Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «۱۱نیوز»
2024-04-30@13:22:26 GMT

پژمان منتظری در فکر جدایی از استقلال

تاریخ انتشار: ۲۳ دی ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۶۵۶۷۲۰۶

پژمان منتظری در فکر جدایی از استقلال

به گزارش"11نیوز"؛ روز گذشته استقلال در حالی به مصاف سایپا رفت که پژمان منتظری مدافع ملی پوش آبی پوشان جایی در ترکیب اصلی این تیم نداشت. منتظری که پس از چند فصل دوری به جمع استقلالی ها بازگشته، در اوایل فصل دچار مصدومیت شد و ماه ها از خانه دیدارهای تیمش را پیگیری می کرد. او پس از رفع مصدومیت دوباره به تمرینات آبی پوشان بازگشت اما با درخشش چشمی و مجید حسینی او همچنان جایی در ترکیب استقلال ندارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او که انتظار داشت در بازی برابر سایپا از دقیقه اول در ترکیب باشد، بازی را از روی نیمکت آغاز کرد. منتظری در سال منتهی به جام جهانی نمی خواهد نیمکت نشین باشد و پس از بازی روز گذشته و اشتباهش روی گل سایپا، حالا به نظر می رسد، تصمیم دارد از جمع آبی ها جدا شود. او می خواهد در تیمی باشد که بتواند بازی کند تا جایگاهش در تیم ملی را از دست ندهد. برچسب ها: استقلال ، پژمان منتظری ، وینفرد شفر ، جدایی منتظری از استقلال ، 11نیوز

منبع: ۱۱نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت 11news.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «۱۱نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۵۶۷۲۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ترکیب تیم ملی ایران برای بازی فینال مشخص شد

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از سایت فدراسیون فوتبال، دیدار تیم‌های ملی فوتسال ایران و تایلند از ساعت ۱۴:۳۰ امروز یکشنبه در ورزشگاه «بانکوک آره‌نا» برگزار می‌شود. فینال جام ملت‌های ۲۰۲۴ فوتسال آسیا در حالی برگزار نی شود که وحید شمسایی برای نبرد با میزبان این رقابت‌ها تصمیم گرفت ترکیب اولیه زیر را انتخاب کند: باقر محمدی، محمد حسین درخشانی، سالار آقاپور، مهدی کریمی، بهروز عظیمی.

کد خبر 6090976

دیگر خبرها

  • ستاره استقلال برای تراکتور گام برداشت
  • انتشار تصویر امیدوارکننده از تمرین استقلال (عکس)
  • مطهری: باید مثل سربازان جنگجو برای تراکتور بجنگیم
  • انریکه بود که جلوی آشوب امباپه را گرفت
  • کدام بازیکنان استقلال به نبرد تبریز نمی‌رسند؟
  • جدایی کاپیتان تیم ملی عراق از تیم لیگ برترمس رفسنجان
  • سورپرایز مورایس مقابل پرسپولیس
  • ترکیب تیم ملی ایران برای بازی فینال مشخص شد
  • بعد از رفتن کین، مجبور شدم مثل اردک بنشینم!
  • خسروی: خوشحالی بعد از گل من، یک کار شخصی بود