Web Analytics Made Easy - Statcounter

زنگ سپاس معلم در مدرسه زهره بنیانیان رودسر با حضور مسئولین نواخته شد

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛به نقل ازرودسریها،به مناسبت ۱۲ اردیبهشت سالروز شهادت استاد شهید مرتضی مطهری و هفته بزرگداشت مقام معلم، زنگ سپاس معلم در تمام مدارس شهرستان رودسر و به صورت نمادین در دبیرستان زهره بنیانیان باحضور حجت الاسلام والمسلمین روحانی امام جمعه محترم شهرستان رودسر ومدیریت محترم آموزش وپرورش وجمعی از مسئولین این شهرستان نواخته شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حجت الاسلام والمسلمین روحانی امام جمعه محترم شهرستان رودسر در این مراسم با تبریک اعیاد شعبانیه و دوازدهم اردیبهشت سالروز شهادت معلم شهید استاد مرتضی مطهری و هفته بزرگداشت مقام معلم، به نقش معلم در تعالی دانش‌آموزان اشاره کرد و اظهار داشت: تربیت انسان که به عنوان اشرف مخلوقات نظام هستی است بر شان و منزلت حرفه معلمی افزوده است.

امام جمعه رودسرتصریح کرد: نامگذاری یک هفته در سال به عنوان هفته گرامیداشت مقام معلم و ارج نهادن به مقام این قشر به بهانه ارج نهادن به مقام اساتیدی چون شهید مطهری معمار و نظریه پرداز نظام و اساتیدی است که امروز در ادامه راه وی در جبهه تعلیم و تربیت مشغول به فعالیت هستند.

وی با تاکید بر الگوگیری معلمان از شهدا، شهید مطهری را در ابعاد مختلف الگویی مناسب برای معلمان دانست و با بیان اینکه پایه و اساس تربیت در یک جامعه از آموزش و پرورش شکل می‌گیرد، گفت: معلمان در این زمینه نقشی اساسی ایفا می‌کنند و با تربیت نسل جدید، نقش ویژه‌ای در رشد و پرورش جوانان نسل کشور به عهده دارند.

حجت الاسلام روحانی با بیان اینکه اگر دانش آموزان را تربیت مذهبی و علمی و عقلی نکنیم از قافله عقب می‌مانیم گفت: فرزندان ما باید تربیت اسلامی و دینی داشته باشند.

ایشان با اشاره به اینکه استاد شهید مرتضی مطهری انسان آزاده و فیلسوف بزرگی است گفت: باید علامه شهید مطهری را شناخت و کتب و آثار علمی این فیلسوف را مطالعه کرد تا اینکه بفهمیم شهید مطهری چطور انسانی بود.

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۵۶۱۰۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

"همه ما مدیون توییم" شعار هفته معلم ۱۴۰۳

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای کهگیلویه و بویراحمد، مسئول روابط عمومی اداره کل آموزش وپرورش استان گفت: برنامه های هفته معلم از ۱۲ اردیبهشت با شعار "همه مدیون توییم" با تجدید میثاق با شهدا و براساس روز شمار در استان اجرا می شود.

موسوی ، برنامه های مختلف رادیویی و تلویزیونی با حضور معلمان خلاق ،ایثارگر و فداکار، تهیه مستند و کلیپ از برنامه های خودجوش دانش آموزان برای تکریم منزلت معلمان خود در مدارس و تهیه تیزر از افراد شاخص علمی ،ورزشی،فرهنگی،اجتماعی و نخبه را از جمله برنامه های هفته معلم عنوان کرد.

رئیس اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش کهگیلویه وبویراحمد افزود: نواختن زنگ سپاس معلم، دیدار با خانواده های معلمان شهید، جانباز و ایثارگر، سخنرانی مدیرکل و روسای آموزش وپرورش قبل از خطبه های نماز عبادی سیاسی جمعه ،برپایی میز خدمت و تجلیل از معلمان بخش دیگری از برنامه های هفته معلم است.

وی از اجرای ۲۸ برنامه زنده تلویزیونی و رادیویی و نشست خبری با اصحاب رسانه خبرداد وگفت:اختصاص یک برنامه تلویزیونی به مدرسه تحولی استان برای اطلاع خانواده ها و الگوگیری مدیران مدارس نیز پیش بینی شده است.

موسوی همچنین، تهیه کلیپ از خاطرات اقشار مختلف مردم از قبیل ،مسئولان، هنرمندان یا سرایداران مدرسه در خصوص مدرسه و معلم در این هفته را،از کارهای جالب توجه عنوان کرد.

موسوی تاکید کرد: فعالیتهای روابط عمومی شهرستانها ومناطق در هفته معلم ارزیابی و روابط عمومی های برتر معرفی خواهند شد.

دیگر خبرها

  • یک هزار معلم در مدارس استان سمنان تجلیل و تکریم می‌شوند
  • ۱۷ هزار معلم در استان مرکزی خدمت می کنند
  • اجرای بیش از ۴۰ عنوان برنامه به مناسبت هفته بزرگداشت مقام معلم در بردسکن
  • جزئیات برنامه‌های هفته عقیدتی سیاسی و معلم سازمان بسیج مستضعفین
  • شورای آموزش و پرورش بازوی اصلی دستگاه تعلیم و تربیت است
  • ۱۵ عنوان برنامه همزمان با هفته عقیدتی سیاسی در ساری اجرا می شود
  • ۱۵ عنوان برنامه هفته عقیدتی سیاسی در ساری اجرا می شود
  • "همه ما مدیون توییم" شعار هفته معلم ۱۴۰۳
  • نیت خاص آیت‌الله امامی‌کاشانی در تشرف ۴۰ هفته‌ای به جمکران با پای پیاده!
  • مراسم معارفه حجت‌الاسلام عبدالعلی توجهی، تولیت مدرسه عالی شهید مطهری برگزار شد