Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «افکارنيوز»
2024-04-27@20:47:13 GMT

ورود ناوهای ژاپنی به آبهای کره شمالی

تاریخ انتشار: ۲۳ دی ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۶۵۶۴۶۰۸

ورود ناوهای ژاپنی به آبهای کره شمالی

مقامات نظامی ژاپن اعلام کردند نیروهای دریایی این کشور در حال گشت زنی نزدیک آب های کره شمالی هستند تا مانع از قاچاق سوخت و فراورده های نفتی به این کشور آسیایی شوند.

منابع آگاه ارتش ژاپن در این خصوص اعلام کردند بنا به درخواست آمریکا از ماه میلادی گذشته تاکنون ناوهای جنگی این کشور در دریای ژاپن و دریای زرد، در شرق و غرب شبه جزیره کره، در حال گشت زنی هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ناوهای جنگی ژاپن در صورت مشاهده هرگونه کشتی مشکوک در این منطقه ضمن هشدار به آنها، تصاویر کشتی ها را ثبت و به آمریکا تحویل می دهند. با این حال آنها مجاز به وارسی کشتی ها نیستند.

روز جمعه آمریکا و 16 کشور دیگر خواستار جلوگیری از نزدیک شدن هرگونه کشتی به آب های کره شمالی شدند و از تمامی کشورهای عضو سازمان ملل خواستند به تحریم های بین المللی علیه کره شمالی پایبند باشند. سازمان ملل در تازه ترین تحریم های خود علیه کره شمالی در ماه دسامبر واردات فراورده های نفتی به پیونگ یانگ را محدود کرد.

پیش از این نیز مقامات کره جنوبی به یک کشتی حامل پرچم پاناما که قصد انتقال و فروش نفت به پیونگ یانگ را داشت، هشدار دادند و مانع ادامه حرکت آن به سمت کره شمالی شدند. پیشتر نیز یک کشتی حامل پرچم هنگ‌کنگ که حامل 600 تن فراورده نفتی بود، از سوی سئول متوقف و وارسی شد.

 

منبع: افکارنيوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۵۶۴۶۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

زلزله شدید ۶.۹ ریشتری این کشور را لرزاند

به گزارش خبرآنلاین، زمین‌لرزه‌ای به قدرت ۶.۹ ریشتر جزایر «اوگاساوارا» در ژاپن را لرزاند.

ایسنا در خبری نوشت: سازمان هواشناسی ژاپن اعلام کرد زمین لرزه ای با قدرت اولیه ۶.۹ ریشتر امروز (شنبه) جزایر اوگاساوارا در این کشور را لرزاند.

به گزارش شینهوا، این زمین لرزه در مرکز توکیو نیز احساس شده و هیچ هشدار سونامی در پی آن صادر نشده است.

همچنین تاکنون گزارشی در مورد خسارات و تلفات ناشی از این حادثه منتشر نشده است.

۴۷۲۳۶

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1900160

دیگر خبرها

  • برگزاری مسابقات کشتی باچوخه در شهرستان مانه
  • زلزله شدید ۶.۹ ریشتری این کشور را لرزاند
  • فیلیپین توافق بر سر آبهای مورد مناقشه با چین را رد کرد
  • تسهیل در صدور پروانه شرکت های داروسازی
  • بررسی آخرین وضعیت کشتی توقیف شده اسراییلی حامل پرچم پرتغال | امیر عبداللهیان: موضوع انسانی رهایی خدمه کشتی، مورد توجه جدی ماست
  • ورود کشتی جنگی آمریکا به ساحل غزه/ حماس با پیشنهاد چین موافقت کرد/ هشدار درباره وقوع فاجعه در رفح
  • ورود کشتی جنگی آمریکا به ساحل غزه/ حماس با پیشنهاد چین موافقت کرد
  • ورود کشتی جنگی آمریکا به ساحل غزه
  • پیشگیری از هدر روی ۲۵ میلیون متر مکعب آب در نظرآباد
  • برخورد صمیمانه شمسایی با خبرنگار ژاپنی