Web Analytics Made Easy - Statcounter


رئیس مرکز مطالعات راهبردی نیروی انتظامی گفت: همایش ناجا و تمدن نوین اسلامی ۲۷ دی ماه برگزار می شود.

به گزارش امتداد نیوز، سردار احمدرضا رادان رئیس مرکز مطالعات راهبردی نیروی انتظامی در نشست خبری اولین همایش ملی ناجا و تمدن نوین اسلامی گفت: ما کارهای مطالعاتی را از سال ۹۴ آغاز کردیم و مرکز مطالعات راهبردی در همین سال راه اندازی شد و اکنون یکی از جوان ترین مجموعه های پلیس اما از فعالترین مراکز راهبردی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: با تلاش چندساله، نخبگان و اندیشمندان بسیاری را شناسایی کردیم و اکنون ارتباط ما با آنها همکاری دوطرفه و دوسویه است.

سردار رادان تصریح کرد: ما در این دو سال اندیشمندانی را یافته ایم که اطلاعات آنها، ذخایر ارزشمندی است و وجودشان برای جامعه پربرکت. این اطلاعات و تحقیقات باید به هنگام و درست استفاده شود و قطعاً می تواند در معماری ناجای آینده نقش موثری داشته باشد.

رئیس مرکز مطالعات راهبردی نیروی انتظامی در ادامه با اشاره به صحبتی از مقام معظم رهبری گفت: از نگاه رهبری انقلاب ما پنج مرحله انقلاب اسلامی، نظام اسلامی، دولت اسلامی، جامعه اسلامی و تمدن نوین اسلامی را داریم که رهبر انقلاب این ۵ مرحله را ترسیم کرده اند. گذر از این ۵ مرحله که مدنظر ایشان است در گرو تولید فکر و پرورش نیروی انسانی کارآمد است.

سردار رادان با اشاره به اولین همایش ملی ناجا و تمدن نوین اسلامی گفت: تاکنون ۲۰۰ مقاله و ۳۶۰ چکیده مقاله جمع آوری شده است که انشاءالله این همایش روز چهارشنبه همین هفته در مرکز غدیر دانشگاه علوم انتظامی امین برگزار می شود.

وی با اشاره به اهداف این همایش نیز گفت: توسعه مفهومی و گسترش ادبیات راهبردی، گفتمان سازی تمدن نوین اسلامی و بسترسازی نظری معماری آینده ناجا از جمله اهداف این همایش است و ما برای نیل به این مقصود از دیدگاه های علمی صاحبنظران حوزه و دانشگاه و شبکه نخبگان که ایجاد شده بهره خواهیم برد.

وی با تاکید بر این مطلب که ما می خواهیم مامور و معذور را به مامور و مسئول و مجاهد مسئول تبدیل کنیم، گفت: مجاهد مسئول در ماموریت خود مانند مهندس عمل می کند و برای تحقق این مهم لازم است پلیس رویکرد جدید خود را معرفی کند.

سردار رادان افزود: ما دو کارویژه مهم را در دستور کار خود قرار داده ایم. معماری ناجای آینده و رویکردهای تحقق این معماری و باید به این نقطه برسیم که پلیس با چه رویکردی در معماری ناجای آینده جا بگیرد.

وی در خاتمه گفت: ما باید رویکرد خودمان را تمدن نوین اسلامی قرار دهیم و باید بدانیم با چه افق، چه شرایط و چه پلیسی می توانیم در معماری ناجای آینده حضور داشته باشیم.

true برچسب ها : تمدن نوین اسلامی سردار رادان ناجا true

منبع: امتداد نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.emtedadnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «امتداد نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۵۶۸۶۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

«رنگین‌کمان تمدن‌ها» رونمایی می‌شود

مراسم دیدار با عبدالحسین آذرنگ همراه با رونمایی «رنگین‌کمان تمدن‌ها» برگزار می‌شود.

به گزارش ایسنا، دوازدهمین نشست کارگروه تاریخ انجمن ایران‌شناسی، با همکاری مرکز دائرةالمعارف بزرگ اسلامی، به رونمایی از کتاب «رنگین‌کمان تمدن‌ها»، تازه‌ترین اثر عبدالحسین آذرنگ، مدیر بخش تاریخ معاصر و عضو شورای عالی علمی مرکز دائرةالمعارف بزرگ اسلامی اختصاص یافته است که روز دوشنبه، هفدهم اردیبهشت، ساعت ١١ صبح در تالار امیرالمؤمنینِ مرکز دائرةالمعارف بزرگ اسلامی به نشانی میدان شهید باهنر (نیاوران)، خیابان شهید پورابتهاج (کاشانک)، نرسیده به سه‌راه آجودانیه، شمارۀ ٢١٠ برپا می‌شود.

در این مجلس، کاظم موسوی بجنوردی، غلام‌رضا امیرخانی، کامیار عابدی، علی میرزایی و محمود جعفری دهقی سخنرانی می‌کنند.

در معرفی «رنگین‌کمان تمدن‌ها» که در انتشارات «مروارید» عرضه شده است، می‌خوانیم: «در این کتاب از دریچه نگاه و تحقیق و قلم پژوهشگر خبره و سرشناس، عبدالحسین آذرنگ، با مهم‌ترین تمدن‌های جهان از آغاز تا کنون و نیز با خرده تمدن‌هایی درخور توجه آشنا می‌شویم. مؤلف در پی نشان‌ دادن این نکته است که همه تمدن‌ها، چه آن‌ها که نابود شده‌اند و به‌ ظاهر اثری از دستاوردهایشان دیده نمی‌شود، و چه تمدن‌هایی که هنوز هم می‌توان بازمانده‌هایی از دستاوردهایشان را دید، در تکوین تمدن حاکم بر جهان روزگار ما کم‌ و بیش سهم و تأثیر داشته‌اند. در واقع، ما با رنگین‌کمانی روبه‌رو هستیم که اگر طیف رنگ‌های متنوع آن به‌ درستی شناخته شود، از تلاش‌های انسان‌هایی نقاب برگرفته می‌شود که در عصر خود و با امکانات روزگار خود برای اعتلای سطح، نوع و کیفیت زندگی نقش‌آفرینی کرده‌اند و گاه به کاستی‌ها و قساوت‌ها و سقوط‌ها دامن زده‌اند.

کتاب «رنگین‌کمان تمدن‌ها» تألیفی است بسیار روش‌مند و سنجیده که با زبانی روان و بیانی رسا چکیده‌ای از سیر زندگی بشر در طول قرن‌ها را در اختیار خوانندگان قرار می‌دهد.»

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • امام صادق (ع) بنیانگذار تمدن نوین بشری
  • برگزاری وبینار بین‌المللی «شیخ بهایی؛ معمار تمدن‌ساز»
  • پیروان امام صادق(ع) در مسیر تمدن‌سازی
  • همایش کاروان‌های حج تمتع در قم برگزار شد
  • برگزاری جلسه کمیسیون راهبردی شورای اجرایی فناوری اطلاعات
  • حرکت در مسیر تمدن‌سازی نوین اسلامی اولویت معاونت فرهنگی دانشگاه‌
  • حرکت در مسیر تمدن‌سازی نوین اسلامی اولویت معاونت فرهنگی باشد
  • «رنگین‌کمان تمدن‌ها» رونمایی می‌شود
  • سفر یک روزه طلاب خراسان جنوبی به بافت تاریخی خوسف/شکوه معماری
  • سفره یک روزه طلاب خراسان جنوبی به بافت تاریخی خوسف/شکوه معماری