Web Analytics Made Easy - Statcounter

اسماعیل کوثری جانشین قرارگاه ثارالله در گفت‌‌وگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری بسیج با اشاره به اغتشاشات اخیر صورت گرفته در کشور عنوان کرد: این یک حرکت عجولانه امریکایی‎ها و همین‎طور اسرائیل و عربستان بود که بعد از شکست‎هایی که در منطقه خورده بودند چه در ارتباط با مسئله داعش، کردستان و استعفای حریری و ..

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

و به نتیجه نرسیده بود درصدد بودند تا از این موقعیت پیش آمده در کشور سوءاستفاده کنند و به اسم ایرانی اما در اصل ناامنی و یک حرکت براندازی در داخل کشور ایجاد کنند که به لطف خدا با هوشیاری نیروی انتظامی و کمک بسیج باعث شد تا این حرکت عجولانه آنها در نطفه خفه شود ضمن اینکه ناتوانی و ضعیف بودن دشمنان انقلاب را مشخص کرد که با تحریک عوامل خود در داخل نتوانستند کاری از پیش ببرند و دستشان نیز روشد.

جانشین قرارگاه ثارالله در ادامه این مطلب بیان کرد: دشمنان این انقلاب و در راس امریکا در نهایت به دنبال این هستند تحریم‎ها را شدت دهند اما باید بدانند هنوز ملت ایران را نشناختند و لذا پیشنهاداتی می‎دهند که اصلا عملی نشود و مسئله تحریم نیز که از ابتدای انقلاب تا کنون بوده در ملت ایران تاثیری نخواهد گذاشت؛ شاید ظاهر تحریم‎ها این است که برای ما شکننده یا فشار است اما قطعا و یقینا هرچه آنها تحریم‎ها را زیادتر کنند ما قطعا به فکر چاره‎جویی و جبران و تامین خواسته‎های خودمان می‎افتیم و کارها را سریعتر به نتیجه برسانیم و با موفقیت به جلو ببریم.

کوثری در خاتمه نیز با تاکید بر لزوم توجه به خواسته‎های اصلی مردم خاطرنشان کرد: قطعا در چنین شرایطی این انتظار از مسئولین وجود دارد که مطالبات اصلی و بحق مردم را فراموش نکنند و در این راه گام‎های جدی بردارند.

منبع: بسیج نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۵۶۲۱۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فرود هواپیمای مقامات اسرائیلی در عربستان سعودی / تلویزیون اسرائیل: احتمالا این مقامات برای گفت‌و‌گو درباره عادی‌سازی روابط رفته باشند

تلویزیون اسرائیل گزارش داد یک هواپیمای این رژیم در خاک عربستان فرود آمده و احتمالا چند مقام اسرائیلی به ریاض رفته باشند.
 
به گزارش فارس؛ یک هواپیمای شخصی اسرائیلی که اخیرا تعدادی از مقامات اسرائیلی را به قطر و مصر برده بود، بعدازظهر امروز (شنبه)، در ریاض فرود آمد.
 
تلویزیون اسرائیل «کان» گزارش داد این هواپیما از فرودگاه بن گوریون در تل‌آویو برخاسته و بعد از توقف کوتاهی در عمان به عربستان سعودی رفته و آنجا فرود آمده است.
 
کان مدعی شد که احتمالا چند مقام اسرائیلی به منظور گفت‌و‌گو درباره عادی‌سازی روابط با عربستان سعودی با این هواپیما به ریاض رفته باشند.
 
این شبکه اسرائیلی در ادامه با اشاره به سفر قریب‌الوقوع «آنتونی بلینکن» وزیر امور خارجه آمریکا به منطقه، خاطرنشان کرد مقامات موساد و شاباک (سرویس امنیت داخلی رژیم اسرائیل) چند روز پیش از همین هواپیما برای انجام سفرهایی در منطقه استفاده کرده‌اند.
 
در این گزارش اشاره شده است که از این هواپیما برای انتقال مقامات اسرائیلی در چارچوب مذاکرات تبادل اسرا در قطر و مصر استفاده شده است.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • وزیر خارجه آمریکا به عربستان می‌رود
  • معاریو: برخی اعراب از اسرائیل خواسته‌اند حماس را نابود کند؛ اما این محال است
  • فرود هواپیمای مقامات اسرائیلی در عربستان سعودی / تلویزیون اسرائیل: احتمالا این مقامات برای گفت‌و‌گو درباره عادی‌سازی روابط رفته باشند
  • فرود هواپیمای مقامات اسرائیلی در عربستان سعودی
  • فرود هواپیمای مقامات اسرائیلی در عربستان سعودی | ماموریت صهیونیست ها در سفر به عربستان چیست؟
  • شکست‌خوردگان،پشت نقاب تحریم
  • اقدامات آمریکا در دهه‌های اخیر نمایشگاهی از جنایات جنگی است
  • معلمان در هدایت نسل جوان نقش مهمی دارند
  • اعلام تحریم‌های جدید آمریکا و انگلیس علیه ایران/ افتتاح سرکنسولگری ارمنستان در تبریز/ افشای جزئیات تماس اخیر ترامپ و بن سلمان/ تکذیب ازسرگیری مذاکرات با عربستان از سوی انصارالله
  • اعلام تحریم‌های جدید آمریکا و انگلیس علیه ایران/ افتتاح سرکنسولگری ارمنستان در تبریز/ افشای جزئیات تماس اخیر ترامپ و بن سلمان/ تکذیب از سرگیری مذاکرات با عربستان از سوی انصارالله