Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار خبرگزاری صداوسیما، بعد از انقلاب اسلامی به جرات میتوان گفت رشته های مختلف ورزشی در بخش جانبازان و معلولان عملکرد بسیار قابل قبولی را در میادین مختلف و بزرگ ورزشی از جمله مسابقات جهانی و پارالمپیک های مختلف برجای گذاشته اند.
به طوریکه حتی در حال حاضر ایران در برخی از رشته ها از جمله والیبال نشسته، دوومیدانی،تیراندازی با کمان وزنه برداری جز ابرقدرت های دنیا به حساب می آید و با شنیدن نام ایران لرزه بر تن بسیاری از کشورها می افتد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وقتی نام زهرا نعمتی در تیراندازی با کمان برده می شود همه به یاد عنوان برترین زن ورزشکار جهان،تنها بانوی ورزشکار معلول حاضر در بازی های المپیک و پارالمپیک 2016 ریو می افتند یا نام سیامند رحمان که با عنوان قوی ترین مرد جهان عجین شده است.
حال با برنامه ریزی های انجام شده قرار بود تا با برگزاری اردوهای منسجم و تمرینات منظم حضور ورزشکاران جانباز و معلول کشورمان در میادین مختلف از جمله مسابقات جهانی و پاراآسیایی جاکارتا برگ زرین دیگری به پرونده ی افتخارات این عزیزان اضافه شود که شنیدیم متاسفانه به دلیل مشکلات مالی و کمبود بودجه تمام اردوهای رشته های مختلف از جمله تیروکمان و والیبال نشسته کنسل شده است.
براساس نظرات سرمربیان تیم های مختلف، این کنسلی بار منفی فنی را به همراه خواهد داشت و همچنین ادامه و تداوم مشکلات مالی علاوه بر کنسلی تمرینات و اردوها، عدم اعزام و حضور تیم ها در مسابقات جهانی و حتی شاید عدم حضور کاروان بزرگ ورزشی ایران در بازی های پاراآسیایی جاکارتا که رویدادی مهم تلقی می شود را به همراه خواهد داشت.
حال تمام ورزشکاران قدرتمند این قشر از جمله سیامند رحمان،زهرا نعمتی،ساره جوانمردی خواستار حمایت مسئولین شدند.

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۵۶۷۳۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حضور گل‌گهر با دو لباس مختلف در جدال با شمس‌آذر!

در دیدار گل‌گهر سیرجان و شمس‌آذر قزوین، گل‌گهر در نیمه اول دیدار مقابل شمس آذر با لباس آبی و در نیمه دوم با لباس سفید در زمین حاضر شد.

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی باشگاه خبرنگاران جوان ورزشی فوتبال و فوتسال

دیگر خبرها

  • شهرداری قزوین اقدام عملی برای مناسب‌سازی شهر انجام نداد
  • شهرداری قزوین قدمی برای مناسب‌سازی شهر برنداشت
  • حضور گل‌گهر با دو لباس مختلف در جدال با شمس‌آذر!
  • خلیلی: طرح گذرگاه‌های ورزش با جدیت در کشور دنبال می‌شود
  • استفاده از کاربرد هوش مصنوعی در تمام رشته‌های کارشناسی از مهر آینده
  • «پویش مدار امید» برگزار می شود
  • سند آمایش سرزمینی ورزش استان ایلام تدوین شده است
  • ۸۹۰ ورزشکار معلول زنجانی در رشته‌های مختلف ورزشی فعالیت می‌کنند
  • آموزش رشته شنا به شش هزار و ۵۳۶ دانش‌آموز در چهارمحال و بختیاری
  • مجیدی: ورزشکاران حرفه‌ای اسکیت نیاز به حمایت بیشتری دارند