Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایران اکونومیست - به گزارش ایران اکونومیست به نقل از فدراسیون تکواندو، نخستین دوره مسابقات گرنداسلم تکواندو با حضور بهترین ‌های جهان در دو گروه زنان و مردان و در اوزان المپیکی به میزبانی «ووشی» چین در حال برگزار است.
مردانی نماینده کشورمان در وزن به علاوه 80 کیلو گرم در نخستین دیدار مقابل «سئونگ هوآن لی» کره‌ای نایب قهرمان بازی‌های یونیورسیاد 2017 قرار گرفت و با نتیجه 12 بر 11 موفق شد این هوگوپوش را شکست دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی در دومین دیدار به مصاف «رادیک ایسائف» آذربایجانی، قهرمان بازی‌های المپیک ریو 2016، دارنده مدال طلای قهرمانی جهانی 2015 و برنز 2013 رفت و در پایان دیداری حساس با نتیجه 11 بر 9 به برتری رسید.
او در ادامه «رمان کوزنتسو» روس دارنده مدال برنز قهرمانی جهان 2017، طلا و نقره مسابقات گرندپری 2017، برنز فینال گرندپری 2016 و نایب قهرمانی اروپا 2016 را پیش رو دارد.
هدایت مردانی برعهده علیرضا نصرآزادانی به عنوان مربی است.
در بخش بانوان نیز ناهید کیانی نماینده وزن منهای 49 کیلوگرم کشورمان در نخستین گام نیز برابر «تیجانا بوگدانویک» از صربستان که از سال 2010 حضور در میادین مختلفی را تجربه کرده قرار گرفت و با نتیجه 19 بر 7 پیروز میدان شد. این هوگوپوش صربستانی،نقره المپیک ریو 2016، برنز قهرمانی جهان 2015، نایب قهرمانی مسابقات گرندپری 2017، طلای بازی‌های یونیورسیاد 2017، طلای قهرمانی اروپا 2016 را در کارنامه دارد.
کیانی در دومین مبارزه برابر «جائ یونگ سیم» کره‌ای دارنده عنوان قهرمانی جهان، با نتیجه 6 بر 3 به برتری رسید و راهی مرحله بعد شد.
وی در مرحله نیمه نهایی به مصاف «وانجا استانکویک» از صربستان قهرمان جهان 2017، قهرمان اروپا 2017 و دارنده 17 مدال تورنمنت‌های مختلف می رود.
هدایت کیانی برعهده مهرو کمرانی به عنوان سرمربی است.
به قهرمان این رقابت‌ها 70 هزار دلار (49 هزار دلار برای بازیکن و 21 هزار برای مربی)، نایب قهرمان 20 هزار دلار (14 هزار برای بازیکن و 6 هزار برای مربی) و نفر سوم 5 هزار دلار (3500 دلار برای بازیکن و 1500 دلار مربی) پاداش تعلق می‌گیرد.

منبع: ایران اکونومیست

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iraneconomist.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران اکونومیست» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۵۶۴۸۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برپایی اردوی تیم ملی تکواندو در کرج

سرمربی تیم ملی بانوان تکواندو گفت: تیم ملی تکواندو ایران (بانوان)کشورمان جهت تمرین مشترک با اعضاء منتخب پایگاه قهرمانی و استعدادیابی استان البرز در خانه تکواندو و زیر نظر کادر فنی تمرینات خود را پشت سر گذاشتند. - اخبار استانها -

مینو مداح سر مربی تیم ملی در گفتگو با خبرنگار تسنیم در کرج، در خصوص علت حضور تیم ملی تکواندو ایران (بانوان) به البرز گفت: هدف از این اردو یک روزه آماده‌سازی فنی ملی پوشانی بود که قرار است ظرف دو هفته آینده به مسابقات قهرمانی آسیا اعزام شوند.

وی ادامه داد: امروز تیم ملی بانوان به عنوان مهمان و جهت برگزاری تمرین مشترک پای به خانه تکواندو هیأت تکواندو البرز گذاشت که این مهم با همت محمد انصاف دوست رئیس ونرگس حسینی نائب رئیس و دو قهرمان اسبق تیم ملی آقایان اصلانی و رجلی به وقوع پیوست و هیأت البرز مانند همیشه میزبان شایسته‌ای بود، بر همین اساس به نمایندگی از تیم و کادر فنی از همه عزیزان تشکر و قدردانی می‌نمایم.

سرمربی تیم ملی افزود: ترکیب نفرات اعزامی به رقابت‌های آسیایی مشخص است و شش نفر پای به آوردگاه ویتنام خواهند گذاشت.

گفتنی است، این تمرین بر روی دو شیهاپ جانگ و با سیستم الکترونیکی پیگیری شد و هدف شبیه‌سازی مسابقات تکواندو برای ملی پوشان بود.

شایان ذکر است در این تمرین مشترک 13 تن از اعضاء منتخب و مسئول و مربیان پایگاه قهرمانی البرز و 10 تن از اعضای تیم ملی حضور داشتند.

انتهای پیام/

 

دیگر خبرها

  • باواریایی‌ها در قتلگاه مادرید
  • امیدواری انریکه: کاش این تیم قهرمان اروپا شود!
  • معرفی نفرات راه‌‌یافته به نیمه‌‌نهایی اسکواش گرگان‌جونیور
  • واکنش جالب امباپه: نه رئال، نه بایرن! (عکس)
  • راه یافتگان به مرحله نیمه نهایی اسکواش گرگان جونیور مشخص شدند
  • دختران کردستان نایب قهرمان رقابت‌های وزنه‌برداری جوانان ایران شدند
  • برپایی اردوی تیم ملی تکواندو در کرج
  • بوکسور ارومیه‌ای قهرمان مسابقات جوانان آسیا شد
  • رسمی؛ پارما قهرمان سری بی در فصل 2023/24
  • حذف ترامپ و ستاره ایرانی از قهرمانی جهان