Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایلنا»
2024-04-23@10:07:10 GMT

نسل جدید تویوتا کرولا برای سال ۲۰۲۰

تاریخ انتشار: ۲۳ دی ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۶۵۶۵۵۶۵

نسل جدید تویوتا کرولا برای سال ۲۰۲۰

تویوتا کرولا به عنوان پرفروش ترین خودرو در دنیا شناخته می شود که از سال ۱۹۶۶ تاکنون بیش از ۴۰ میلیون دستگاه از آن تولید شده است. یازده نسل از کرولا تولید شده و هم اکنون نسل یازدهم آن از سال ۲۰۱۲ برروی خط تولید قرار دارد. به تازگی تصاویر جاسوسی از نسل جدید تویوتا کرولا در ایالات میشیگان توسط عکاسان صنعتی منتشر شده که نشان می دهد تویوتا به زودی کرولای جدیدی را وارد بازار خواهد کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تویوتا کرولای مورد نظر توسط تیم تست تویوتا در حال گذراندن مراحل آزمایش های ابتدایی بوده که باتوجه به طراحی جدید آن کاورهای مشکی رنگ تمام بدنه خودرو را پوشانده بودند تا ظاهر خودرو مشخص نشود. می توان گفت با توجه به سبک طراحی و استفاده از پلتفرم TNGA در محصولات جدید تویوتا نظیر پریوس و C-HR ، نسل دوازدهم کرولا نیز از این پلتفرم بهرمند خواهد شد. طراحی که در آن استفاده از خطوط منحنی و شکسته بیشتر به چشم می خورد.

شایعات مختلفی پیرامون زمان عرضه نهایی نسل دوازدهم تویوتا کرولا به گوش می رسد، اما می توان پیش بینی کرد تویوتا در نظر دارد برای سال ۲۰۲۰ از کرولای جدید رونمایی کند. نکته حائز اهمیت این است که تویوتا نسل دوازدهم کرولا را در کارخانه مشترک جدید خود با مزدا در آلاباما خواهد ساخت.

 

منبع: ایلنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۵۶۵۵۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تولید ۲۱ اثر در نخستین کارگاه طراحی پوستر جوانی جمعیت در بابل

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مازندران، دکتر حسین آقاجان‌نژاد رئیس اداره روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی بابل گفت: بحث جمعیت از مباحث مهم اجتماعی و اقتصادی در هر جامعه بوده و جمعیت از نظر ساخت، ترکیب و توزیع از مولفه‌های اقتدار و استحکام ساخت درونی هر جامعه به شمار می‌رود.

او افزود: توان علمی و منابع مادی و غیر مادی هر جامعه بدون در نظر گرفتن جمعیت معنا دار نیست، زیرا انسان‌ها هستند که می‌توانند سرمایه‌ها را به کار گرفته و ان را به ارزش افزوده تبدیل کنند.

رئیس کمیته رسانه قرارگاه جوانی جمعیت دانشگاه علوم پزشکی بابل تصریح کرد: بنا بر این حفظ تعادل و پویایی ساختار جمعیت، اساسی‌ترین عامل در بر نامه ریزی توسعه بوده و سیاست‌های جمعیتی با مسائلی همچون اشتغال، درآمدزایی، مولد بودن، آموزش، مسکن، امکانات رفاهی، پیشرفت اقتصادی، تغییرات اجتماعی، تحولات محیط زیست و. همراه است و عدم تعادل آن آسیب جدی است که جبران ان به راحتی امکان پذیر نیست.

آقاجان‌نژاد خاطرنشان کرد: کارگاه طراحی"جوانی جمعیت" برای نخستین‌بار در مازندران با همت کمیته فرهنگی و رسانه قرارگاه جوانی جمعیت دانشگاه علوم پزشکی بابل با حضور طراحان و گرافیست‌های برتر استان مازندران در سالن توامندسازی معاونت تحقیقات و فناوری دانشگاه برگزار شد که به عنوان طرحی نو در راستای سیاست‌های جوانی جمعیت بود.

رئیس اداره روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی بابل یادآور شد: این کارگاه عملی با حضور ۳۱ دانشجو و طراحان برتر دانشگاه‌های فنی و حرفه‌ای قدسیه ساری، توحید آمل، دانشگاه نوشیروانی بابل، دانشگاه الزهرا (س) بابل، دانشگاه علوم پزشکی بابل و دانشگاه آزاد و امام صادق (ع) بابل به‌مدت ۲ روز برگزار شده است.

دکتر آقاجان‌نژاد اظهار کرد: آثار تولیدی به‌زودی به‌صورت نمایشگاه و بنر در سطح استان مازندران و ... نصب خواهد شد و امیدواریم نقش موثری در تشویق خانواده‌ها به فرزندآوری داشته باشد.

دیگر خبرها

  • طراحی پوسترهای جدید به مناسبت شکست هیمنه آمریکا در طبس
  • طراحی و تولید نسل جدید داربست‌های ترمیم استخوان
  • رقیب چینی تویوتا لندکروزر با قدرت ۶۷۰ اسب بخار معرفی شد + عکس
  • (تصاویر) شاسی‌بلند چینی با استایل آمریکایی و طراحی پورشه، به زودی در ایران
  • شاسی‌بلند چینی با استایل آمریکایی و طراحی پورشه، به زودی در ایران / عکس
  • تولید انبوه بلوک‌های سیمانی قفل شونده در ژاپن/ از سنگفرش تا طراحی خاص
  • (عکس) لینگشی L؛ وقتی هوندا و دانگ فنگ اتصال برقرار می‌کنند!
  • رقیب چینی تویوتا لندکروزر با قدرت ۶۷۰ اسب بخاری معرفی شد /عکس
  • مورگان پلاس 8 جی تی آر؛ یک خودرو دست ساز ببینیم
  • تولید ۲۱ اثر در نخستین کارگاه طراحی پوستر جوانی جمعیت در بابل