Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس رسانه ملی در حکمی «علی دارابی» را به عنوان رئیس ستاد چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در صدا و سیما منصوب کرد. به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، «علی عسکری» در این حکم با تاکید بر پیشرفت‌های ایران اسلامی در طول چهل سال که از پیروزی انقلاب اسلامی می‌گذرد، این ستاد را ملزم به بازخوانی این موفقیت‌ها و تبیین دستاورد‌های انقلاب اسلامی برای آحاد جامعه به ویژه نسل جوان کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



متن حکم رئیس سازمان به این شرح است:

جناب آقای دکتر علی دارابی

نظر به مراتب تعهد و تجارب ارزشمند جنابعالی، به موجب این حکم به عنوان «رئیس ستاد نکوداشت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در رسانه ملی» منصوب می‌شوید.

از آنجا که انقلاب شکوهمند اسلامی ایران در طلیعه پنجمین دهه حیات طیبه خود، نمایشگاه بزرگی از عزت و عظمت ملت انقلابی و بصیر این سرزمین در عرصه‌های مقاومت، پیروزی، سازندگی، پیشرفت و بالندگی پیش چشم جهانیان گشوده و الگوی بی‌نظیری از مردم سالاری دینی را به منصه ظهور رسانده است، بزرگداشت چهلمین سالگرد این فتح مُبَشِر، فرصت مغتنمی فراهم آورده تا ضمن بازخوانی مسیر طی شده در پرتو آرمان‌ها و اندیشه‌های حضرت امام خمینی (ره) و مدیریت داهیانه مقام معظم رهبری (مدظله العالی) اهداف، ریشه‌ها و دستاورد‌های ارزشمند انقلاب برای آحاد جامعه به ویژه نسل جوان تبیین و تشریح شود؛ لذا انتظار دارد ضمن برنامه‌ریزی هوشمندانه برای تحقق مطلوب این هدف، در اجرای موارد ذیل اهتمام جدی نمایید:

- بهره‌گیری از ظرفیت حوزه‌های برنامه‌ساز در تولید و پخش آثار فاخر فرهنگی و اجتماعی و محتوای رسانه‌ای بصیرت‌افزا و جریان ساز با رویکرد ترویج هنر متعهد و انقلابی؛ ایجاد فضای پرتحرک و با نشاط رسانه‌ای در تعامل با نهاد‌های فعال برون‌سازمانی و استفاده از توان مجموعه بسیج هنرمندان، نخبگان و اساتید؛ جلب مشارکت پرشور آحاد جامعه به ویژه جوانان عزیز در برگزاری باشکوه جشن‌های پیروزی انقلاب اسلامی در سراسر کشور.

از خداوند متعال موفقیت شما در پیشبرد اهداف و آرمان‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و تحقق منویات مقام معظم رهبری (مدظله العالی) را مسئلت دارم.

منبع: خبرگزاری دانشجو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۵۶۵۹۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ضرورت اهتمام شهرداری ارومیه برای برگزاری هرچه باشکوه‌تر سالگرد ارتحال شیخ غلامرضا حسنی

رئیس کمیسیون فرهنگی اجتماعی شورای اسلامی شهر ارومیه گفت: شهرداری برنامه‌ریزی‌های جامع و کامل برای برگزاری هرچه باشکوه‌تر و شایسته‌تر و در شأن ششمین سالگرد ارتحال مجاهد نستوه حاج شیخ غلامرضا حسنی اهتمام ویژه داشته باشد.

‌به گزارش خبرگزاری ایمنا از آذربایجان‌غربی، احد یوسفی امروز _دوشنبه، هفدهم اردیبهشت_ در نشست هفتگی کمیسیون فرهنگی اجتماعی شورای اسلامی شهر ارومیه با اشاره به نزدیک شدن ششمین سالروز رحلت حجت‌الاسلام غلامرضا حسنی مجاهد نستوه آذربایجان، اظهار کرد: شهرداری برنامه‌ریزی‌های جامع و کامل برای برگزاری هرچه باشکوه‌تر و شایسته‌تر و در شأن ششمین سالگرد ارتحال مجاهد نستوه حاج شیخ غلامرضا حسنی اهتمام ویژه داشته باشد.

وی با انتقاد از نحوه نگهداری و بازرسی دوره‌ای تابلوهای تصاویر شهدا در پل‌های سطح شهر و ورودی‌های شهر افزود: سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری باید به وظایف خود بعد از نصب تابلوهای مزین به تصاویر شهدای والامقام در پل‌های سطح شهر و ورودی شهر اعم از نگهداشت و بازرسی‌های مستمر توجه ویژه داشته باشد و رفع آسیب‌دیدگی و خرابی تابلوها در اسرع وقت در دستور کار قرار داده شود.

رئیس کمیسیون فرهنگی اجتماعی شورای اسلامی شهر ارومیه در بخشی از سخنان خود با اشاره به ضرورت افزایش تعاملات و همکاری بین تمامی سازمان‌ها و مناطق شهرداری برای حل مشکلات شهر و شهروندان گفت: باید به اهمیت تعاملات و افزایش هم‌افزایی در تمامی سازمان‌ها و مناطق مجموعه مدیریت شهری در راستای توسعه خدمات عمرانی و افزایش سطح رفاهی شهروندان توجه شود.

یوسفی با اشاره به اینکه تمامی پرسنل شهرداری باید به مشکلات موجود در سطح شهر نگاه مسئولانه داشته باشند، ادامه داد: سازمان فرهنگی با ارائه برنامه‌های پیشنهادی و با تهیه بسترهای فرهنگی لازم برای افزایش حس مسئولیت‌پذیری و عدم بی‌تفاوتی در مشکلات شهری در تمامی پرسنل و در زمینه شناسایی و انتقال کم و کاستی‌ها در سطح شهر به سازمان‌های مرتبط در راستای حل اهتمام ویژه داشته باشد.

وی در پایان با بیان اینکه پرسنل شهرداری گوش شنوا و چشم بینای مجموعه هستند، خاطرنشان کرد: بی‌تفاوتی در موضوعات شهری حتی غیر مرتبط کاری پرسنل و مدیران شهرداری غیر قابل قبول بوده و شهرداری می‌تواند از ظرفیت مهم قریب به پنج هزار نیروی انسانی در راستای شناسایی و حل مشکلات مدیریت شهری به نحو احسن استفاده کند.

کد خبر 751219

دیگر خبرها

  • جزئیات اعزام زائران کردستانی به سالگرد ارتحال امام (ره)+فیلم
  • ۳ هزار زنجانی به مراسم سالگرد ارتحال امام خمینی(ره)اعزام می شوند
  • ۳ هزار زنجانی به مراسم سالگرد امام راحل اعزام می شوند
  • مدیر کل هنرهای نمایشی منصوب شد
  • حمید نیلی مدیرکل جدید هنرهای نمایشی شد
  • ضرورت اهتمام شهرداری ارومیه برای برگزاری هرچه باشکوه‌تر سالگرد ارتحال شیخ غلامرضا حسنی
  • فعالیت در زمینه گام دوم انقلاب؛ توقعی به جا از تهران تایمز است
  • توجه ویژه رسانه‌های عربی به سفر «مهم» بارزانی به ایران
  • دنیای اسلام در تصمیم‌گیری مشترک، خلاء بزرگ دارد | حج امسال به صورت ویژه حج برائت است | جمهوری اسلامی منتظر دیگران نمی‌ماند
  • رئیس ستاد کل نیروهای مسلح پیام صادر کرد +جزئیات