Web Analytics Made Easy - Statcounter

تهران - ایرنا - چهارمین مرحله مسابقات لیگ برتر بدمینتون بانوان باشگاه های کشور جام ولایت برگزارشد و تیم دانشگاه آزاد با پیروزی برابر حریفان خود در صدر جدول رده بندی این رقابت ها قرار گرفت.

به گزارش روز شنبه فدراسیون بدمینتون، مرحله چهارم این رقابت ها به میزبانی ورزشگاه شهدای گلستان شهر گرگان برگزار شد و تیم دانشگاه آزاد اسلامی با کسب 12 امتیاز در صدر قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تیم های نماینده گلستان و دیهیم تهران به ترتیب با کسب 10 و هشت امتیازدر مکانهای دوم و سوم جدول را به خود اختصاص دادند.
مسابقات لیگ برتر بدمینتون بانوان باشگاه های کشور با شرکت پنج تیم دانشگاه آزاد اسلامی، نماینده گلستان، دیهیم تهران، شهرداری شاهرود و نماینده تهران در پنج مرحله به صورت دوره ای برگزار می شود.
همچنین از این فدراسیون خبر می رسد، «فریبا مددی» نایب رییس بانوان فدراسیون بدمینتون در حاشیه برگزاری این رقابت ها با «بهمن طیبی» مدیرکل ورزش و جوانان استان گلستان دیدار و گفت و گو کرد تا وضعیت ورزش بدمینتون بانوان این استان مورد بررسی قرار بگیرد.
در این جلسه مقرر شد با همکاری فدراسیون و اداره کل ورزش و جوانان استان گلستان توسعه این رشته ورزشی بیشتر مورد توجه قرار گرفته و برای برگزاری اردوهای استعدادپروری و آموزش برنامه ریزی مطلوب صورت بگیرد.
برای آگاهی از آخرین اخبار ورزش ایران و جهان با کانال ورزشی ایرنا در تلگرام irnavarzesh@ همراه شوید
ورزشی**9029**1545
تنظیم کننده: محمد مهدی موذن**

منبع: ایرنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۵۶۷۲۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کسب رتبه برتر منطقه ویژه اقتصادی سلفچگان در بین مناطق ویژه اقتصادی کشور

ایسنا/قم در همایش ملی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی که در شهر مقدس مشهد برگزار شد، منطقه ویژه اقتصادی سلفچگان براساس نظام ارزیابی عملکرد سال ۱۴۰۲ به عنوان منطقه برتر در میان ۳۳ منطقه ویژه کشور معرفی شد و مورد تقدیر قرار گرفت.

در مراسم اختتامیه همایش ملی مناطق آزاد تجاری و ویژه اقتصادی کشور که با حضور دکتر خاندوزی وزیر اقتصاد، دکتر وحیدی وزیر کشور، دکتر عبدالملکی مشاور رییس جمهور و دبیرشورای عالی مناطق و مدیران عامل، اعضای هیئت مدیره، معاونین و مدیران مناطق آزاد و ویژه در مشهد مقدس برگزار شد، منطقه ویژه اقتصادی سلفچگان بر اساس نظام ارزیابی عملکرد منطقه آزاد و ویژه اقتصادی کشور به عنوان «منطقه ویژه اقتصادی برتر» معرفی و از مهندس محمود داودآبادی مدیرعامل این منطقه تقدیر شد.

براساس این گزارش، در میان ۳۳ منطقه ویژه اقتصادی کشور، منطقه ویژه اقتصادی سلفچگان قم در حوزه موضوعات اقتصادی شامل سرمایه گذاری، تولید و صادرات در سال ۱۴۰۲ بیشترین امتیاز را کسب کرد و به عنوان منطقه ویژه اقتصادی برتر معرفی شد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • شناسایی مسائل خانواده در قالب هسته‌های فکری/ شورای رابطین امور بانوان و خانواده چه رسالتی دارد؟
  • حسرت بزرگ پرسپولیس: مجتبی حسینی!
  • کسب رتبه برتر منطقه ویژه اقتصادی سلفچگان در بین مناطق ویژه اقتصادی کشور
  • معرفی برگزیدگان مسابقات تنیس روی میز و بدمینتون منطقه یک کشور
  • پایان رقابت‌های قهرمانی کاراته کشور با معرفی نفرات برتر+فیلم
  • وزیر ورزش: دخالتی در امور اجرایی سرخابی ها نداریم
  • کیومرث هاشمی: نظارت بر دو باشگاه استقلال و پرسپولیس خواهیم داشت
  • هاشمی: دخالتی در امور اجرایی استقلال و پرسپولیس نداریم
  • یوفا تهدید کرد: احتمال محرومیت اسپانیا از یورو
  • کدام مناطق پایتخت در جدول تصادفات صدرنشین هستند؟