Web Analytics Made Easy - Statcounter

 به گزارش خبرگزاري صداوسيما ؛ مهدی رحیمی با اشاره به این خبر گفت: باتوجه به موقعیت جغرافیایی شهر کهریزک و بافت کشاورزی موجود، گلخانه های متعددی در گوشه و کنار محلات به فروش نهال، درختچه و گل و گلدان مشغول هستند که با توجه به عدم نظارت شهرداری در دوره های گذشته، فعالان این صنف بخش قابل توجهی از معابر حاشیه گلخانه را برای عرضه محصولات خود تصرف کرده اند که باتاکید شهردار کهریزک مبنی بر اجرای طرح انضباط شهری ، اخطارهای لازم جهت رفع سد معبر در قالب اخطارهای کتبی و شفاهی به فعالان این صنف ارائه شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 مسئول واحد سد معبر افزود: بلوار دکتر حکیم زاده محل فعالیت فروشندگان نهال است که عدم رعایت انضباط شهری و تصرف پیاده روها و حتی بخشی از خیابان از سوی فعالان این صنف مشکلات متعددی برای تردد عابران و رانندگان ایجاد کرده است که با ارائه اخطارهای لازم و همکاری مناسب فروشندگان، ساماندهی فعالیت باغچه های عرضه نهال و بهبود اوضاع ترافیکی معابر پرتردد شهر کهریزک اجرا می شود.

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۵۶۵۲۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازدید رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) از آسایشگاه کهریزک

صبح امروز مرتضی بختیاری رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) از آسایشگاه کهریزک بازدید کرد. به اشتراک بگذارید: https://tn.ai/3078485 درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار ؛ جدیدترین اخبار لحظه به لحظه امروز پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS تلگرام اینستاگرام توییتر   آپارات   سروش   آی‌گپ   گپ   بله   روبیکا   ایتا
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

دیگر خبرها

  • هیچ واحد تولیدی به‌خاطر آرا قضایی در گرمسار تعطیل نشد
  • حمایت فعالان سیاسی از اجرای طرح نور
  • مشکل آب‌گرفتگی بلوار ارغوانیه رفع شد/ آماده‌باش اکیپ‌های ستاد سیل تا پایان بارش‌ها
  • حمایت فعالان سیاسی کردستان از اجرای طرح نور
  • پرده‌برداری از تابلوی نامگذاری بلوار ورودی دانشگاه آزاد اصفهان
  • پرده‌برداری از تابلوی نامگذاری بلوار ورودی دانشگاه آزاد اصفهان به نام دکتر فروغی
  • نهال‌کاری در ۵۰ هکتار از اراضی تفرجگاه عینالی تبریز
  • ببینید | خاطره بازی از دوران مدرسه با اسطوره‌های وزنه‌برداری؛ فرار از روی دیوار و انضباط ۱۳
  • دکتر ابراهیمی «روز معلم» را به اساتید، مدرسان و فعالان علمی و آموزشی خانواده بزرگ بانک سپه تبریک گفت
  • بازدید رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) از آسایشگاه کهریزک