Web Analytics Made Easy - Statcounter

داوطلبان و جوانان هلال احمر استان زنجان با حضور دبیرکل جمعیت هلال احمر و رئیس سازمان امداد و نجات تجلیل شدند. ۲۳ دی ۱۳۹۶ - ۱۱:۴۷ استانها زنجان نظرات

به گزارش خبرگزاری تسنیم از زنجان، ظهر امروز امدادگران، داوطلبان و جوانان جمعیت هلال احمر با حضور دبیرکل جمعیت هلال احمر و رئیس سازمان امداد و نجات تجلیل شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شهرام میرزایی در این‌ مراسم با ابراز تقدیر از داوطلبان و پرسنل هلال احمر اظهار داشت: ساعت 2 بامداد 22 آبان مجوز حضور هلال احمر زنجان در منطقه زلزله‌زده استان کرمانشاه صادر شد.

وی با بیان اینکه هلال احمر زنجان با آمادگی کامل بعد از صدور مجوز در مناطق حاضر شد، تصریح کرد: امدادگران، تیم واکنش سریع، تیم آوار برداری و تیم آنست هلال احمر استان زنجان بلافاصله بعد از صدور مجوز به استان کرمانشاه اعزام شدند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر افزود: تیم هلال احمر زنجان که در شهرستان دالاهو مستقر بود در 16 روز کاری در مناطق زلزله زده ماموریت انجام داد و خوشبختانه استان زنجان از جمله استان‌هایی بود که ماموریت خود را به نحو احسن انجام و تکمیل کرد.

وی با بیان اینکه به 2 هزار و 111 خانواده آسیب دیده اسکان اضطراری شد، خاطرنشان کرد: در بین خانواده‌ها جیره غذایی توزیع شد.

میرزایی عنوان کرد: توزیع 2 هزار و 636 تخته چادر، توزیع بیش از 4 هزار پتو و پخش کنسرو و چراغ والور در بین خانواده‌های زلزله‌زدگان از جمله اقدامات جمعیت هلال احمر استان زنجان بود.

وی با بیان اینکه بیش از 7 میلیارد تومان کمک‌های مردمی غیرنقدی بود، گفت: بیش از 250 میلیون تومان کمک‌های نقدی جمع‌آوری شد.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان زنجان با ابراز خرسندی از مشارکت دستگاه‌های اجرایی گفت: اصحاب رسانه و صدا و سیمای مرکز زنجان بیشترین ‌کمک را به جمعیت هلال احمر زنجان ‌انجام دادند.

وی در پایان از همه کسانی که در متاطق زلزله‌زده استان کرمانشاه کمک و همت کردند، تشکر و قدردانی کرد.

انتهای پیام/

R41375/P1486/S6,59/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۵۶۷۳۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مفقود شدن ۲ نفر در سمیرم

رئیس جمعیت هلال‌احمر شهرستان سمیرم گفت: هم‌زمان ۱ نفر در ۲ نقطه از شهرستان سمیرم مفقود شدند.

محمدعلی داودی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در اصفهان اظهار کرد: عصر روز گذشته طی تماس تلفنی با جمعیت هلال احمر شهرستان سمیرم مبنی بر مفقود شدن یک خانم ۵۵ ساله در ارتفاعات پشمکان سمیرم دو تیم به منطقه اعزام شد.

وی افزود: این خانم که در کیلومتر ۳۵ محور سمیرم به ونک در منطقه کهنولچه ارتفاعات پشمکان مفقود شده بود، بعد از ۳ ساعت تلاش توسط تیم کوهستان شعبه سمیرم و کلانتری شهر ونک پیدا شد.

رئیس جمعیت هلال‌احمر شهرستان سمیرم تصریح کرد: همچنین یک پیرمرد ۷۰ ساله در کیلومتر ۴۵ محور سمیرم به دهاقان در روستای چشمه سرد گم شده بود که با همکاری شورا، مردم محلی و پایگاه امداد و نجات دولت قرین وی نیز سالم پیدا و تحویل خانواده داده‌شد.

وی از مردم خواست برای رفتن به ارتفاعات و کوهستان بدون تجهیزات و به تنهایی سفر نکنند و در صورت هر گونه اتفاقی با شماره تلفن ۱۱۲ جهت امدادرسانی تماس بگیرند.

کد خبر 748861

دیگر خبرها

  • آمادگی هلال احمر برای کمک به مردم سیل‌زده کنیا
  • امدادرسانی به سیستان و بلوچستان پایان یافت
  • آماده باش نیروهای هلال احمر بوشهر
  • برگزاری مانور تیم سحر هلال احمر در قزوین
  • همایش تجلیل از مربیان هلال احمر و مدرسان مرکز آموزش علمی کاربردی هلال احمر قم
  • اجرای گام سوم طرح یاس در اردبیل
  • ۱۱۰ دندانپزشک آماده ارائه خدمات به نیازمندان زنجانی
  • ۱۱۰ دندانپزشک به نیازمندان زنجانی خدمات ارایه می دهند
  • ۱۱۰ دندانپزشک به نیازمندان زنجانی خدمات ارائه می دهند
  • مفقود شدن ۲ نفر در سمیرم