Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-05-08@23:41:05 GMT

سومین شب جشنواره موسیقی فجر به روایت عکس

تاریخ انتشار: ۲۳ دی ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۶۵۶۷۰۶۷

سومین شب جشنواره موسیقی فجر به روایت عکس

سی‌وسومین جشنواره موسیقی فجر شب گذشته با برگزاری ۱۰ کنسرت در پنج سالن مختلف ادامه یافت. ۲۳ دی ۱۳۹۶ - ۱۱:۳۷ فرهنگی موسیقی و تجسمی نظرات

به گزارش خبرنگار فرهنگی باشگاه خبرنگاران پویا، سومین شب از سی‌وسومین جشنواره موسیقی فجر، شب گذشته جمعه 22 دی 1396 در تهران برگزار شد. این اجراها در پنج سالن روی صحنه رفتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ارکستر پارس به رهبری ناصر نظر و اردوان کامکار به همراه گروه سنتورنوازی معاصر در تالار وحدت روی صحنه رفتند.

تالار رودکی میزبان کنسرت کُر ارکستر سمفونیک تهران به رهبری رازمیک اوحانیان و گروه یاربانگ بود. همچنین موسیقی جنوب ایران و شب موسیقی بلوچستان در برج آزادی برگزار شد. مارکو بیزلی از ایتالیا و کنسرت مشترک خانه درام چین و گروه لیان در فرهنگسرای نیاوران برگزار شدند.
سالن ایرانیان هم میزبان دو سانس اجرای حامد همایون بود.

در ادامه عکس‌هایی از اجراهایی می‌بینید که در تالار وحدت، تالار رودکی و فرهنگسرای نیاوران برگزار شده‌اند:

کنسرت مارکو بیزلی از کشور ایتالیاکنسرت مارکو بیزلی از کشور ایتالیاکنسرت خانه درام چین و گروه لیانکنسرت خانه درام چین و گروه لیانکنسرت مارکو بیزلی از کشور ایتالیاکنسرت خانه درام چین و گروه لیانکنسرت خانه درام چین و گروه لیانکنسرت خانه درام چین و گروه لیانسومین شب سی‌وسومین جشنواره موسیقی فجرسومین شب سی‌وسومین جشنواره موسیقی فجرسومین شب سی‌وسومین جشنواره موسیقی فجرسومین شب سی‌وسومین جشنواره موسیقی فجرسومین شب سی‌وسومین جشنواره موسیقی فجرسومین شب سی‌وسومین جشنواره موسیقی فجرسومین شب جشنواره موسیقی فجر به روایت عکسسومین شب سی‌وسومین جشنواره موسیقی فجرسومین شب سی‌وسومین جشنواره موسیقی فجرسومین شب سی‌وسومین جشنواره موسیقی فجرسومین شب سی‌وسومین جشنواره موسیقی فجرسومین شب سی‌وسومین جشنواره موسیقی فجرسومین شب سی‌وسومین جشنواره موسیقی فجرسومین شب سی‌وسومین جشنواره موسیقی فجرسومین شب سی‌وسومین جشنواره موسیقی فجر R33357/P1356/S4,40/CT8

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۵۶۷۰۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیمان یزدانیان و حسام اینانلو به تالار وحدت می‌آیند

کنسرت دونوازی پیانو و کمانچه پیمان یزدانیان و حسام اینانلو، پنج‌شنبه ۲۰ اردیبهشت در تالار وحدت برگزار می‌شود. - اخبار فرهنگی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، پیمان یزدانیان نوازنده پیانو و حسام اینانلو نوازنده کمانچه، تاکنون 4 اجرای رسمی مشترک را روی صحنه برده‌اند و قرار است در پنجمین همکاری خود، با دونوازی پیانو و کمانچه، با مخاطبان خود دیدار داشته باشند.

یاسینی رکورددار کنسرت در سال 1402 / در مسیر همایون یا یگانه

 

از پیمان یزدانیان و حسام اینانلو، آلبوم «رام» منتشر شده است. این آلبوم به صورت اجرای زنده در آبان ماه سال 94 در تالار وحدت ضبط شده که پیمان یزدانیان پیانو و حسام اینانلو نیز بداهه نوازی کمانچه را هم‌نوازی می‌کنند.آلبوم رام دارای 4 بخش است که بخش اول شامل مونولوگ پیمان یزدانیان، بداهه نوازی پیانو است و سه بخش بعدی به دونوازی پیانو با کمانچه و کمانچه آلتو اختصاص دارد.

کنسرت دونوازی پیانو و کمانچه پیمان یزدانیان و حسام اینانلو، شامگاه پنج‌شنبه 20 اردیبهشت توسط گروه هنری هفدانگ و به مدیریت هنری مسعود برزی و سعید برزی در تالار وحدت برگزار می‌شود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • خواننده لرستانی پس از چند سال غیبت به صحنه برمی‌گردد
  • سامان علیپور موسیقی منطقه زاگرس را به تالار وحدت می‌آورد
  • کنسرت بهترین نوازنده هنگ درام در ایران
  • پیمان یزدانیان و حسام اینانلو به تالار وحدت می‌آیند
  • شیراز میزبان ۲۰۰ هنرمند گروه‌های کُر سراسر ایران می‌شود
  • تالار حافظ شیراز میزبان۲۰۰ هنرمند گروه‌های کُر سراسر ایران می‌شود
  • برگزاری سومین دوره جشنواره گروه های کر ایران به میزبانی شیراز
  • تشریح جزئیات برگزاری جشنواره سرود فجر/ سرود تقویت می‌شود
  • اعلام آمادگی دفتر موسیقی برای همکاری با فضای دانشگاهی کشور
  • «نجوای عشق» در تالار وحدت می‌پیچد