Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس فوتبال»
2024-05-05@20:54:00 GMT

ظاهرا برانکو رئیس جدید کمیته انضباطی است!

تاریخ انتشار: ۲۳ دی ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۶۵۶۱۶۲۶

ظاهرا برانکو رئیس جدید کمیته انضباطی است!

وینفرد شفر سرمربی آلمانی استقلال در مورد نقش برانکو در محرومیت جپاروف گفته بود: «ظاهرا برانکو رئیس جدید کمیته انضباطی است!

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

وینفرد شفر سرمربی آلمانی استقلال، او وقتی با عکس برانکو روی جلد یکی از روزنامه ها مواجه شد، گفت:

«ظاهرا برانکو رئیس جدید کمیته انضباطی است! آنقدر مسئله جبارف را بزرگ کردند و مرتب خطای او را پخش کردند که این بازیکن محروم شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

چطور می‌شود وحید امیری روی بدن بازیکن حریف پایش را گذاشت، اما هیچ کس به آن توجه نکرد. چرا برانکو این موضوع را در مصاحبه‌اش اعلام نکرد؟ تلویزیون مرتب خطای جبارف را در طول هفته گذشته نشان داد و برایم جالب است با این خطای غیرعمد او را محروم کردند، اگر یک بازیکن هم با مشت به صورت بازیکن حریف بزند و خودش هم بگوید این کار را کردم، آن وقت معلوم نیست با او چگونه برخورد کنند.»

سرمربی پرسپولیس البته پیشتر هم گفته بود که شغل او مربیگری است و در کمیته انضباطی و فدراسیون سمتی ندارد. حالا باید دید آیا برانکو پاسخ ادعاهای شفر را می دهد یا نه؟

رابطه پروفسور و شفر البته تا قبل از این اتفاق خوب بوده اما ممکن است این مشاجر‌های استادیومی و سطح پایین روی رابطه این دو نفر هم تاثیر منفی بگذارد!

آی اسپورت

منبع: پارس فوتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۵۶۱۶۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صدور قرار دستور موقت برای مربی تیم فوتسال

  به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما به نقل از فدراسیون فوتبال، حسب گزارش مقام رسمی در خصوص تخلف علی زراعتکار، مربی تیم فوتسال فرداد بازرگانی کاشمر در دیدار مقابل اکسین البرز، کمیته انضباطی اعلام کرد؛ از آنجاییکه تخلف حادث شده با توجه به نوع آن که عبارت از بدرفتاری با مقام رسمی مسابقه در خور صدور قرار دستور موقت است، بر همین اساس به استناد ماده ۱۰۰ مقررات انضباطی و تا صدور رای مقتضی، نامبرده از همراهی تیم خود در مسابقات محروم است.   زراعتکار باید دفاعیات کتبی خود را ظرف مهلت ۴۸ ساعت به کمیته انضباطی ارسال کند.   رای صادره ظرف مهلت دو روز پس از ابلاغ، قابل تجدیدنظرخواهی در کمیته استیناف است.

دیگر خبرها

  • بررسی کردیم: ابهامات حکم جنجالی عبدالله!
  • پیام پر از طعنه و تذکر سپاهان به کمیته انضباطی
  • صدور قرار دستور موقت برای مربی تیم فوتسال
  • احضار مجدد مدیران سپاهان و پرسپولیس به کمیته انضباطی
  • هوادار سپاهان ۱۰ سال محروم شد
  • احضار دو مدیر پرسپولیس و سپاهان به کمیته انضباطی
  • احضار مدیران پرسپولیس و سپاهان به کمیته انضباطی
  • احضار مدیر روابط عمومی پرسپولیس و مدیر رسانه سپاهان به کمیته انضباطی
  • احضار ۲ مدیر پرسپولیس و سپاهان به کمیته انضباطی
  • دو مدیر سپاهان و پرسپولیس در کمیته انضباطی