Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-30@09:17:47 GMT

ناکامی نماینده بسکتبال قم از صعود به مرحله دوم

تاریخ انتشار: ۲۲ دی ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۶۵۶۰۶۵۶

ناکامی نماینده بسکتبال قم از صعود به مرحله دوم

قم - تیم بسکتبال خلیج فارس قم با شکست برابر تیم هیئت بسکتبال زنجان از صعود به مرحله دوم مسابقات بسکتبال دسته دوم باشگاه‌های کشور باز ماند.

به گزارش خبرنگار مهر، هفته پایانی از مرحله گروهی رقابت‌های بسکتبال دسته دوم باشگاه‌های کشور جمعه شب برگزار شد که در یکی از بازی‌ها در قم تیم خلیج فارس قم با شکست برابر حریف خود با صعود از دور گروهی وداع کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تیم‌های بسکتبال خلیج فارس قم و هیئت بسکتبال استان زنجان در سالن شهید رضاییان قم برابر هم صف آرایی کردند که در این مسابقه تیم خلیج فارس قم در روزی که توانایی پیروزی بر حریف خود را داشت، با شکست با اختلاف ۲ امتیاز فرصت صعود به مرحله دوم را از دست داد.

سپید پوشان خلیج فارس قم که با توجه به شکست خفته گذشته در آبادان برابر رعد پدافند هوایی این شهر،  برای صعود محکوم به پیروزی بر نماینده زنجان بودند کار را خوب آغاز نکردند و نمایش ضعیف این تیم سبب شد نتیجه بازی در نیمه اول ۲۳ بر ۳۴ به سود زنجانی‌ها باشد.

در کوارتر سوم تیم خلیج فارس قم چنان که پیش بینی می‌شد نمایش بهتری داشت و توانست به تدریج اختلاف را کم کند اما برخی اشتباهات در جریان کوارتر پایانی بار دیگر تیم هیئت بسکتبال زنجان را پیش انداخت و در نهایت این تیم ۶۸ بر ۶۶ برابر خلیج فارس قم پیروز شد.

خلیج فارس در آخرین ثانیه بازی فرصت جبران فاصله ۲ امتیازی و به تساوی کشاندن مسابقه و کشاندن بازی به آور تایم را داشت اما هر ۲ ضربه پنالتی مهدی محمودی به هدر رفت و در آخرین شوت هم، اقدام به شوت ۳ امتیازی بازیکنان خلیج فارس بی ثمر بود.

منبع: مهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۵۶۰۶۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیروزی ذوب آهن در دومین دیدار مرحله نیمه پایانی لیگ برتر بسکتبال

  به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، در دومین دیدار مرحله نیمه پایانی بیست و پنجمین دوره رقابت‌های لیگ برتر بسکتبال مردان ایران امروز دوشنبه ۱۰ اردیبهشت بین تیم‌های طبیعت تهران و ذوب آهن اصفهان برگزار شد. ذوب آهن اصفهان در این بازی با نتیجه ۶۸ بر ۶۴ موفق به برتری شد تا دو تیم در مجموع بازی‌های این مرحله ۱ – ۱ مساوی شوند.    آرن داوودی با ۸ امتیاز، ۲ ریباند، ۱۰ پاس گل و کارایی ۱۷ بهترین بازیکن این دیدار بود.   تیم‌های شهرداری گرگان و مهرام تهران نیز در مرحله نیمه نهایی لیگ برتر در حال رقابت هستند و سری این بازی‌ها ۲ به صفر به سود تیم شهرداری گرگان است. ­ باز‌های مرحله نیمه پایانی لیگ برتر بسکتبال به صورت ۳ برد از ۵ بازی برگزار می‌شود.

دیگر خبرها

  • تراکتور به دنبال پایان ناکامی برابر استقلال
  • تراکتور به دنبال پایان ناکامی برابر استقلال/ ۳ شکست متوالی سرخ‌ها
  • پیروزی ذوب آهن در دومین دیدار مرحله نیمه پایانی لیگ برتر بسکتبال
  • ملت ایران در برابر تحریف خلیج‌فارس کوتاه نخواهد آمد
  • خلیج فارس باعث تقویت وفاق ملی در ایران شده است
  • ملت ایران در برابر تحریف خلیج‌ فارس کوتاه نخواهد آمد
  • مهدی لیموچی: شایسته پیروزی برابر پرسپولیس بودیم
  • پیروزیمان غیرممکن شد/اصلا بازی نکردیم
  • ناکامی دو ملی‌پوش شمشیربازی در کسب سهمیه المپیک
  • ناکامی شمشیرباز اپه ایران در گرفتن سهمیه المپیک پاریس