Web Analytics Made Easy - Statcounter

راه انجام،رییس شبکه دامپزشکی شهرستان نهبندان در گفت و گو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از بیرجند ؛  گفت: طی بازرسی کارشناسان پست قرنطینه دامپزشکی مستقر در پلیس راه نهبندان- بیرجند، محموله 7 تنی فرآورده دامی غیر مجاز و همچنین دو محموله غیر مجاز دام زنده و ماهی منجمد که از مبدا استان سیستان بلوچستان به مقصد استان خراسان رضوی در حال حرکت بودند، کشف و توقیف شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی افزود: براساس قوانین و مقررات، نقل و انتقال هرگونه محموله دام و طیور زنده فرآورده های خام دامی خوراکی و غیرخوراکی و همچنین نهاده های دام ، طیور و آبزیان ، مستلزم اخذ گواهی بهداشتی – قرنطینه ای از دامپزشکی بوده و محموله های فاقد گواهی بهداشتی – قرنطینه ای دامپزشکی توقیف و مورد پیگرد قانونی قرار می گیرد.


رییس شبکه دامپزشکی شهرستان نهبندان با اشاره به اینکه پست‌ قرنطینه دامپزشکی نهبندان در ورودی استان به عنوان پایگاه نظارتی دامپزشکی بر امر حمل و نقل دام و فرآورده‌های خام دامی به شمار می‌رود،گفت:کارشناسان دامپزشکی مستقر در پست قرنطینه با همکاری نیروهای نظامی و انتظامی اقدام به بازرسی محموله‌های دام و فرآورده‌های خام دامی عبوری می ‌كنند و گواهی بهداشتی حمل دام و فرآورده‌های خام دامی و شرایط خودروهای حامل آن را مورد بررسی قرار می‌دهند.


راه انجام افزود: شبکه دامپزشکی با تمام توان و تجهیزات وضعیت بهداشتی فرآورده های خام دامی را در مراحل مختلف تولید، توزیع و عرضه در سطح شهرستان کنترل می کند و با تمام متخلفانی که بهداشت عمومی و سلامت جامعه را به مخاطره می اندازند، برخورد قاطع می کند.
انتهای پیام/ب


توقیف محموله های فاقد گواهی بهداشتی – قرنطینه ای دامپزشکی در نهبندان

منبع: باشگاه خبرنگاران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۵۶۵۰۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توقیف موتورسنگین غیرمجاز در طرح پلیس رفسنجان

سرهنگ مرتضی امیرسبتکی گفت: در راستای طرح ارتقا امنیت اجتماعی با محوریت برخورد با دارندگان موتورسنگین‌های غیرمجاز در شهرستان یک دستگاه موتورسیکلت دیگر توقیف شد. 

وی افزود: مأموران پلیس امنیت عمومی در بازرسی از منزلی که در آن اقدام به نگهداری موتورسیکلت سنگین غیر مجاز می‌شد یک دستگاه موتورسیکلت سنگین غیرمجاز فاقد مدرک را کشف کردند.

سرهنگ امیرسبتکی با تأکید بر اجرای طرح برخورد با دارندگان موتورسیکلت‌های غیر مجاز بطور مستمر در طول سال از شهروندان خواست تردد اینگونه وسایل نقلیه را به پلیس گزارش کنند.

باشگاه خبرنگاران جوان کرمان کرمان

دیگر خبرها

  • طعم شیرین افزایش تولید با کاهش فواصل بهداشتی
  • جلوگیری از واردات واکسن‌های دامی دارای مشابه داخلی
  • صادارت۱۰۰ قطعه جوجه شترمرغ از مرز دوغارون شهرستان تایباد به افغانستان
  • جوجه ریزی در واحد‌های پرورشی طیور فقط با اخذ مجوز بهداشتی از دامپزشکی امکانپذیراست
  • توقیف موتورسنگین غیرمجاز در طرح پلیس رفسنجان
  • کشف لوازم آرایشی و بهداشتی غیر مجاز در کاشان
  • تسهیل سرمایه گذاری در بخش دامپروری با اصلاح جرائم بهداشتی
  • توقیف محموله خوراک دامی قاچاق در پاوه
  • شناسایی یک زنجیره توزیع تخم مرغ غیربهداشتی در مازندران
  • محموله ۱۵ میلیاردی لوازم یدکی و لوازم آرایشی قاچاق در توقیف پلیس