Web Analytics Made Easy - Statcounter

مسئول دبیر خانه صنعت و معدن گناباد به مشکلات بر سر راه سرمایه گذاری در شهر ستان گناباد پرداخت و گفت: بوروکراسی پیچیده اداری به مانع مهمی مقابل توسعه سرمایه گذاری در گناباد تبدیل شده است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از صبح توس؛ حسن باصری در جمع خبرنگاران گفت: دوری از بازارهای مصرف و مواد اولیه هزینه های تولید در گناباد را افزایش داده و در این شرایط نگاه یکسان در وضع قوانین و ابلاغ دستورالعمل ها در همه نقاط کشور و نبود معافیت و مشوقهای لازم، سرمایه گذاران در این شهرستان را با تنگناهایی مواجه کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی با اشاره به اینکه قوانین و دستور العملها در مناطق برخوردار با مناطقی کم برخوردار مانند گناباد به یک صورت تدوین شده افزود: سرمایه گذار در شهری مانند گناباد باید هزینه های دوری از بازارهای هدف و تامین مواد اولیه را بپردازد و همچنین به واسطه نگاه یکسان در وضع قوانین با مشکلاتی مواجه باشد.


مسئول دبیر خانه صنعت و معدن گناباد گفت: بوروکراسی پیچیده اداری به مانع مهمی مقابل توسعه سرمایه گذاری در گناباد تبدیل شده است.

 

وی با بیان اینکه پرداخت مالیات وظیفه ملی همه بخشها است و باید متناسب با شرایط و مشکلات منطقه ای وضع شود افزود: شماری از دستگاه های اجرایی و به خصوص امور مالیاتی در وضع و دریافت مالیات توجهی به شرایط حاکم بر بازار ندارند و تنها در موعد مقرر مالیات را مطالبه می کنند.


باصری تصریح کرد: برای تحقق اقتصاد مقاومتی مورد تاکید رهبر معظم انقلاب، باید این موانع سرمایه گذاری در نقاط مختلف کشور و از جمله مناطق کم برخوردار مانند گناباد را به صورت هدفمند رفع کرد.


وی با اشاره به اینکه هم اکنون 172 واحد صنعتی در بخشهای صنایع کانی فلزی و غیر فلزی، صنایع غذایی، شیمیایی و سلولزی، در شهرستان گناباد فعال است که برای راه اندازی آنها یک هزار و 273 میلیارد ریال سرمایه گذاری شده افزود: خانه صنعت و معدن گناباد با انتقال مسائل و مشکلات واحدهای تولیدی و سرمایه گذاری به مسئولان مربوطه برای کاهش آنها تلاش می کند.

 

مسئول دبیر خانه صنعت و معدن گناباد گفت: مهمترین موانع توسعه اقتصادی و جذب سرمایه گذار در این شهرستان تمرکزگرایی و نبود نگاه منطقه ای در تصمیم گیریها از جمله در وضع قوانین و مالیات است.

انتهای پیام/

 

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۵۶۳۶۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صادرات ۱۰۸ هزار تنی کالا به روسیه در فروردین ماه

نادعلی کهنسال مدیرکل صنعت، معدن و تجارت استان مازندران گفت: ۱۰۸ هزار تن کالا در فروردین ماه امسال از استان مازندران به روسیه صادر شده که از لحاظ وزنی ۱۱۵ درصد رشد داشته است.

او افزود: این کالا‌ها شامل سیمان، گچ، لبنیات و میوه بوده است.

مدیرکل صنعت، معدن و تجارت استان مازندران گفت: به لحاظ ارزشی نیز صادرات کالا از مازندران به روسیه ۱۱۰ درصد افزایش داشته است.

در فروردین ماه امسال بالغ بر ۲۴ میلیون دلار کالا از مازندران به کشور‌های هدف صادر شده است.

باشگاه خبرنگاران جوان مازندران ساری

دیگر خبرها

  • وزیر صنعت معدن و تجارت شامگاه دوشنبه وارد اراک شد
  • وزیر صنعت، معدن و تجارت به استان مرکزی سفر می‌کند
  • ۱۷ درصد وسعت گناباد و شهرهای توابع آن مشمول بازآفرینی شهری قرار گرفت
  • فرودگاه گناباد، پیشران توسعه و رونق در جنوب خراسان رضوی
  • صادرات ۱۰۸ هزار تنی کالا به روسیه در فروردین ماه
  • اولویت اول ما توسعه روستایی است
  • باخت بدموقع ویلا، معادله سهمیه را پیچیده کرد!‏
  • سرمایه‌گذاری ۱۸ همت در بخش معدن و صنایع معدنی آذربایجان شرقی
  • معادن؛ ثروتی نهفته در خاک/ بی بهره چون کهگیلویه و بویراحمد
  • «قطع روابط» و «تحریم عملی» نقش مهمی در توقف جنایات رژیم صهیونیستی دارد