Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «امتداد نیوز»
2024-04-25@23:42:52 GMT

وال‌استریت به رکوردهای جدیدی دست یافت

تاریخ انتشار: ۲۳ دی ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۶۵۶۳۶۰۱

وال‌استریت به رکوردهای جدیدی دست یافت


با آغاز فصل اعلام سودهای ربع چهارم با انتشار داده‌های بسیار خوب بانک‌ها و فروش قدرتمند خرده‌فروشی‌ها، شاخص‌های سهام در مقادیر رکوردی بسته شدند و وال‌استریت به رالی سودآوری خود ادامه داد.

به گزارش امتداد نیوز به نقل از رویترز، با آغاز فصل اعلام سودهای سه ماهه چهارم سال 2017 و انتشار داده‌های بسیار خوب بانک‌ها و فروش قدرتمند خرده‌فروشی‌ها، شاخص‌های سهام در مقادیر رکوردی بسته شدند و وال‌استریت به رالی سودآوری خود ادامه داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در پایان معاملات روز جمعه، شاخص‌های اس‌اندپی ۵۰۰ و نزدک هر دو برای هشتمین روز در ۹ روز تجاری سال ۲۰۱۸، در مقادیری رکوردی بسته شدند، در حالی‌که داوجونز هم به ششمین رکورد زنی امسال خود دست یافت.

جی‌پی‌مورگان بزرگترین بانک آمریکا از لحاظ سرمایه، اعلام کرد برنامه تغییرات مالیات آمریکا با کم کردن صورت‌حساب مالیاتی این بانک و تشویق به تجارت بیشتر به سود بالاتر این بانک در آینده کمک می‌کند. سهام این بانک ۱.۷ درصد جهش کرد.

طبق آمار تامپسون رویترز، انتظار می‌رود درآمدهای شرکت‌های اس‌اندپی ۵۰۰ در ربع چهارم به طور متوسط ۱۲.۱ درصد رشد کند و سود شرکت‌های خدمات مالی ۱۳.۲ درصد افزایش یابد.

بلک‌راک، بزرگترین شرکت مدیریت سرمایه جهان، ۳.۳ درصد رشد کرد. این شرکت هم تحت تاثیر هجوم سرمایه‌گذاران به صندوق‌های نسبتا کم‌هزینه، سودی فراتر از انتظار را گزارش کرد.

درحالی‌که درآمدهای ولزفارگو فراتر از حد انتظار بود، پس از اعلام این که ۳.۲۵ میلیارد دلار را در ربع چهارم، برای پوشش دادن به مسائل قانونی مربوط به تحقیقات در باره فعالیت‌های وام مسکن و فروش، کنار گذاشته است، سهام این شرکت ۰.۷ درصد افت کرد.

شاخص صنعتی داوجونز ۲۲۸.۴۶ واحد یا ۰.۸۹ درصد افزایش به ۲۵۸۰۳.۱۹ واحد رسید.

اس‌اندپی ۵۰۰ با ۱۸.۶۸ واحد یا ۰.۶۷ درصد رشد به ۲۷۸۶.۲۴ واحد رسید.

نزدک ۴۹.۲۹ واحد یا ۰.۶۸ درصد به ارزش خود افزود و به سطح ۷۲۶۱.۰۶ واحد رسید.

در این هفته شاخص اس‌اندپی ۱.۶ درصد رشد کرد در مقایسه شاخص داوجونز ۲ درصد جهش داشت و نزدک هم ۱.۸ درصد به ارزش خود افزود.

سهام شرکت آمازون با جهشی ۲.۲ درصدی برای اولین بار از مرز قیمت ۱۳۰۰ دلاری هم عبور کرد و به ۱۳۰۵.۲۰ دلار برای هر سهم رسید.

true برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true

منبع: امتداد نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.emtedadnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «امتداد نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۵۶۳۶۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قرمز پوشی یک دست بانک‌ها پس از خرید سهام باشگاه پرسپولیس!

بازار سهام روز دوشنبه شاهد ریزش قیمت سهام بانک‌هایی بود که مالک باشگاه پرسپولیس شدند.

به گزارش اکوایران، بورس تهران بعد از ظهر روز شنبه با اعلام خریداران دو باشگاه استقلال و پرسپولیس همراه بود. شش بانکی که ۸۵ درصد از سهام باشگاه پرسپولیس تهران را مالک شدند؛ روز یکشنبه با روند‌های معاملاتی متفاوتی همراه بودند، اما با نهایی شدن معامله سهام این باشگاه در روز دوشنبه، شاهد ریزش قیمت سهام بانک‌های خریدار پرسپولیس بودیم.

بانک شهر که با تملک ۳۰ درصدی، بیشترین میزان مالکیت پرسپولیس را به دست آورد؛ دیروز با خروج جریان پول حقیقی از سهام خود، در کنار ریزش ۳۲ صدم درصدی قیمت پایانی سهام وشهر مواجه بود.

سهام دو بانک ملت و تجارت که هر کدام ۲۰ درصد از مالکیت پرسپولیس را به دست آوردند؛ با وجود افزایش مالکیت حقیقی، شاهد کاهش قیمت بودند. دو بانک صادرات و اقتصاد نوین نیز که هرکدام ۵ درصد از سهام پرسپولیس را خریداری کردند نیز، با کاهش قیمت و خروج جریان پول حقیقی مواجه بودند و بانک رفاه نیز با توقف نماد خود در بازار پایه زرد فرابورس مواجه است.

نکته قابل توجه دیگر در روند قیمتی سهام این پنج بانک، افزایش قیمت یک دست آن‌ها در روز یکشنبه بوده که با نهایی شدن معامله سهام پرسپولیس معکوس شد.

دیروز به گفته معاون واگذاری سهام و دارایی‌های خصوصی‌سازی، برای باشگاه استقلال قیمت هر سهم ۳ هزار و ۴۶ ریال با ارزش پایه کل تقریبا ۲ هزار و ۷۹۳ میلیارد تومان در نظر گرفته شد. برای باشگاه پرسپولیس نیز قیمت هر سهم ۳ هزار و ۵۸۰ ریال با ارزش پایه کل تقریبا ۳۲۰۰ میلیارد تومان سهام‌ها معامله شد.

دیگر خبرها

  • مدیر کنسرسیوم بانک‌ها: دیگر ما پرسپولیسی هستیم
  • ترکیب سهامداران پرسپولیس در هیات مدیره مشخص شد
  • وزیر ورزش: همه تیم‌ها در لیگ قهرمانان باشگاه‌های آسیا حضور پیدا می‌کنند
  • ترکیب سهامداران پرسپولیس در هیئت مدیره مشخص شد
  • شاخص بورس پایان هفته را در سطح دو میلیون و ۳۰۰ هزار واحد ماند
  • قرمز پوشی یک دست بانک‌ها پس از خرید سهام باشگاه پرسپولیس!
  • صعود بورس ادامه خواهد یافت؟ | روزهای سرنوشت‌ساز برای شاخص کل
  • پرسپولیس سهامدارانش را قرمز پوش کرد!
  • سهم استقلال - پرسپولیس چند؟
  • واگذاری سهام سرخابی‌ها به بانک‌ها و هلدینگ خلیج‌فارس؛ خوب یا بد؟