Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرور جباروف بازیکن استقلال از ابتدای فصل تاکنون دومین جلسه محرومیت خود را سپری کرد و آبی‌ها در دومین بازی بدون او هم برابر حریف خود متوقف شدند.

به گزارش خبرنگار مهر، تیم فوتبال استقلال بعد از توقف برابر تراکتورسازی در تبریز، برای دومین هفته متوالی در لیگ برتر متوقف شد و این اتفاق در یک بازی خانگی مقابل سایپا روی داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وینفرد شفر سرمربی آبی پوشان در حالی برابر سایپا متوقف شد که تیمش در نیمه دوم به شدت تحت فشار بود و به جز گلی که در دقیقه ۸۶ خورد، دروازه این تیم چند بار تا آستانه فروپاشی پیش رفت.

آبی پوشان در حالی در هفته نوزدهم در ورزشگاه خانگی متوقف شدند که این اتفاق در غیاب سرور جباروف هافبک ازبکستانی روی داد تا مشخص شود نقش جباروف در این تیم چقدر پررنگ و مهم است. آبی‌ها در این فصل در ۷ بازی برنده از زمین خارج شده‌اند که در همه این بازی‌ها جباروف را در اختیار داشتند. به عبارتی می‌توان گفت تمام پیروزی‌های این تیم در حضور سرور جباروف به دست آمده است. 

نکته حائز اهمیت دیگر این است که شاگردان شفر در ۱۹ هفته گذشته از لیگ برتر ۱۹ بار موفق به گلزنی شده‌اند و به جز گلی که آنها در بازی مقابل سایپا زدند، ۱۸ گل دیگر را در حالی زدند که جباروف در ترکیب این تیم بازی می‌کرد. 

تیم فوتبال استقلال از هفته نوزدهم رقابت‌های لیگ برتر بعد از ظهر روز گذشته مقابل تیم سایپا در ورزشگاه آزادی به میدان رفت که این دیدار با تساوی یک - یک به پایان رسید. 

منبع: مهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۵۶۲۹۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اولین مصاحبه شهاب زاهدی با شبکه معروف ژاپنی

شهاب زاهدی شروع فوق العاده درخشانی در تیم آویسپا فوکوئوکا داشته است. این بازیکن طی هفت مسابقه‌ای که به میدان رفته، ۶ گل به ثمر رسانده و یک پاس گل نیز داده است. او روز گذشته و در جدال برابر گامبا اوزاکا موفق شد از زمین خودی گلزنی کند.

شهاب زاهدی که یکی از بهترین گل‌های این فصل را به ثمر رساند و عامل پیروزی مهم تیمش بود، گفتگویی با شبکه KBC ژاپن داشته و به صحبت درخصوص مسائل مختلف پرداخته است.

مهاجم ایرانی آویسپا فوکوئوکا در ابتدا و درخصوص حسش از حضور در این تیم گفته است: واقعا احساس خوبی دارم. فضا در باشگاه فوکوئوکا بسیار جالب است. زمانی که به باشگاه پیوستم، روابط اعضای تیم با من خوب بود و واقعاً احساس خوبی از حضور در اینجا دارم.
او درخصوص غذا‌های ژاپنی نیز گفت: در رابطه با غذا‌ها باید بگویم که ژاپن در این زمینه کشور بسیار شناخته شده‌ای است. من غذای سوشی را امتحان کرده‌ام و یاکینیکو نیز از غذا‌های مورد علاقه من است و فکر کنم غذای خوشمزه‌ای است.


زاهدی درباره اینکه کدام یک از گل هایش را بیشتر از همه دوست دارد، پاسخ داد: تمام گل‌هایم را دوست دارم ولی آن گل‌هایی که توانستیم بازی را ببریم بیشتر از همه دوست دارم.

مهاجم ایرانی فوکوئوکا گفت: برای من کار تیمی و کسب پیروزی مهمترین چیز است. اگر من گلزنی کنم و تیم نیز بازی را ببرد، برایم خیلی جذاب‌تر است.

او در پاسخ به برخورد مردم ژاپن با خودش نیز گفت: آنها برخورد خوبی با من داشتند و این نشان می‌دهد که ژاپنی‌ها چقدر مردم خوب و دوست داشتنی هستند. مردم ژاپن و طرفداران فوکوئوکا خوب و مهربان هستند.

وی ادامه داد: البته من زمانی که پرچم کشورم را میان تماشاگران می‌بینم، بسیار افتخار می‌کنم. واقعاً از دیدن پرچم ایران میان تماشاگران احساس خوبی پیدا می‌کنم. من تلاش می‌کنم تا بهترین خودم را ارائه کنم تا هواداران را خوشحال کنم.
زاهدی درباره اینکه هواداران معتقدند او بهترین بازیکن تیم است، پاسخ داد: آنها باید بازی تیم را ببینند، چون که من بخشی از تیم هستم. در هر بازی، هدف ما کسب پیروزی است و مشخصا هدف من نیز به عنوان یک مهاجم، گلزنی است.

او در پایان گفت: برای من فرقی نمی‌کند که چه کسی در تیم گلزنی کند. زمانی که بازی به پایان می‌رسد، کسب سه امتیاز برای من از هر چیزی مهمتر است.

منبع: ورزش سه

tags # شهاب زاهدی سایر اخبار (تصاویر) این گوسفند غول‌پیکر چینی از پورشه هم گران‌تر است! قارچ‌های زامبیِ سریال آخرین بازمانده (The Last Of Us) واقعی هستند! (تصاویر) عجیب و باورنکردنی؛ اجساد در این شهر خود به خود مومیایی می‌شوند آخرین حسی که افراد در حال مرگ از دست می‌دهند، چه حسی است؟

دیگر خبرها

  • هفته بیست و ششم لیگ برتر| اهداف متفاوت پرسپولیس و نساجی/ حفظ صدرنشینی استقلال به شرط شکست ذوب‌آهن
  • اولین مصاحبه شهاب زاهدی با شبکه معروف ژاپنی
  • هفته سی و ششم لیگ جزیره/ هم آرسنال برد هم سیتی
  • اولین مصاحبه زاهدی با شبکه معروف ژاپنی
  • مصدومیت هافبک تراکتور جدی نیست
  • گولسیانی و کنعانی‌زادگان بهترین مدافعان میانی لیگ برتر؟
  • شادی ممنوع برای باقری در دربی خانوادگی
  • سایه‌روشن‌های هفته بیست‌وپنجم؛ مدعیان، جام را به هم تعارف کردند!
  • چرا پرسپولیس مقابل سپاهان موفق به گلزنی نشد؟
  • تیم منتخب هفته بیست و پنجم لیگ‌برتر