Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-05-08@10:34:48 GMT

کشف11فقره سرقت در شبستر

تاریخ انتشار: ۲۳ دی ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۶۵۶۴۲۷۹

کشف11فقره سرقت در شبستر

فرمانده انتظامی شهرستان شبستر از دستگیری یک نفر سارق حرفه ای و کشف 11فقره سرقت اماکن خصوصی خبرداد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛سیاوش علی فام در گفتگو با شبسترنیوز گفت:در پی وقوع چندین فقره سرقت اماکن خصوصی در شهرستان شبستر شناسایی ودستگیری سارق و یا سارقان احتمالی در دستور کار ماموران پلیس آگاهی قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود:باانجام کار فنی و تخصصی و تلاش ماموران یک نفر متهم به هنگام انجام عمل مجرمانه ودرحین سرقت از خانه باغ ها دستگیر شد .

این مقام انتظامی بیان داشت: متهم پس از دستگیری در تحقیقات اولیه به 11فقره سرقت از اماکن خصوصی اعتراف کرد .

سرهنگ"علی فام" تصریح کرد: پس از تکمیل پرونده و ارسال به دادسرا متهم با قرار مناسب روانه زندان شد.

فرمانده انتظامی شهرستان شبستر در پایان ازمالکان اماکن خصوصی خواست: اماکن خصوصی خود را به تجهیزات ایمنی پیشگیری از سرقت مجهز کنند و حتی الامکان از نگهبانان مطمئن و مورد اطمینان استفاده کنند و در صورت مشاهده هر گونه موارد مشکوک موضوع را به پلیس 110اطلاع دهند.

انتهای پیام/

 

 

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۵۶۴۲۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اختلافات شخصی عامل ربایش کودک ۱۸ ماهه در تالش

فرمانده انتظامی استان گیلان از وقوع آدم‌ربایی کودک ۱۸ ماهه و دستگیری آدم‌ربا در شهرستان تالش خبر داد و گفت: متهم در اعترافات خود انگیزه آدم‌ربایی را اختلافات شخصی اعلام کرد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از گیلان، سردار عزیزالله ملکی امروز _چهارشنبه نوزدهم اردیبهشت_ در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر وقوع یک مورد آدم‌ربایی در شهرستان تالش، بلافاصله مأموران انتظامی به محل اعلامی اعزام شدند.

وی افزود: اکیپ مجربی از کارآگاهان آگاهی شهرستان تالش با حضور در صحنه جرم، بررسی موضوع را به صورت ویژه در دستور کار خود قرار دادند.

فرمانده انتظامی استان گیلان با بیان اینکه در بررسی‌های انجام شده و با به‌کارگیری روش‌های نوین و علمی پلیسی هویت آدم ربا مشخص شد، خاطرنشان کرد: پلیس در ادامه تحقیقات خود موفق به شناسایی مخفیگاه آدم ربا در یکی از استان‌های همجوار شد.

سردار ملکی با بیان اینکه پس از هماهنگی قضائی، اکیپی از مأموران انتظامی شهرستان تالش به مخفیگاه متهم اعزام شدند، تصریح کرد: متهم ۳۶ ساله پس از رؤیت مأموران قصد فرار و متواری شدن را داشت که با اقدام به موقع و ضربتی در کمتر از ۲۴ ساعت دستگیر و به مرجع قضائی معرفی شد.

وی با بیان اینکه متهم در اعترافات خود انگیزه آدم‌ربایی را اختلافات شخصی عنوان کرد و گفت: کودک ۱۸ ماهه در سلامت کامل به آغوش خانواده بازگردانده شد.

کد خبر 751734

دیگر خبرها

  • دستگیری خریدار اموال مسروقه و کشف ۴۵ فقره سرقت در کاشمر
  • جزئیات ربوده شدن کودک ۱۸ ماهه اعلام شد
  • اختلافات شخصی عامل ربایش کودک ۱۸ ماهه در تالش
  • سارقان اماکن خصوصی و کابل‌های برق در «جاجرم» بازداشت شد
  • مهمترین اخبار فرماندهی انتظامی تهران بزرگ در روز دوشنبه
  • سرقت مسلحانه موتورسیکلت در شوش / سارقان خشن در کرخه غافلگیر شدند
  • سرقت در شهرک صنعتی سمنان/ سارق نگهبان سابق همان شرکت بود
  • کشف ۹ میلیاردی سوخت قاچاق از یک شرکت در کاشان
  • دستگیری سارق اماکن خصوصی در اردبیل 
  • ۹۳ فقره انواع سرقت در گلستان کشف شد