Web Analytics Made Easy - Statcounter

حبیب حسن‌زاده، معاون تبلیغات عقیدتی ـ سیاسی فرماندهی نیروی انتظامی فارس در گفت‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایكنا) از فارس، از برگزاری مرحله منطقه‌ای مسابقات قرآن كاركنان ناجا در شیراز خبر داد و گفت: این مسابقات با حضور كاركنان پایور و وظیفه مراكز آموزش و یگان‌های ویژه استان‌های فارس، بوشهر، خوزستان، كهگیلویه و بویراحمد برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی افزود: این مسابقات در رشته‌های اذان، قرائت ترتیل، قرائت تحقیق، حفظ و درك مفاهیم برگزار و پذیرفته‌شدگان به مسابقات سراسری ناجا اعزام خواهند شد.
حسن‌زاده با بیان اینكه تنها نفرات اول به مرحله سراسری این مسابقات راه پیدا كردند، گفت: این مسابقات همه ساله در 5 مرحله مقدماتی، استانی، منطقه‌ای، سراسری و نیروهای مسلح برگزار می‌شود.
معاون تبلیغات عقیدتی ـ سیاسی فرماندهی نیروی انتظامی فارس ادامه داد: مسابقات مرحله مقدماتی در مردادماه سال جاری، مرحله استانی در آبان‌ماه امسال و منطقه‌ای نیز در تاریخ 21 دی‌ماه، مرحله سراسری در اسفندماه امسال و مرحله نیروهای مسلح به احتمال زیاد در اردیبهشت‌ماه سال آینده برگزار خواهد شد.
وی اظهار كرد: در مرحله مقدماتی این دوره از مسابقات در استان فارس قریب 1300 نفر، در مرحله استانی 450 نفر و در مرحله منطقه‌ای 100 نفر به رقابت پرداختند.
حسن‌زاده با یادآوری اینكه مسابقات مرحله منطقه‌ای به‌میزبانی 8 استان كشور و به‌صورت همزمان برگزار شد، گفت: منطقه یك كشور شامل استان‌های قم، البرز، قزوین، غرب و شرق تهران و یگان ویژه، منطقه 2 استان‌های مازندران، گیلان، سمنان و گلستان، منطقه 3 استان‌های اصفهان، یزد، چهارمحال بختیاری و مركزی، منطقه 4 استان‌های خراسان رضوی، شمالی و جنوبی، منطقه 5 استان‌های آذربایجان شرقی و غربی، اردبیل و زنجان، منطقه 6 استان‌های كرمان، سیستان و بلوچستان، هرمزگان و كیش، منطقه 8 استان‌های كردستان، كرمانشاه، لرستان، ایلام و همدان هستند.
معاون تبلیغات عقیدتی ـ سیاسی فرماندهی نیروی انتظامی فارس در ادامه سخنان خود بیان كرد: یكی از نكات جالب توجه این مسابقات، تلاوت سردار احمدعلی گودرزی، فرمانده نیروی انتظامی فارس در مراسم افتتاحیه بود كه یك كار بی‌نظیر و برای نخستین بار بود كه در كشور صورت گرفت به نحوی كه تمام سایت‌های متعلق به پلیس در این زمینه اطلاع‌رسانی كردند.

منبع: ایکنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۵۶۴۸۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مصاف سوم شهرداری گرگان و مهرام؛ شنبه ۱۵ اردیبهشت

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز گلستان؛ این مسابقه شنبه ۱۵ اردیبهشت از ساعت ۱۹:۳۰ دقیقه در شهر قدس آغاز خواهد شد.

در دو مصاف قبلی دو تیم در این مرحله که در گرگان برگزار شد، شهرداری به پیروزی رسید و در صورت بُرد در مسابقه سوم، به فینال رقابت‌ها راه خواهد یافت.

در صورت بُرد مهرام، رقابت به بازی چهارم کشیده می‌شود که طبق برنامه، دوشنبه ۱۷ اردیبهشت، آنهم در شهر قدس برگزار خواهد شد.

میزبان بازی پنجم، اما گرگان خواهد بود که زمان برگزاری آن، بعدتر اعلام خواهد شد.

در این مرحله، تیمی که ۳ برد کسب کند به فینال صعود خواهد کرد.

دیگر خبرها

  • رقابت ۶۵۰ دانش‌آموز یزدی در مسابقات قرآن، عترت و نماز استان یزد
  • مصاف سوم شهرداری گرگان و مهرام؛ شنبه ۱۵ اردیبهشت
  • شناگر نابغه سندروم داون مهابادی در مسابقات قهرمانی کشور حضور دارد
  • نیروی دریایی امنیت شاهرگ اقتصادی کشور را تضمین کرده
  • رقابت قرآنی ۱۲۰۰ دانش‌آموز و معلم در کهگیلویه و بویراحمد
  • آغاز طرح انسداد مرز‌های شرقی کشور
  • نیروی دریایی ارتش امنیت شاهرگ اقتصادی کشور را تضمین کرده است
  • بیگانگان به دنبال فروش سلاح در خلیج فارس هستند
  • ببینید | خط و نشان فرمانده نیروی دریایی سپاه برای آمریکا در خلیج فارس
  • تنگسیری: آمریکایی‌ها دیگر جایی در خلیج فارس ندارند + فیلم