراجا و رسانه مؤثر است.

تولیت حرم بانوی کرامت بیان کرد: برنامه‌های دهه کرامت امسال به گونه‌ای متفاوت‌تری برگزار می‌شود.

امام جمعه قم ابراز کرد: امروز جریان فداکاری و شهادت‌طلبی حماس و مردم فلسطین در دنیا صدا کرده و فداکاری‌ها و ندای شهادت جویانه حماس و مردم مظلوم فلسطین در دنیا طنین انداز شده است.

وی افزود: امروز وقایعی که در دانشگاه‌های آمریکا در محکومیت جنایات رژیم صهیونیستی و استکباران جهانی صورت می‌گیرد به برکت اخلاص در امور است.

آیت الله سعیدی خاطرنشان کرد: امروز دشمن تمام قد سعی در خدشه‌دار کردن نظام دارد و می‌بایست فرصت‌هایی همچون دهه کرامت را در مقابل توطئه آنان مغتنم بشماریم.

کد خبر 6092204

دیگر خبرها

  • دهه کرامت فرصتی برای مقابله با توطئه دشمنان است
  • مجلس بعدی باید ریل‌گذاری درستی برای دولت ایجاد کنند
  • دهه کرامت؛ فرصتی برای افزایش معرفت مردم به اهل بیت(ع)
  • فرمولی برای اینکه در زندگی موفق باشیم
  • دولت بسترساز جهش تولید است
  • سپاه مظهر مشارکت مردم در حوزه‌های مختلف پیشرفت انقلاب است
  • در سال جهش تولید با مشارکت مردم، نواقص گذشته جامعه کارگری برطرف شود/ نیروی کار و کارگر موتور محرکه اقتصاد کشور است
  • کارآفرینان با مشارکت اتاق بازرگانی مشارکت فعالانه مردم در اقتصاد را زمینه سازی کنند
  • به برکت نگاه اسلام، شاهد ارتقای جایگاه کار و کارگر پس از انقلاب هستیم
  • برنامه ریزی لازم برای تحقق اقتصاد دریامحور در راستای تحقق تمدین نوین اسلامی انجام شود