Web Analytics Made Easy - Statcounter

 

به گزارش گروه سینما خبرگزاری برنا؛ به نقل از ورایتی، منابع آگاه تایید کرده‌اند که بعد از چند ماه تلاش، لئوناردو دی‌کاپریو بالاخره قبول کرده که نقشی اصلی فیلم کوئنتین تارانتینو در ارتباط با چارلز منسون را بازی کند.

دی‌کاپریو در این فیلم نقش بازیگری را دارد که پا به سن می‌گذارد و دیگر کار نمی‌کند. همچنین گفته می‌شود سازندگان می‌خواهند مارگو رابی نقش شارون تِیت را ایفا کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به این ترتیب، این نخستین فیلم دی‌کاپریو بعد از بردن جایزه اسکار بهترین بازیگر مرد نقش اول در فیلم «بازگشته» آلخاندرو اینیاریتو گونزالس خواهد بود. آخرین همکاری مشترک دی‌کاپریو و تارانتینو به سال ۲۰۱۲ و فیلم «جانگوی رهاشده» بازمی‌گردد.

همان‌طور که قبلا هم گزارش شده بود، تام کروز یکی از کسانی است که ممکن است نقشی اصلی را در نهمین ساخته این کارگردان شهیر بازی کند. منابع آگاه می‌گویند تارانتینو حتی علاقه‌مند است از آل پاچینو در فیلمش استفاده کند.

این فیلم روز نهم آگوست سال ۲۰۱۹ روی پرده خواهد رفت، یعنی در پنجاهمین سالگرد روزی که خانواده منسون مرتکب به قتل‌های معروف به «لابیانکا» شد و یک پس از این که شارون تِیت به قتل رسید. به این ترتیب این فیلم با «مرغ آرتمیس» که اقتباس دیزنی از یک مجموعه علمی‌تخیلی و فانتزی محبوب است به رقابت خواهد پرداخت.

همان‌طور که با سبک تارانتینو هم‌خوانی دارد، این پروژه هم در هاله‌ای از ابهام قرار دارد. با این حال گفته می‌شود داستان آن قرار است در سال ۱۹۶۹ به وقوع بپیوندد و شامل خانواده منسون بشود. این کارگردان به رسانه‌ها گفته فیلمش یک پروژه بیوگرافیکی نخواهد بود بلکه فیلمی گروهی است که داستانش در یک بازه زمانی پراغتشاش به وقوع می‌پیوندد.

بعد از رسوایی‌های آزار جنسی هاروی واینستین، این نخستین فیلم تارانتینو خواهد بود که توسط کمپانی واینستین ساخته نخواهد شد. برای به دست آوردن حقوق رسمی این پروژه، کمپانی سونی چند استودیوی دیگر از جمله برادران وارنر و پارامونت را شکست داد و حالا توزیع‌کننده آن است.

 

منبع: خبرگزاری برنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۵۶۸۰۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دیوار‌های کارخانه نوآوری درخشان برداشته شود

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز یزد، ابوالقاسم محی الدینی در دیدار با مدیران مجموعه پارک علم و فناوری استان گفت: پیشنهادی از سوی شهرداری مطرح شد مبنی بر این که طرح اولیه‌ای با همکاری مشترک شهرداری و پارک علم و فناوری استان تهیه و ارائه شود تا دیوار‌های مقابل کارخانه برداشته شده و فضای مقابل کارخانه که در اختیار مجموعه کارخانه هم باشد، به عنوان یک فضای شهری زیبا برای استفاده شهروندان مورد استفاده قرار گیرد.

شهردار یزد افزود: با افزوده شدن این فضا به فضای در دسترس شهروندان، علاوه بر زیباسازی بصری شهری، تعامل بین مردم و مجموعه فناوری نیز افزایش خواهد یافت.

وی تصریح کرد: مدیران مجموعه پارک و علم و فناوری استان پس از بررسی‌های لازم، آمادگی خود را در این زمینه اعلام می‌کنند.

محی الدینی در خصوص مباحثی که در حوزه اجرای شبکه فیبر نوری در سطح شهر یزد مطرح شده بود، گفت: متأسفانه پیمانکاران شرکت سرمایه گذار مشکلاتی در اجرای فیبر نوری ایجاد کرده بودند که مقرر شد با اخذ تعهدات لازم و همچنین پرداخت هزینه خسارتی که این شرکت‌ها وارد کرده اند، مجوز جدیدی صادر می‌شود تا شبکه فیبر نوری در سطح شهر تکمیل شود.

شهردار یزد درباره تعامل و همکاری شهرداری با صندوق پژوهش و فناوری استان اظهار داشت: با توجه به این که شهرداری یزد از سال گذشته سهامدار این صندوق شده است، به زودی تفاهم نامه‌ای بین شهرداری و رئیس صندوق امضا خواهد شد که انشاالله بستر همکاری‌های سازنده بین دو نهاد در زمینه‌های فناوری، نوآوری و خلاقیت به ویژه در حوزه‌های دانش بنیان را فراهم خواهد کرد.

وی افزود: در حوزه‌های خلاقیت و نوآوری و ایجاد ناحیه فناوری هم مقرر شد مجموعه پارک علم و فناوری استان طرح‌های خود را درخصوص ایجاد این ناحیه به شهرداری ارائه کند تا پس ازبررسی این طرح‌ها در معاونت شهرسازی و معماری شهرداری و تصویب شورای اسلامی شهر، جهت اخذ مجوز به کمیسیون‌های مربوطه ارسال شود.

دیگر خبرها

  • در سال ۱۴۰۳ نه منتظر کاهش قیمت ارز باشید، نه کاهش نرخ تورم/ رشد اقتصادی هم بالا نخواهد رفت
  • آخرین وضعیت هواشناسی؛ منتظر تندر و آذرخش در تهران باشید
  • نمایش درخشان کاپیتان تیم ملی با ضربه کم‌نظیر (ویدئو)
  • وضعیت هوای تهران در تعطیلات پایان هفته | منتظر رعد و برق‌ های شدید باشید
  • خریداران و فروشندگان مسکن بخوانند/ از خرداد منتظر این تغییر باشید
  • افزایش فضای کارخانه نوآوری درخشان یزد
  • منتظر این مالیات‌های جدید باشید/ این دارایی‌ها را بفروشید باید مالیات بدهید
  • دیوارهای کارخانه نوآوری درخشان یزد برداشته شود
  • دیوار‌های کارخانه نوآوری درخشان برداشته شود
  • طرح جدید اتاق اصناف / منتظر این بازرسان باشید