Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکززنجان ؛ مدیر کارخانه آرد سازی آذر نام آراز زنجان گفت: این کارخانه روزانه 35 تن انواع آرد کامل غلات تولید می کند.

سید حسن نظیری افزود: محصولات این واحد تولیدی به کارخانجات و نان های صنعتی استانهای تهران ،تبریز، مشهد ، سمنان ،کرج و زنجان ارسال می شود.

وی گفت: آرد کامل آردی است که تقریباً از تمامی اجزای دانه گندم تهیه می‌شود و رنگ آن تیره تر است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نظیری از دیگر محصولات این کارخانه تولید آرد تخصصی سنگک و لواش با درجه استحصال بالا اعلام کرد و افزود: در این کارخانه آرد سنگک با 8 درصد سبوس گیری و آرد لواش 13 و نیم درصد سبوس گیری  می شود.

مسئول این کارخانه که 45 سال کارش آسیابانی بوده است افزود: با افزايش درجه استحصال آرد در این واحد تولیدی ، کیفیت نان و مدت ماندگاری آن در نانهای سنگک تا 3 روز و لواش تا 10 روز افزایش و دورریز نان نیزکاهش یافته است.

به گفته کارگر زاده مدیر کل استاندارد استان زنجان این کارخانه نخستین واحد تولید کننده آرد در استان زنجان است که نشان استاندارد اجباری برای فرآورده تولید آرد کامل دریافت کرده است.

نان کامل تهیه شده از آرد کامل دارای پروتئین ، قند ، مواد معدنی و ویتامین های مورد نیاز بدن است .

با سبوس گیری گندم  90 درصد آهن ، حدود 80 درصد پتاسیم و حدود 70 درصد اسید فولیک دور ریخته می شود.

 

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۵۶۷۶۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازدید آیت‌الله رئیسی از کارخانه ایران خودرو دیزل

رئیس‌جمهور همزمان با روز کارگر از کارخانه ایران خودرو دیزل بازدید کرد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، آیت الله سید ابراهیم رئیسی صبح امروز _سه‌شنبه یازدهم اردیبهشت_همزمان با روز کارگر با حضور در کارخانه ایران خودرو دیزل ضمن بازدید از بخش‌هایی از کارخانه از جمله سالن خط تولید، با تعدادی از کارگران نیز گفت‌وگویی صمیمانه و چهره به چهره داشت و وضعیت شغلی و معیشتی آنها را جویا شد.

این کارخانه در مساحتی بالغ بر ۷۶۰ هزار متر مربع با ۵ هزار و ۵۰۰ نفر پرسنل سالانه ۲۲ هزار دستگاه محصولات باری کشنده شامل کامیون، کشنده و کامیونت و ۱۲ هزار و ۵۰۰ دستگاه محصولات مسافری شامل ون، اتوبوس و مینی بوس تولید می‌کند.

یادآور می شود؛ کارخانه ایران خودرو دیزل با اهتمام ویژه دولت مردمی به امر تولید، در سال گذشته رشد تولید بیش از ۶۰۰ درصدی را محقق کرده و برای افزایش آن تا سال ۱۴۰۴ نیز هدف‌گذاری و برنامه‌ریزی شده است.

کد خبر 749319

دیگر خبرها

  • آموزش و پرورش کارخانه انسان‌سازی است
  • خط سوم تولید کمپوست در تبریز راه‌اندازی می‌شود
  • سعدمحمدی: خریداری ۱۵ دستگاه تراک یکصد تنی برای معدن جانجا
  • رئیسی از کارخانه ایران خودرو دیزل بازدید کرد
  • چه زمانی از تیرآهن هاش استفاده کنیم؟
  • بازدید آیت‌الله رئیسی از کارخانه ایران خودرو دیزل
  • فرآیند تولید آدامس در یک کارخانه مشهور (فیلم)
  • کارنامه دولت در مازندران/ بازگشت کارخانه های ورشکسته به تولید
  • محصولات خودروسازان شهر بم زیر آب رفت!
  • تولید نان کامل در ۱۵ واحد نانوایی در استان زنجان