Web Analytics Made Easy - Statcounter

پژمان منتظری با یک پاس رو به عقب در بازی با سایپا مرتکب اشتباه بزرگی شد .

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

سید حسین حسینی دیروز توانست رکورد بسته نگه داشتن دروازه را در تاریخ فوتبال ایران بشکند. اما گلی که در دقیقه ۸۵ خورد فرصت پیشرفت و بزرگ‌تر شدن رکورد را از او گرفت. نکته قابل توجه اما نقشی بود که پژمان منتظری در این اتفاق ایفا کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او یک دقیقه قبل از این صحنه قصد داشت یک پاس رو به عقب به حسینی بدهد. اما پاس او بسیار بد بود و به حسینی نرسید و راهی کرنر شد. این اتفاق در حالی رخ داد که پژمان هم می‌توانست کاری جز پاس دادن به حسینی بکند و هم می‌توانست پاس بهتری به او بدهد. اما اشتباه بزرگی مرتکب شد و کرنر مهمی به سایپا داد. همین کرنر در نهایت منجر به گل سایپا شد و اجازه نداد حسینی رکورد بهتری بزند.

نکته جالب اینکه پژمان منتظری در بازی رفت مقابل همین سایپا هم اشتباه عجیبی مرتکب شده بود. در آن بازی هم او قصد داشت یک پاس رو به عقب به سید مهدی رحمتی بدهد که آنجا هم پاسش به رحمتی نرسید. عباس زاده زودتر به توپ رسید و رحمتی مجبور شد برای حفظ دروازه‌اش روی مهاجم سایپا خطا کند. در نهایت همین صحنه یک پنالتی و یک گل به سایپا داد. منتظری در بازی امروز به عنوان بازیکن جانشین وارد زمین شد اما نمایش خوبی نداشت و این می‌تواند زنگ خطر را برای مدافعی که مدعی حضور در جام جهانی است به صدا در بیاورد.

منبع: پارس فوتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۵۶۱۶۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امره جان: به هر قیمتی می خواهیم به ومبلی برویم

به گزارش "ورزش سه"، فردا شب دورتموند در بازی رفت نیمه نهایی لیگ قهرمانان میزبان پی اس جی است و هفته بعد نیز در پاریس بازی برگشت برگزار می شود. دو تیم در گروه مرگ بازی ها دو بار به مصاف هم رفتند. هرچند دورتموند صدرنشین صعود کرد ولی نتوانست پاریس را شکست دهد. باخت 2-0 در پارک دو پرنس و تساوی 1-1 در سیگنال ایدونا پارک برای دو تیم به ثبت رسید.

امره جان که در نشست خبری این بازی حساس شرکت کرده بود، گفت: «ما تیمی بهتر و باتجربه تر نسبت به دور گروهی هستیم و باید فردا حریفی سرسخت‌تر برای پی اس جی باشیم که معتقدم چنین خواهد شد. من در این مورد مطمئن هستم، زیرا ما نسبت به شش ماه قبل بسیار بهتر و متوازن تریم. در پارک دو پرنس ما در حد و اندازه خودمان نبودیم و یکی از بدترین عملکردهای ما در این فصل بود. در دورتموند ولی خوب بودیم و شایسته پیروزی. اکنون زمان برنده شدن است، به خصوص که می خواهیم به هر قیمتی به ومبلی برویم.»

امره جان از علاقه اش به پی اس جی نیز خبر داد: «من همیشه این باشگاه را دوست داشتم. یادم می آید که در نوجوانی رونالدینیو را با پیراهن پاریس دوست داشتم و بازی های پی اس جی را به خاطر او تماشا می کردم. ده سال است که پاریس جاه طلبی های بزرگی داشته است. آنها همیشه می دانند که چگونه ستاره های بزرگ را به خدمت بگیرند و پاریس در این فصل هم تیم بزرگی دارد. سه بار رسیدن به نیمه نهایی در پنج دوره اخیر تصادفی نیست. ما هم تصادفی در این مرحله نیستیم و هیچ تیمی نمی تواند دورتموند را دست کم بگیرد چون تاوانش را خواهد داد.»

امره اعتراف کرد سال 2020 به پی اس جی نزدیک بود: «بله، وقتی یوونتوس را ترک کردم، از پی اس جی پیشنهادی گرفتم. ایجنتم مسئول مذاکرات بود ولی به نتیجه نرسید تا من به دورتموند ملحق شوم.»

دیگر خبرها

  • امره جان: به هر قیمتی می خواهیم به ومبلی برویم
  • مقصر جریمه شدن اشتباهی رانندگان کیست؟
  • علت صدور برگ جریمه رانندگی اشتباهی چیست؟
  • علت صدور «برگ جریمه رانندگی اشتباهی» چیست؟
  • ۵ درصد جرائم رانندگی اشتباه ارسال می‌شود
  • ۵ درصد جرایم رانندگی اشتباه ارسال می‌شود/ دو علت بروز خطا
  • سه مصدوم تراکتور برای استقلال
  • تاتنهام 2-3 آرسنال: نزدیک بود جام از دست آرتتا بیفتد
  • آقای اوسمار نقد را ول کردی نسیه را چسبیدی | حسرت بزرگی خوردم بابت دوبار از دست دادن برتری دوگله
  • کابوس اونانا دست از سر یونایتد برنمی‌دارد! (عکس)