Web Analytics Made Easy - Statcounter

 به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از ارومیه؛ محرم اکبرزاده شهردارخوی گفت: پروژه های مختلف عمرانی در طول نه ماهه سال 96 در سطوح مختلف در شهر خوی شده است که از جمله آنها پروژه سنگ فرش و پیاده روسازی است  که از آغاز فصل کاری در دستور کار قرار گرفت.

 وی گفت: بیش از 544 هزار متر مربع پیاده رو سازی طی نه ماه سال جاری در بخش های مختلف شهر از سوی اکیپ های عمرانی شهرداری اجرا شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شهردار خوی یاد آور شد: شهرداری در سال جاری تلاش کرد تا با نگاه ویژه به مناطق محروم و مناطق قدیمی خوی نسبت به اجرای پروژه های زیرسازی، آسفالت کشی، جدول گذاری، تعریض و پیاده روسازی اقدام نماید.

وی تاکید کرد: معابر بخشی از مناطق قدیمی خوی که قدمت تاریخی بیشتری نسبت به مناطق تازه ایجاد شده داشتند دچار مشکلات مختلفی بودند که با رویکرد تازه شهرداری تلاش کردیم که با زیرسازی، اجرای کانیووی وسط، آسفالت ریزی و ترمیم آسفالت و جدول گذاری بخش عمده ای از این مشکلات را برطرف سازیم.

 اکبرزاده اضافه کرد: پروژه جدول گذاری نیز همزمان با پروژه های دیگر از ابتدای سال آغاز شده و طی نه ماه گذشته پروژه جدول گذاری بیش از 62 هزار متر طول در سطح شهر خوی اجرا شده است.

 وی افزود: در حال حاضر پروژه زیرسازی، آماده سازی و تسطیح معابر نیز در رفوژ میانی و تسطیح خاک نباتی کمربندی شهید حجازی فر، آماده سازی و زیرسازی پیاده روهای باغ دلگشا، زیرسازی خیابان دانشگاه سما و کوی دادگستری، زیرسازی خیابان بعثت، زیرسازی و تسطیح مسیر ارتباطی تپه شهدای گمنام و باغ دلگشا، زیرسازی روبروی بیمارستان آیت الله خوئی(ره)، زیرسازی و آماده سازی کوچه باهنر در بلوار مطهری انجام می شود. 

 شهردار خوی اضافه کرد: تسطیح و آماده سازی خیابان 30 متری باغ دلگشا، خاکبرداری و تخریب و برداشت دیوارهای قدیمی آرامستان قوروق، زیرسازی کوچه معراج 2 در کوی صفا نیز طی روزهای اخیر در دست اجرا بود.

انتهای پیام/ح

بیش از 62 هزار متر جدول گذاری در خوی

منبع: باشگاه خبرنگاران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۵۶۵۳۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

روان آب‌ها شهر یزد به درون قنوات هدایت نمی‌شود

شهردار یزد با بیان این که در اجرای پروژه هدایت آب های سطحی، ادعای انتقال روان آب‌ها به قنوات متروکه بی پایه و اساس است، گفت: سه مقصد نهایی و خروجی برای این کانال‌ها طراحی شده و به هیچ وجه در اجرای این طرح، آب‌های جمع آوری شده به درون قنوات هدایت نمی‌شود.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از یزد و به نقل از روابط عمومی شهرداری یزد، ابوالقاسم محی‌الدینی با اشاره به اینکه کانال‌ها و تأسیسات دفع آب‌های سطحی ایجاد شده توسط شهرداری بر اساس بررسی‌های کارشناسی ایجاد شده است، اظهار کرد: این کانال‌ها، روان آب‌های شهر یزد را به سه مقصد مسیل مرکزی شهر، محدوده آبخوان سیل بند شاهدیه واقع در جنوب شهر شاهدیه و آبخوان مجاور بوستان محیطی کویر واقع در بلوار نصر هدایت می‌کنند.

وی افزود: اجرای پروژه هدایت آب‌های سطحی در سال جاری متوقف نشده و این طرح در بلوار جمهوری اسلامی، بلوار نصر و بلوار آزادگان در دستور کار شهرداری بوده و در حال اجرا است.

شهردار یزد با تأکید مجدد بر اینکه در اجرای پروژه دفع آب‌های سطحی، روان آب‌ها به هیچ عنوان به قنوات متروکه هدایت نمی‌شود، اعلام کرد: تمام تلاش‌های شهرداری و شورای اسلامی شهر یزد در اجرای این پروژه، پیشگیری از مسدود شدن مسیرهای اصلی شهر، احیای مسیل مرکزی و هدایت آب‌های باران به سفره‌های زیرزمینی به صورت امن است تا فضایی شاداب برای شهروندان به دور از مشکلات ناشی از آب‌گرفتگی به وجود آید.

کد خبر 750931

دیگر خبرها

  • روان آب‌ها شهر یزد به درون قنوات هدایت نمی‌شود
  • اجرای طرح ارتقای ایمنی تردد عابران و موتورسواران در ۵۰ روستای گیلان
  • شواهدی از آثار تاریخی در خیابان باباطاهر همدان مشاهده شد
  • احداث ۴۲ هزار متر مربع فضای آموزشی در ایلام
  • آسفالت خیابان صنایع اهواز
  • خیابان صنایع اهواز آسفالت می‌شود
  • بازدید از بزرگترین پروژه پل‌سازی شیراز تا تقاطعی که دسترسی به حرم شاهچراغ را تسهیل می‌کند
  • این مناطق تهران خانه‌های ارزان‌قیمت دارند + جدول
  • ۶۵ درصد تلفات جاده ای گیلان راکب موتورسیکلت و عابران پیاده هستند
  • اعتبار ۴ هزار میلیاردی برای طرح‌های آبرسانی خراسان شمالی