Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری شبستان: رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی سیستان و بلوچستان گفت: مشارکت و نقش آفرینی مردم در ویژه برنامه های ایام الله دهه فجر پررنگ دیده شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از زاهدان، عباس صفدری رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی سیستان و بلوچستان امروز(23 دی) در جلسه هم اندیشی برگزاری مراسمات ایام الله دهه فجر بیان داشت: انقلاب ما سرمایه گرانسج و بزرگ حمایت مردم را در اختیار دارد که هیچ یک از نظامهای دنیا این پشتیبانی را ندارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی افزود: حماسه اخیر ملت ایران در برابر اغتشاشات و اخلالگران نظم عمومی رسالت همه کارگزاران نظام را سنگین کرد و بیشتر می کند تا به مردم توجه بیشتر داشته باشند.

 

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان با بیان اینکه مسئولان برای خدمت رسانی مردم نهایت تلاش خودشان را بکار بگیرند، ادامه داد: ملت ایران اجازه نفوذ دشمن در فتنه جدید را ندادند.

 

صفدری از یوم الله 22 بهمن به عنوان روز نمایش قدرت ملت ایران یاد کرد و گفت: حضور گسترده مردم عزیز در راهپیمای یوم الله 22 بهمن به روشی بسیار وسیع و گسترده خواهیم داشت تا به آنانی که چشم دیدن این نظام و انقلاب را ندارند جواب محکمی باشد.

 

وی افزود: سی و نهمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی را در حالی جشن می گیرم که به چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ورود پیدا می کنیم.

 

این مقام مسئول گفت: چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب ویژگی های خاص خودش را دارد زیرا که با ادعای که مشاور ارشد کاخ سیاه داشته که اجازه ندهیم ایران چهلمین سال پیروزی خودش را ببیند به همین جهت دشمنان ما برنامه های خاصی را داشته اند.

 

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان با اشاره به اینکه برکات الهی یار نظام بوده و است، یادآور شد:  در فاصله زمانی دهه فجر 96 تا دهه فجر 97 همه دستگاه های اجرایی، وزارت خانه و نهادهای مختلف در قوای سه گانه، برنامه ها و فعالیت های شاخص و مورد توجه خودشان را با کیفیت عرضه بکنند.     

 

صفدری، سربلندی ملت ایران در پرتو جمهوری اسلامی، اقتدار همه جانبه و اقتصاد مقاومتی شعار امسال ایام الله دهه فجر است، گفت: روزشماری تعریف شده که البته تکیه بر روزشمارهای سال گذشته دارد اما در یک مورد خاص 21 بهمن با شعار انقلاب اسلامی استکبارستیزی حمایت از جبهه مقاومت و قدس شریف گرامی داشته می شود.

 

وی افزود: چشم انداز ما در ویژه برنامه های کمیته های دهه فجر، علاوه بر استمرار فعالیت های گذشته و استفاده از تجربه های موفق و تقویت آن، نیازمند یک سری برنامه های جدید، جذاب و بدیع در هر کمیته هستیم.

 

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان ادامه داد: بعد از فراز و فرودها در سال جاری و هفته های اخیر تلاش شود ذائقه و حلاوت دهه فجر مردم با نیکی بچشند و از برنامه های توام با جذابیت، انبساط خاطر و مفرح بهره مند شوند.

 

صفدری بر مردمی کردن جشن های دهه فجر تاکید کرد و  یادآور شد: دستگاه های اجرایی برای ساماندهی و هماهنگی های لازم یکسری برنامه ریزی انجام می دهند که این قابل ستودنی است اما باید تقویت گروه های مختلف مردمی در قالب تشکل ها فراهم، تا فضای باز و آزاد برای مشارکت مردم ایجاد شود. 

پایان پیام/291

منبع: شبستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۵۶۴۴۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جذب اعتبارات مورد نیاز طرح‌های آبرسانی البرز ویژه پیگیری می‌شود

به گزارش خبرگزاری مهر، حمیدرضا نامداری از دیدار با علیرضا عباسی، نماینده مردم کرج، فردیس، اشتهارد و آسارا در مجلس شورای اسلامی خبر داد و دستاورد این نشست را در مسیر پیشرفت پروژه‌های آب و فاضلاب استان مطلوب عنوان کرد.

وی افزود: در این دیدار گزارش مبسوطی از وضعیت پروژه‌ها و طرح‌های آب و فاضلاب سطح استان البرز ارائه و اهمیت حمایت مسؤولان استان به ویژه نمایندگان مجلس شورای اسلامی در مسیر پیشبرد اهداف شرکت آب و فاضلاب استان البرز یادآور شد.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان البرز بیان کرد: پیرو وعده مساعد نماینده منتخب مردم در مجلس شورای اسلامی، مقرر شد تا جذب اعتبارات مصوب سفر ریاست جمهوری در خصوص پروژه‌های آب و فاضلاب به صورت ویژه پیگیری و محقق شود.

کد خبر 6085031

دیگر خبرها

  • کوثری:‌ بزرگترین مشکل آمریکا در ایران آیت‌الله خامنه‌ای است
  • دفاع مقدس یکی از درخشان ترین دوران سپاه پاسداران انقلاب اسلامی است
  • حقوق شهر اصفهان در بازگشایی‌های زاینده‌رود محقق نشده است
  • هیئات مذهبی بازوی قوی در تدوین برنامه‌های تبلیغات اسلامی است
  • اصل کار شورای هماهنگی اجرای مراسم بر مبنای حکومت است
  • جذب اعتبارات مورد نیاز طرح‌های آبرسانی البرز ویژه پیگیری می‌شود
  • محمد مخبر حکم جدید صادر کرد
  • «سید محمود حسینی پور» رئیس دبیرخانه ستاد هماهنگی مبارزه با مفاسد اقتصادی شد + سوابق
  • تقدیر از عملکرد نیروهای مسلح به‌ویژه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در صحن شورای شهر اصفهان
  • نقش پررنگ سپاه در افزایش قدرت بازدارندگی/ وعده صادق آبروی صهیونیست‌ها را برد