Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از کهگیلویه و بویراحمد، حجت‌الاسلام حمید برازش، مدیرکل تبلیغات اسلامی کهگیلویه و بویراحمد امروز، 23 دی‌ماه در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: تعداد 116 روحانی در سطح کهگیلویه و بویراحمد در طرح هجرت برای تبلیغ دین در سطح مدارس و روستاهای این استان مشارکت دارند.
وی افزود: از مجموع 116 روحانی که در طرح هجرت شرکت دارند، تعداد 74 روحانی ثابت در این امر مشارکت دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


مدیرکل تبلیغات اسلامی کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه تعداد 300 روحانی در مراسمات مختلف در سطح استان فعالیت دارند، بیان کرد: از این تعداد 200 روحانی به ترویج فرهنگ دینی و مذهبی در سطح روستاهای کهگیلویه و بویراحمد فعالیت دارند.
حجت‌الاسلام برازش با اشاره به مداحان این استان، ابراز کرد: هم اکنون استان کهگیلویه و بویراحمد دارای یک هزار مداح است
وی با بیان اینکه بیش از 80 خانه عالم در استان وجود دارد، بیان کرد: در حال حاضر تعداد 15 خانه عالم در حال احداث است که از این تعداد پنج باب خانه عالم توسط بنیاد برکت با اعتباری بیش از چهار میلیارد و 500 میلیون ریال در مناطق مختلف کهگیلویه وبویراحمد در حال احداث است.
مدیرکل تبلیغات اسلامی کهگیلویه وبویراحمد عنوان کرد: ساخت خانه‌های عالم در روستاها موجب ساماندهی فعالیت روحانیون در سطح روستاها می‌شود.
حجت‌الاسلام برازش یکی از مهم‌ترین اهداف ساخت خانه عالم در روستاها اشاره کرد و افزود: مهم‌ترین اهداف ساخت خانه عالم در روستاها تعامل و ارتباط متقابل بین روحانیون و مردم و همچنین حل و فصل کردن مشکلات دینی و پاسخ به سوالات جوانان و نوجوانان است.
وی تاکید کرد: حضور جدی روحانیون مستقر در روستاها موجب می‌شود تا مردم در روستاها کمتر دچار مشکلات و ناهنجاری‌های اجتماعی شوند.
مدیرکل تبلیغات اسلامی کهگیلویه وبویراحمد خاطرنشان کرد: در حال حاضر تعداد 500 خانه قرآنی و 800 باب مسجد در کهگیلویه و بویراحمد وجود دارد.

منبع: ایکنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۵۶۷۸۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آیین کلنگ‌زنی احداث پالایشگاه نفت خام کهگیلویه

دریافت 4 MB کد خبر 6093320

دیگر خبرها

  • آیین کلنگ‌زنی احداث پالایشگاه نفت خام کهگیلویه
  • روایتی از طلبه جهادگر و مادر ۵ فرزند/ بچه ها برکت آوردند
  • بی بهره بودن استان از ظرفیت سدها را به رهبر انقلاب گزارش می دهیم
  • با احداث سد آبریز، زنان و دختران کهگیلویه برای گوجه چینی به دیگر استانها نخواهند رفت
  • برگزاری جشن روز معلم در دانشگاه فرهنگیان کهگیلویه و بویراحمد
  • آغاز کوچ عشایر به مناطق ییلاقی کهگیلویه و بویراحمد
  • تشکیل کمیته تخصصی «سبز و آبی» در راستای اهمیت امنیت غذایی در کشور
  • تشکیل زنجیره سبز برای تصمیم‌گیری در بخش کشاورزی
  • اولین دستگاه رادیو تراپی وارد کهگیلویه و بویراحمد شد
  • ورود اولین دستگاه رادیوتراپی به کهگیلویه و بویراحمد بعد از سال‌ها انتظار