Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس شرکت مخابرات بروجرد گفت: مرکز جامع امور مشترکین در بروجرد با 2 شیفت کاری و با 250 میلیون تومان هزینه راه اندازی می شود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ "اکبر شیخی" رئیس شرکت مخابرات بروجرد در گفت و گو با بازتاب بروجرد گفت: مرکز جامع امور مشترکین با هدف تسهیل در ارائه خدمات به مشترکین در دهه فجر امسال به بهره برداری می رسد که برای راه اندازی این مرکز 250 میلیون تومان هزینه شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی اضافه کرد: در این مرکز همه خدمات مورد نیاز تلفن ثابت، همراه و ADSL به صورت یکجا وجود دارد که به مشترکین این خدمات ارائه داده می شود اما این مرکز در 2 شیفت کاری همه روزه صبح و عصر آماده ارائه خدمات به مشترکین است.

 

شیخی اظهار داشت: این مرکز در جنب اداره مخابرات میدان تختی آماده بهره برداری است که همه شهروندان می توانند از خدمات مورد نیاز استفاده کنند.

 

رئیس شرکت مخابرات بروجرد از ره اندازی سوئیچ 15 هزار شماره ای خبر داد و افزود: تا کنون ارائه تلفن ثابت در برخی از قسمت های شهری امکان پذیر نبود اما با راه اندازی این مرکز ظرفیت ایجاد 15 هزار شماره وجود دارد که تا کنون 300 مشترک با اجرای این طرح از تلفن ثابت بهره مند شده اند.

 

به گفته وی سرعت اینترنت در شهرستان بروجرد نسبت به نرم کشوری قابل قبول است و بسیاری از قسمت های شهرک های بروجرد از مزایای سرعت بالای اینترنت بهره مند شده اند البته در تلاش هستیم تا با ارائه تلفن ثابت مشترکینی که تمایل دارند بتوانند از اینترنت و وای فای بهره مند شوند.

 

شیخی اظهار داشت: امسال در دهه فجر پنج پروژه شرکت مخابرات به بهره برداری می رسد که هدف از افتتاح این پروژه ها تسهیل در خدمات به مشترکین است.

 

در حال حاضر تعداد مشترکین تلفن ثابت در شهرستان بروجرد بیش از 110 هزار نفر است.

 

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۵۶۶۴۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فعالیت بیش از ۷۰ مرکز خدمات مشاوره‌ای در استان اردبیل

مدیرکل بهزیستی استان اردبیل از فعالیت بیش از ۷۰ مرکز خدمات مشاوره‌ای و روانشناسی در سطح استان خبرداد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از اردبیل، حامد رضایی در گفت‌وگو با برنامه رادیویی «سلام ساوالان» ضمن تبریک روز روانشناس اظهار کرد: شعار روز روانشناس سال‌جاری «امیدآفرینی با توسعه خدمات روانشناسی، مشاوره و مشارکت مردم» است و سازمان بهزیستی به عنوان متولی امر و ادارات کل بهزیستی استان‌ها و ادارات بهزیستی شهرستان‌ها نیز به تبع این اداره، مسئولیت‌های ویژه‌ای در حوزه خدمات روانشناسی دارند و ما نیز سعی داریم تا با تلاش همکاران در این زمینه، بهترین خدمات را به جامعه هدف ارائه کنیم.

وی افزود: یکی از خدمات ویژه بهزیستی، مشاوره رایگان، امن و محرمانه خط تلفنی ۱۴۸۰ است که همه مردم می‌توانند از ساعت هشت صبح تا ۱۲ شب از این خدمات مشاوره‌ای در زمینه‌های خانواده، تحصیلی، تربیت فرزند، اختلالات روانی، ازدواج، شغلی و کودک و نوجوان استفاده کنند.

مدیرکل بهزیستی استان اردبیل ادامه داد: در سطح استان بیش از ۷۰ مرکز روانشناسی و مشاوره، خدمات متفاوتی را به مردم ارائه می‌کنند و همگی سعی دارند تا آلام مرتبط با روح و روان انسان‌ها را کاهش دهند.

رضایی افزود: ما نیز سعی داریم تا آموزش‌هایی را مطابق با علم روز روانشناسی به روانشناسان و افرادی که در این حوزه فعالیت می‌کنند، ارائه دهیم تا ضمن پیشرفت این حوزه، خدمات بهتر و تخصصی به جامعه هدف ارائه کنیم.

وی اظهار داشت: از طرف بهزیستی برای حمایت از اقشار کم‌درآمد جامعه به جهت استفاده از خدمات روانشناسی، یاری برگ ارائه می‌کنیم که به روانشناسان مربوطه تحویل داده می‌شود و هزینه جلسات مشاوره افراد تحت پوشش را بهزیستی متقبل می‌شویم.

رضایی گفت: همچنین در این زمینه دغدغه مهمی که در دولت سیزدهم پیگیر آن هستیم، تحت پوشش قرار گرفتن خدمات مشاوره و روانشناسی است تا عموم مردم بتوانند به راحتی از این خدمات استفاده کنند.

کد خبر 748819

دیگر خبرها

  • فعالیت بیش از ۷۰ مرکز خدمات مشاوره‌ای در استان اردبیل
  • راه اندازی فیبر نوری در ۳۴ روستای رشت
  • راه اندازی دستگاه CT اسکن در بیمارستان ۱۷ شهریور رشت
  • ثبت نام اینترنت فیبر نوری + جزئیات
  • خدمات مشاوره‌ای در ۱۷ نقطه حاشیه شهر مشهد ارایه شد
  • تاکید رئیس دانشگاه علوم پزشکی زاهدان بر تلاش تجهیزات موجود و اتقاء کمی و کیفی ارائه خدمات
  • پایگاه اورژانس ۱۱۵ بانوان در کردستان
  • نخستین مرکز جامع سرطان در گیلان راه اندازی می‌شود
  • مرکز جامع پیشگیری ، کنترل و بیماریهای غیر واگیر  در مرکز خدمات جامع سلامت گلها راه اندازی شد
  • خدمات بسیار خوبی به عشایر تنگستان ارائه شد