Web Analytics Made Easy - Statcounter

دروازه‌بان تیم سایپا گفت: در بین دو نیمه با صحبت‌هایی که آقای دایی انجام داد روند بازی به طور کل به سود ما تغییر کرد.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

حامد فلاح‌زاده بعد از تساوی یک – یک استقلال و سایپا در جمع خبرنگاران گفت:

بازی از نظر من دو نیمه متفاوت داشت. در نیمه اول استقلال بازی بهتری را ارائه و چند بار دروازه‌ ما را تهدید کرد، اما در بین دو نیمه با صحبت‌هایی که آقای دایی با بازیکنان انجام داد، توانستیم در نیمه دوم چند موقعیت خوب گلزنی روی دروازه‌ حریف خلق کنیم و همچنین حاکم توپ و میدان باشیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حامد فلاح‌زاده افزود:

امروز دو بار به تیر دروازه حریف ضربه زدیم و یکی دو موقعیت خیلی خوب را هم حسینی مهار کرد، در حالی که من در نیمه دوم جز در یکی دو صحنه بازیکن کم‌کاری بودم و این نشان می‌دهد که ما موقعیت گلزنی بیشتری داشتیم و می‌توانستیم بازی را ببریم. اگرچه این تساوی برای ما در خارج از خانه چندان بد نبود.

دروازه‌بان تیم سایپا در پاسخ به پرسش عجیب یکی از خبرنگاران مبنی بر این که نظرش در خصوص تعویض‌های کادر فنی استقلال چیست؟ عنوان کرد:

من نظری در مورد تعویض‌های استقلال ندارم.

حامد فلاح‌زاده درباره اینکه چرا روند بازی در نیمه دوم به سود سایپا تغییر کرد، گفت:

همان‌طور که گفتم آقای دایی در بین دو نیمه صحبت‌های خوبی با ما انجام داد و در نیمه دوم برای جبران گل خورده بازی رو به جلویی را به نمایش گذاشتیم و دیدید روند بازی به طور کلی به سود ما عوض شد. جدا از این که به گل رسیدیم چند موقعیت خوب گلزنی را هم از دست دادیم. نمی‌دانم شاید به قول شما تعویض‌های کادر فنی استقلال در این مسئله نقش داشت.

منبع: پارس فوتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۵۶۰۶۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تساوی بی اثر گل گهر و شمس‌آذر/خبری از گل نبود

به گزارش خبرنگار مهر، نخستین دیدار هفته بیست و ششم فصل جاری لیگ برتر فوتبال کشور ساعت ۱۹ شامگاه امروز یکشنبه بین تیم‌های فوتبال گل گهر سیرجان و شمس آذر قزوین برگزار شد که با تساوی بدون گل دو تیم همراه بود.

دو تیم در ۴۵ دقیقه ابتدایی کاملاً محتاطانه بازی کردند و هیچ اتفاق خاصی روی دروازه‌های دو تیم رخ نداد. نیمه دوم نیز با همین وضعیت ادامه داشت تا اینکه شاگردان اوزونیدیس در دقیقه‌های پایانی دو بار صاحب موقعیت گل شدند اما باز هم خبری از لرز بر تور دروازه نبود تا بازی سرد و بی روح بدون گل به پایان برسد.

دو تیم در حالی به تساوی صفر - صفر رضایت دادند که تغییری در همسایگی آنها در جدول ایجاد نشد. گل گهر سیرجان ۳۶ و شمس آذر ۳۵ امتیازی شدند تا همچنان رتبه‌های ششم و هفتم جدول را در اختیار داشته باشند.

مارینوس اوزونیدیس که می‌توانست با کسب پیروزی در این دیدار امیدوار به کسب سهمیه آسیایی در فصل آینده باشد حالا باید منتظر بازی‌های فردا دوشنبه باشد تا نتیجه سایر بازی‌های هفته باعث تغییر جایگاه تیم‌ها شود.

برنامه بازی‌های فردا دوشنبه هفدهم اردیبهشت ماه به شرح زیر است:

* پیکان - آلومینیوم اراک؛ ساعت ۱۷
* سپاهان اصفهان - استقلال خوزستان؛ ساعت ۱۸:۱۰
* نساجی مازندران - پرسپولیس؛ ساعت ۱۸:۱۵
* ملوان بندرانزلی - هوادار؛ ساعت ۱۹:۳۰
* صنعت نفت آبادان - مس رفسنجان؛ ساعت ۱۹:۳۰
* فولاد خوزستان - تراکتور تبریز؛ ساعت ۱۹:۳۰
* استقلال تهران - ذوب آهن اصفهان؛ ساعت ۲۰:۳۰

کد خبر 6097656

دیگر خبرها

  • رم ۱-۱ یووه: شاید ده‌روسی سهمیه هم نگیرد!
  • آغاز هفته بیست و ششم لیگ برتر فوتبال با تساوی گل گهر و شمس آذر
  • تساوی بی اثر گل گهر و شمس‌آذر/خبری از گل نبود
  • بعد از 9 ماه: کورتوا با کلین‌شیت برگشت
  • داور دو بازی حساس پرسپولیس و استقلال + تاریخ و ساعت پخش
  • بنیادی فر داور پرسپولیس شد/ سوت بازی استقلال در دستان کوپال
  • داور ۲ بازی حساس پرسپولیس و استقلال مشخص شد
  • رقیب خسرو حیدری در 38 سالگی مثل 20 ساله‌ها
  • رکورد ویژه جلالی در استقلال قطع شد
  • آلونسو: هنوز کار زیادی برای انجام دادن باقی مانده است