Web Analytics Made Easy - Statcounter

ریاست جدید فدراسیون بسکتبال مشخص شد.

طرفداری- رامین طباطبایی با کسب اکثریت آرا در مجمع انتخاباتی فدراسیون بسکتبال به عنوان رئیس این فدراسیون انتخاب شد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، مجمع انتخاباتی فدراسیون بسکتبال، صبح امروز شنبه 23 دی‌ماه به ریاست محمدرضا داورزنی معاون وزیر ورزش،  شاهرخ شهنازی دبیرکل کمیته ملی المپیک و شروین اسبقیان در آکادمی ملی المپیک برگزار و در نهایت رامین طباطبایی برای 4 سال به عنوان رئیس این فدراسیون انتخاب شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رضا مهندسی، جواد داوری، بهروز منتقمی، سید مهرداد هاشمی، رمضانعلی دولو، مهرداد آگین، مازیار ناظمی، سید حسن طباطبایی، کرم الله علیمرادی، رضا درویش، رامین طباطبایی، حسن میرزا آقابیک، داریوش سلیمی، محمد علیپور و محمد رضاعلی نامزدهای احراز پست ریاست فدراسیون بسکتبال بودند که 7 نفر انصراف دادند و رای‌گیری با حضور آگین، رامین طباطبایی، داوری، دولو، حسن طباطبایی، رضاعلی، مهندسی و میرزاآقابیک برگزار شد.

رامین طباطبایی در نهایت از 41 رای ماخوذه با 23 رای به عنوان رئیس جدید فدراسیون بسکتبال انتخاب شد. رضا مهندسی 8 رای کسب کرد، حسن طباطبایی صاحب 6 رای شد، داوری 3 رای کسب کرد و میرزاآقابیک فقط یک رای کسب کرد.

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۵۶۷۸۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ناصر میرواحدی رئیس سابق فدراسیون کشتی در آلمان بستری شد

آفتاب‌‌نیوز :

سید ابوالحسن (ناصر) میرواحدی رئیس سابق فدراسیون کشتی و پهلوان سابق ایران حدود دو ماه است در بیمارستانی در فرانکفورت آلمان تحت مراقب‌های ویژه قرار دارد.

میرواحدی که در اوایل انقلاب و در دهه ۶۰ رئیس و دبیر فدراسیون کشتی بوده، نایب پهلوانی کشور و نایب قهرمانی کشتی آزاد کشور را در دوران ورزشی اش تجربه کرد.

 

منبع: خبرگزاری ایسنا

دیگر خبرها

  • عیادت سرکنسول ایران در فرانکفورت از رئیس اسبق فدراسیون کشتی
  • ناصر میرواحدی در آلمان بستری شد
  • ناصر میرواحدی رئیس سابق فدراسیون کشتی در آلمان بستری شد
  • ۷ نفر برای ریاست مجلس رقابت می‌کنند
  • ۷ نفر برای ریاست مجلس رقابت می‌کنند/ سهم مستقلین در مجلس دوازدهم
  • رقابت جدی ۷ نفر برای کرسی ریاست مجلس به روایت نوری قزلجه /اصولگرایان مجلس دوازدهم «یک فراکسیون سیاسی» نخواهند داشت
  • ۷ نفر برای ریاست مجلس رقابت می‌کنند/ سهم مستقلین در مجلس دوازدهم
  • انتخاب صدیقه خادم به عنوان نایب رئیس بانوان فدراسیون کبدی
  • هاشمی‌منش رئیس جدید فدراسیون کونگ‌فو و هنرهای رزمی شد
  • داوری: دلیل قطع همکاری با دمیر محرمانه است/زمان معرفی سرمربی جدید