Web Analytics Made Easy - Statcounter

مرتضی عهدی با اشاره به جدایی توافقی پیمان اکبری گفت: مومنی مقدم خود نخواست که به عنوان سرمربی در کنار پیکان باشد.

مرتضی عهدی در گفت‌وگو با ایسنا، درباره تایید صحت خبر انتسابش به عنوان سرمربی تیم والیبال پیکان تهران پس از استعفای پیمان اکبری به دلیل کسب سه شکست  متوالی و نیز عدم پذیرش سمت سرمربیگری از سوی رضا مومنی مقدم، اظهار کرد: صحبت‌هایی با من شده است  ولی تا زمانی که باشگاه رسما اعلام نکند نمی‌شود که قطعی صحبت کرد، اما پس از آن که مومنی مقدم گفت‌ که دوست ندارد در سمت سرمربیگری در کنار تیم باشد و می‌خواهد به صورت‌های دیگر به تیم کمک کند، باشگاه این کار را به من سپرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او در ادامه‌ صحبت‌هایش ‌اضافه کرد: من پرسنل باشگاه پیکان هستم و سالها در کنار دوستان برای والیبال پیکان خدمت کرده‌ایم. در آخرین صحبت‌هایی که با مدیران باشگاه داشتیم قرار شد که تیم به صورت گروهی اداره شود و آقایان مومنی مقدم، ایرج مقدم و نفر همچنان با ما هستند. سعی می‌کنیم تیم را به خوبی جلو ببریم. پس از کناره‌گیری پیمان اکبری، گزینه اصلی مومنی مقدم بود که گفت‌ تمایلی ندارد در سمت سرمربی در کنار تیم باشد. ما نیز تلاش می‌کنیم شرایط بدتر از این نشود.

عهدی در خصوص دلایل کناره‌گیری پیمان اکبری از سرمربیگری پیکان و این که آیا با او صحبت شد تا در کنار تیم بماند، اظهار کرد: پیمان اکبری یک جلسه دو ساعته با شیعی، مدیرعامل پیکان داشت و این که در آن جلسه چه گذشته من اطلاعی ندارم، اما گویا طرفین توافق کرده بودند که دیگر ادامه‌ ندهند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۵۶۸۴۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ادامه تمرینات تیم ملی والیبال با ۱۸ بازیکن

تمرینات تیم ملی والیبال ایران برای حضور در لیگ ملت‌ها ۲۰۲۴ از امروز (دوشنبه ۱۷ اردیبهشت) با ۱۸ بازیکن پیگیری خواهد شد.

به گزارش ایسنا، تمرینات تیم ملی والیبال از نیمه فروردین ماه سال جاری با حضور کادر فنی ایرانی و با هدایت پیمان اکبری زیر نظر پائز و لئوناردو آغاز شد و موتا پائز سرمربی برزیلی- فرانسوی کشورمان از پنجم اردیبهشت ماه با حضور در تهران هدایت تمرینات را به دست گرفت.

سرمربی تیم ملی والیبال ایران فهرست ۱۸ بازیکن را اعلام کرد که ادامه تمرینات از امروز (دوشنبه ۱۷ اردیبهشت) با حضور آن‌ها پیگیری خواهد شد.

میلاد عبادی‌پور، جواد کریمی، محمدطاهر وادی، علی رمضانی، مرتضی شریفی، امیرحسین اسفندیار، پوریا حسین خانزاده، مبین نصری، امیرحسین ساداتی، میثم صالحی، امین اسماعیل‌نژاد، محمد بربست، محمد ولی‌زاده، مهدی جلوه، علیرضا فراهانی مصلح آبادی، متین احمدی، آرمان صالحی و محمدرضا حضرت‌پور بازیکنان معرفی شده از سوی موریس موتا پائز برای ادامه تمرینات هستند.

علی شفیعی نیز که در تمرین روز گذشته مصدوم شد، به کارهای درمانی می‌پردازد تا شرایطش برای ادامه تمرینات مشخص شود.

وحید مرادی به عنوان سرپرست گروه و مدیر تیم، امیر خوش‌خبر (سرپرست اردو)، موریس موتا پائز (سرمربی)، پیمان اکبری (دستیار اول)، لئوناردو افونسو، عبدالرضا علیزاده، علی فتاحی و نوید مشجری (مربیان)، مارسلو زنگراند (بدنساز)، محمدامین شاکری (آنالیزور)، علی حدادی (فیزیوتراپ) و محمدناصر نقره‌ ای به عنوان ماساژور اعضای معرفی شده کادر فنی تیم ملی والیبال ایران در رقابت‌های لیگ ملت‌های ۲۰۲۴ هستند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • پاداش یک میلیاردی برای تیم ملی والیبال در صورت صعود به المپیک/ گلایه‌های عبادی پور در مورد پروازها+ فیلم
  • ادامه تمرینات تیم ملی والیبال با ۱۸ بازیکن
  • عنایتی: مثل رضا عنایتی دیگر پیدا نمی‌شود!
  • واکنش حجازی به ماجرای بازی پیکان و استقلال
  • لژیونرها به تیم ملی والیبال ملحق شدند
  • حجازی: درباره بازی با پیکان بهترین تصمیم گرفته می‌شود
  • حضور آتیلا حجازی در جلسه هماهنگی بازی استقلال - ذوب آهن
  • حجازی: درباره بازی با پیکان بهترین راهکار انتخاب می‌شود
  • رضا عنایتی: دیگر مهاجمی مثل من پیدا نمی‌شود؛ امیدوارم آدم‌های جوگیر در استادیوم‌ها نبینم
  • عنایتی: آلومینیوم حریف سرسختی است